CC is supahhschnellquote:Op woensdag 8 december 2010 22:30 schreef tdrone het volgende:
was dat nieuwe deel nou ineens heel snel open?
oke bedankt voor de infoquote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
Als je om klokslag 12 uur een gekke bek trekt dan blijft je gezicht voor altijd zo staan!!!
Waarom blijven jullie mijn post herhalen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef L.no het volgende:
Waarom blijven jullie mijn post herhalen.
Jullie lijken me wel aardige personen, denk ik zeg het even.quote:
Als je poep eet ben je viesquote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
Als je om klokslag 12 uur een gekke bek trekt dan blijft je gezicht voor altijd zo staan!!!
je moet wel eerst alfabet zeggen en achterstevoren en 2 rondjes draaienquote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
nogmaals bedankt voor de info, en jij lijkt me ook wel tofquote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jullie lijken me wel aardige personen, denk ik zeg het even.
Kun jij het boeren? Dat zou helemaal jolig zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je moet wel eerst alfabet zeggen en achterstevoren en 2 rondjes draaien
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
ik drink nooit palm moet ik zeggen...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef Michhas het volgende:
Ik geniet van een lekker Palmpje.
Puur genot.
Waarom blijven jullie mijn post herhalenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie mijn post herhalen
Waarom blijven jullie mijn post herh...
Waarom blijven jullie mijn post he...
Waarom blijven jullie mijn pos...
Waarom blijven jullie mij...
Waarom blijven jullie m...
Waarom blijven jul...
Waarom blijven juu...
Waarom blijven..,
Waarom blijv...
Waarom blij...
Waarom...
Waar...
Wa...
W...
....oehh echoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
wut?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom heb ik die groene ding niet?
Ben jij Mocro.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom heb ik die groene ding niet?
Vorig deelquote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef honkeytonk het volgende:
Hee! Goede wedstrijd! Wat is er gebeurd?
"Waar het wel klaar is nu"quote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef honkeytonk het volgende:
Hee! Goede wedstrijd! Wat is er gebeurd?
Ridge en Brooke.quote:
allesssssquote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas en Michhas
Die Michhas ook altijdZo'n agressieve jongen, en toch zo loveable
Ik moest meteen denken aan Buurman en Buurmanquote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas en Michhas
Ik zou die Michhas wel doenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas en Michhas
Welterustenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu slapen, voor zover het lukt, en ik zie jullie morgen wel weer![]()
![]()
![]()
toedels schatjes
Doe voorzichtig met en vooral tegen jezelf.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
![]()
![]()
toedels schatjes
Bye ccquote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
![]()
![]()
toedels schatjes
Dat hoort hij vakerquote:
doei ccquote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
dank jullie allen, jullie zijn geweldig![]()
Ik nietquote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
dank jullie allen, jullie zijn geweldig![]()
shame on you Michhasquote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Michhas en Michhas
owwww ben ik ff weg gaat CC ervandoorquote:Op woensdag 8 december 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
![]()
![]()
toedels schatjes
De TAL SC gloeit nog aan de morgenstond.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww ben ik ff weg gaat CC ervandoor![]()
Is het dan mogelijk om het indirect te doen?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, er is maar 1 persoon die rechtstreeks tegen hem mag praten.
Deze nietquote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De TAL SC gloeit nog aan de morgenstond.
TAL SC is dan ook stabieler.quote:
Nee, je zal bij die persoon moeten zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 22:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is het dan mogelijk om het indirect te doen?
Ik vraag het aan jouquote:Op woensdag 8 december 2010 22:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, je zal bij die persoon moeten zijn
Elke relatie heeft zo zijn breukjes.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, ook niet altijd hoor de laatste tijd
of de grotequote:Op woensdag 8 december 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Elke relatie heeft zo zijn breukjes.
Laat het gewoon maar even rusten HT...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bij zo'n TT vraag ik mij af wat er klaar isMaar is goed, afgelopen nu.
ik ben tegenwoordig dan ook maar van meerdere walletjes aan het etenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Elke relatie heeft zo zijn breukjes.
en dan hopen dat de sneeuw smeltquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laat het gewoon maar even rusten HT...
Morgen schijnt misschien de zon weer ...
Bison.quote:
dat zou ook wel fijn zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en dan hopen dat de sneeuw smelt
Dat siewosie, hoeren en snoeren tot we er bij neer vallen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig dan ook maar van meerdere walletjes aan het eten
Ik laat het rusten, ik heb hier nooit wat mee te maken gehadquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laat het gewoon maar even rusten HT...
Morgen schijnt misschien de zon weer ...
als iedereen dat nou ff doetquote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga even op mijn handen zitten om te afkoelen
Ik ook, en het skigebied waar ik naartoe gaat staat de hele week constant op maximaal -12 geschatquote:
Leg dat maar eens heel goed uit in mijn PM. Want ik geloof dit niet. Als het een misverstand was, dan is dat heel spijtig en neem ik mijn woorden terug. En nu ga ik pitten.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik laat het rusten, ik heb hier nooit wat mee te maken gehadIk ga dit ook niet teruglezen ofzo. Ik laat het lekker, en als iemand verder nog problemen met mij heeft, is die altijd welkom op de PM/DM/Fobo.
Of zoete liefde met de koelkast maken.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga even op mijn handen zitten om te afkoelen
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of zoete liefde met de koelkast maken.
Heb ik al gedaan, maar ik weet niet precies wat ik moet uitleggen, voor zover ik weet heb ik echt niks verkeerds gedaan, en dat is wat mij verbaasd. En nu klaar op deze SC. Vertel het mij morgen op de PM.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Leg dat maar eens heel goed uit in mijn PM. Want ik geloof dit niet. Als het een misverstand was, dan is dat heel spijtig en neem ik mijn woorden terug. En nu ga ik pitten.
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Leg dat maar eens heel goed uit in mijn PM. Want ik geloof dit niet. Als het een misverstand was, dan is dat heel spijtig en neem ik mijn woorden terug. En nu ga ik pitten.
Oke, praat het morgen even goed uit en dan zand eroverquote:Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar ik weet niet precies wat ik moet uitleggen, voor zover ik weet heb ik echt niks verkeerds gedaan, en dat is wat mij verbaasd. En nu klaar op deze SC. Vertel het mij morgen op de PM.
Ieuwl.. Zandquote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Oke, praat het morgen even goed uit en dan zand erover
Vette plaatjes hequote:Op woensdag 8 december 2010 22:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Succes met je nieuwe UI! Ik vraag mij af hoe hij wordt
om op te liggen wel lekkerquote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef Michhas het volgende:
Wat zwamt iedereen nou?
Zand is toch ook kut
In je kut wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef Michhas het volgende:
Wat zwamt iedereen nou?
Zand is toch ook kut
Bazenplaatjes!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vette plaatjes he
http://www.flickr.com/photos/30835791@N07/sets/72157614241935013/
Check het uit negert
Ja maar maar maarquote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om op te liggen wel lekker
tussen je brood
Was een grapje hoor, maar ik doe niet aan PI'squote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Deze posts van Michhas hebben toch geen enkele invloed op iets??
Wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was een grapje hoor, maar ik doe niet aan PI's
Zand is tsjill mangquote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef Michhas het volgende:
Wat zwamt iedereen nou?
Zand is toch ook kut
ik heb altijd dat standaard ding en heeeeeeeeeeeeel af en toe als ik er aan denk gebruik ik een gepastequote:
Je liegt.quote:
Jij liegt ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb altijd dat standaard ding en heeeeeeeeeeeeel af en toe als ik er aan denk gebruik ik een gepaste
Deze zin klopt van geen kantquote:Op woensdag 8 december 2010 23:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik lieg nooit zelfs als ik lief
beetje een soort SMS eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 23:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind het onhandig, je weet nooit of iets aankomt
Ik snap er niks van... de ene keer wel, de andere keer niet iddquote:Op woensdag 8 december 2010 23:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind het onhandig, je weet nooit of iets aankomt
slaap lekkerquote:Op woensdag 8 december 2010 23:07 schreef Oceanview het volgende:
En ik ga ook eens mijn bedje zoeken![]()
Té vroegquote:Op donderdag 9 december 2010 06:43 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik alweer een kwartier aan de koffie
quote:
quote:
Goedemorgen!quote:
het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Jullie nemen VRIJdag wel iets te letterlijk
Eensch!quote:Op donderdag 9 december 2010 08:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zou verboden moeten worden
Neequote:
Als het maar duidelijk is wat er moet gebeuren inderdaadquote:Op donderdag 9 december 2010 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
Mooi, bij mij wel druk, vanmorgen eindelijk mn baas gesproken en dat heeft veel verhelderd, maar daardoor ligt er nu wel veel werk op mn bord. Maar opzich is dat ook niet erg. Ik weet tenminste weer even wat er van me verwacht wordt...
Hier is het droog...
Het is een stukje duidelijker, dus zal hier weer even wat minder te vinden zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als het maar duidelijk is wat er moet gebeuren inderdaad
Stil hier
quote:
Koffie is altijd goedquote:
En ik werk nooit op vrijdagquote:Op donderdag 9 december 2010 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Jullie nemen VRIJdag wel iets te letterlijk
Hoi Entjinquote:Op donderdag 9 december 2010 08:56 schreef eNGine10 het volgende:
Zo, het gaat er flink op nu!Ik wil meters sneeuw
Hier alleen maar hagel en regenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:56 schreef eNGine10 het volgende:
Hoi Miegastquote:
Maar jij bent in een goed humeur vandaag dus dat maakt niet zoveel uitquote:Op donderdag 9 december 2010 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier alleen maar hagel en regen
Nog wel ja. Je weet nooit wat de dag brengt hèquote:Op donderdag 9 december 2010 09:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar jij bent in een goed humeur vandaag dus dat maakt niet zoveel uit
Relax... adem in, adem uit...quote:
o ja, jij bent ambtenaar..quote:
meters in lengte gaat wel lukken, maar in hoogte zal lastig worden ben ik bang...quote:Op donderdag 9 december 2010 08:56 schreef eNGine10 het volgende:
Zolang de Boer aan het roer staat bij Ajax ben ik ook voor Ajax. Wat een held blijft hij héquote:Op donderdag 9 december 2010 09:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog wel ja. Je weet nooit wat de dag brengt hè
Ik blijf altijd voor Ajax, welke coach dan ook! Mooie wedstrijd gisterenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zolang de Boer aan het roer staat bij Ajax ben ik ook voor Ajax. Wat een held blijft hij hé
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik blijf altijd voor Ajax, welke coach dan ook! Mooie wedstrijd gisteren
Het bestequote:Op donderdag 9 december 2010 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ik ben hier in goed gezelschap zo te horen!
Niet zeurenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Elkaar een goede morgen wensen doen wij in het goedemorgen topic
![]()
Oké!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KloteAjaxquote:Op donderdag 9 december 2010 09:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik blijf altijd voor Ajax, welke coach dan ook! Mooie wedstrijd gisteren
Jij moet minder vaak kijkenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KloteAjax![]()
Alleen als ik niet kijk spelen ze goed. Teringlijers
Kijk dan maar nooit meerquote:Op donderdag 9 december 2010 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KloteAjax![]()
Ik ga eredivisielive weer opzeggenquote:
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 9 december 2010 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga eredivisielive weer opzeggen
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 9 december 2010 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan sport 1 pakken. Daar komt sowieso het betere voetbal.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedemorgen huppel!quote:Op donderdag 9 december 2010 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KloteAjax![]()
Ik denk dat ze heel blij zal worden als we epische borsten gaan postenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goedemorgen huppel!![]()
Waar kunnen we je mee opbeuren vandaag?
Kusje voor huppelquote:Op donderdag 9 december 2010 09:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goedemorgen huppel!![]()
En ik heel boosquote:Op donderdag 9 december 2010 09:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel blij zal worden als we epische borsten gaan posten
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel blij zal worden als we epische borsten gaan posten
quote:
quote:
Ja dat is het ook een beetje!quote:Op donderdag 9 december 2010 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ons drukke ambtenaar...
ik voel hier een soort tegenstrijdigheid![]()
Oké, die zijn te mooi om boos over te wordenquote:
quote:
Ik heb weer gelijk!quote:
Een baan, een eigen huis, geen shit meer, een gevulde koelkastquote:Op donderdag 9 december 2010 09:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goedemorgen huppel!![]()
En een kusje dusquote:Op donderdag 9 december 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een baan, een eigen huis, geen shit meer, een gevulde koelkast
Ow... ligt buiten beinvloedingscirkel...quote:Op donderdag 9 december 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een baan, een eigen huis, geen shit meer, een gevulde koelkast
21 hier... toch weer te weinig gedaan gister...quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... ligt buiten beinvloedingscirkel...![]()
Ik hoop niet dat je in het dierenpark Emmen wilde werken, want de plannen zijn niet realistisch hoorde ik net op het nieuws...
Maar ik heb nog wel een kamer over hoor en heb een gevulde koelkast
Als jullie beloven stil te zitten waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Genoeg ruimte voor mij, kind, hond en rat?
moet ik m'n chatscherm weer minimizen als er iemand aankomtquote:
Ruimte genoeg voor: jou, kind (heb er toch ook al 1 in huis)quote:Op donderdag 9 december 2010 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Genoeg ruimte voor mij, kind, hond en rat?
jep... ik ook...quote:Op donderdag 9 december 2010 09:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet ik m'n chatscherm weer minimizen als er iemand aankomt
Echt waar?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet ik m'n chatscherm weer minimizen als er iemand aankomt
Ja! welke eigenlijk?quote:
doe ik zowiezo, ICT-ers hebben al de reputatie geen ruk uit te voeren, hoef ik niet nog te bevestigen ookquote:
Jep, volgens de regels hier zou ik meteen geschorst worden...quote:Op donderdag 9 december 2010 09:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stel je voor dat mijn baas die moving tits ziet
ah, dat verklaard veel...quote:Op donderdag 9 december 2010 09:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
SAP... KutSAP... Eeuwig traag SAP..
Wlegh
Mijn zoon heeft de hinderlijke gewoonte om opeens vanuit het niets keihard te schaterlachenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als jullie beloven stil te zitten waarschijnlijk wel.
Mijn hond heeft mn leven gered. Package deal jongequote:Op donderdag 9 december 2010 09:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ruimte genoeg voor: jou, kind (heb er toch ook al 1 in huis)
Geen plek voor hond en rat... (ben niet zo van de huisdieren)
Hatsjie... ga je dan best vaak horen denk ik...quote:Op donderdag 9 december 2010 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft de hinderlijke gewoonte om opeens vanuit het niets keihard te schaterlachen
[..]
Mijn hond heeft mn leven gered. Package deal jonge
mwah zou hier wel loslopen, maar mijn toch al gammele reputatiequote:Op donderdag 9 december 2010 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, volgens de regels hier zou ik meteen geschorst worden...
zeker in combinatie met mn bovenstaande postquote:Op donderdag 9 december 2010 09:53 schreef NBT het volgende:
ik wil ze wel weg doen als ik het jullie zo moeilijk maak!
pics van mooie dame!quote:Op donderdag 9 december 2010 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
willen ze hier dat ik mn werk doe... komt er ineens een mooie dame van de klant tegenover me zitten..
![]()
zo kan ik mn werk toch niet doen...
Vraag maar aan Ezechielkquote:Op donderdag 9 december 2010 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hatsjie... ga je dan best vaak horen denk ik...![]()
Hoe oud is je zoon?
quote:
Jammer...quote:Op donderdag 9 december 2010 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]gaat niet werken... heb geen camera bij de hand hier...
het is een roodharige...quote:
Oehwww!quote:
Heb jij geen moderne telefoon met cam?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]gaat niet werken... heb geen camera bij de hand hier...
NEEEEEEquote:Op donderdag 9 december 2010 09:53 schreef NBT het volgende:
ik wil ze wel weg doen als ik het jullie zo moeilijk maak!
Haha, oke dan blijven ze staan!quote:
Eng welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |