CC is supahhschnellquote:Op woensdag 8 december 2010 22:30 schreef tdrone het volgende:
was dat nieuwe deel nou ineens heel snel open?
oke bedankt voor de infoquote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
Als je om klokslag 12 uur een gekke bek trekt dan blijft je gezicht voor altijd zo staan!!!
Waarom blijven jullie mijn post herhalen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef L.no het volgende:
Waarom blijven jullie mijn post herhalen.
Jullie lijken me wel aardige personen, denk ik zeg het even.quote:
Als je poep eet ben je viesquote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
Als je om klokslag 12 uur een gekke bek trekt dan blijft je gezicht voor altijd zo staan!!!
je moet wel eerst alfabet zeggen en achterstevoren en 2 rondjes draaienquote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
nogmaals bedankt voor de info, en jij lijkt me ook wel tofquote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jullie lijken me wel aardige personen, denk ik zeg het even.
Kun jij het boeren? Dat zou helemaal jolig zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je moet wel eerst alfabet zeggen en achterstevoren en 2 rondjes draaien
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
ik drink nooit palm moet ik zeggen...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef Michhas het volgende:
Ik geniet van een lekker Palmpje.
Puur genot.
Waarom blijven jullie mijn post herhalenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie mijn post herhalen
Waarom blijven jullie mijn post herh...
Waarom blijven jullie mijn post he...
Waarom blijven jullie mijn pos...
Waarom blijven jullie mij...
Waarom blijven jullie m...
Waarom blijven jul...
Waarom blijven juu...
Waarom blijven..,
Waarom blijv...
Waarom blij...
Waarom...
Waar...
Wa...
W...
....oehh echoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
wut?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom heb ik die groene ding niet?
Ben jij Mocro.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom heb ik die groene ding niet?
Vorig deelquote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef honkeytonk het volgende:
Hee! Goede wedstrijd! Wat is er gebeurd?
"Waar het wel klaar is nu"quote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef honkeytonk het volgende:
Hee! Goede wedstrijd! Wat is er gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |