Yeah en er zijn echt overal aanbiedingen enzo. Word een slechte week voor m'n bankrekening volgende week, college moet ik ook betalen geloof ik volgende weekquote:Op woensdag 8 december 2010 21:57 schreef Debsterr het volgende:
Maar goed, wat ik dus zei is dat ik snap dat je losgaat volgende week!
Ja dat welquote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
Dicootje heb gelukkig nog wel internotz in Amerika
Meis wil je er over praten? Ik ben op msn ik moet je alleen nog even toevoegen!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
Ik heb een finaal, hysterisch huilen bijnastikken instort moment
anders gewoon kabeltje inplugselen!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat welalleen weet niet of ze draadloos hebben eig
want neem m'n eigen laptop mee want dat ding bij hun is echt crap
babe!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
Ik heb een finaal, hysterisch huilen bijnastikken instort moment
Lief van jouquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Meis wil je er over praten? Ik ben op msn ik moet je alleen nog even toevoegen!
Meis tochquote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lief van jouWeet niet goed wat ik moet, zeggen of doen of hoe ik even normaal kan ademhalen. Weten jullie nog dat ik schreef over mn zus die ik een bericht heb gestuurd? Dochter van mn vader? Vader die ik niet ken en nooit gezien heb, zus idem dito. Dat meisje stuurt een heeeeeeel lang bericht terug
en ze is mn zus
en dat ontvang ik dan op de 3e sterfdag van mn broer
terwijl mn mama zo ziek is
Nee
Jeetje wat heftig wijffie!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lief van jouWeet niet goed wat ik moet, zeggen of doen of hoe ik even normaal kan ademhalen. Weten jullie nog dat ik schreef over mn zus die ik een bericht heb gestuurd? Dochter van mn vader? Vader die ik niet ken en nooit gezien heb, zus idem dito. Dat meisje stuurt een heeeeeeel lang bericht terug
en ze is mn zus
en dat ontvang ik dan op de 3e sterfdag van mn broer
terwijl mn mama zo ziek is
Nee
waarom?quote:
Hoe lang heb je ze al niet gezien? Of ken je ze eigenlijk helemaal niet? Wel heftig hoor!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:49 schreef princess-a het volgende:
Ik ben al uren aan het chatten met mijn zus, en weet ineens van alles over mijn familie, en ik heb mijn vader gezien, en mn neef, en mn zus
Zet voor dit alles "ik heb nog nooit" en je hebt mijn situatie van 3 uren geleden
Het is wel in een korte tijd minder geworden, maar nu heeft ze een speciale zalf gekregen en nu gaat het toch wel wat beter. Het is een hele nare ziekte, en in combinatie met die van jou lijkt me dat echt geen pretje.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
@Tliciouz; Ze onderzoeken nog wat voor reuma dus ik kan nog niet zeggen dat ik reuma heb, maar er zitten dus wel reuma stoffen in mijn bloed ja, wat met mijn andere ziektes alles nog ff wat erger maakt. Heeft jouw moeder erg zichtverlies? Moet zeggen dat dit het eerste is waar ik echt bang voor ben als het erger wordt
@SQ; Gave jurkjes!pics als je ze aan hebt ofc
en bedankt voor je
De rest ook nog bedankt voor de lieve woordjes
ahh owkay ... mja was ff bang dat ik straks echt niets meer zou zien ofzo, en dat wil ik echt nietquote:Op donderdag 9 december 2010 08:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is wel in een korte tijd minder geworden, maar nu heeft ze een speciale zalf gekregen en nu gaat het toch wel wat beter. Het is een hele nare ziekte, en in combinatie met die van jou lijkt me dat echt geen pretje.![]()
in helmond ja? Kak... Dan zal het hier zo ook wel los gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 10:34 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Sneeuwvlokken in de maat van mijn vuist zowat
1 troost... Aftuigen is erger.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:11 schreef Cyntiaa het volgende:
Blegh, straks kerstboom optuigen...Probeer het te rekken zodat ik het niet hoef te doen hehe..
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in helmond ja? Kak... Dan zal het hier zo ook wel los gaan
Had ze uberhaupt nog nooit gezienquote:Op donderdag 9 december 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe lang heb je ze al niet gezien? Of ken je ze eigenlijk helemaal niet? Wel heftig hoor!
Wow! Ja ik kan me voorstellen dat het heftig is! Is het wel een beetje een opluchting voor je? Nu je iig weet dat je niet alleen bent zeg maar?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:26 schreef princess-a het volgende:
Had ze uberhaupt nog nooit gezienwist ook nooit hoe ik mn zus zou moeten vinden en ineens is ze er! Heb mn vader niet irl gezien hoor, maar mn 'zus' stuurde fotos omdat ik die dus ook niet heb van mn hem. En daarna heb ik met haar een videogesprek gedaan tot half 8 vanochtend en het is zo bizar om ineens iemand te zien die nogal op je lijkt
(ik lijk niet op de familieleden die ik al wel ken, maar zij en ik zijn 2 druppels water)
Al mn emoties zijn vannacht in een achtbaan gekomen en ik ben echt uitgeput
[..]
Met het aftuigen trek ik alles er zo uit... Doet me er aan denken dat er nieuwe lampjes moeten komenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 troost... Aftuigen is erger.
Dat weet ik nog niet, het is echt heel snel gegaan. Zo zat ik me af te vragen of ik wel moest reageren, zo zaten we 7 uren te pratenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Wow! Ja ik kan me voorstellen dat het heftig is! Is het wel een beetje een opluchting voor je? Nu je iig weet dat je niet alleen bent zeg maar?
Whoa, dat zijn ook heel veel mensen ineens ja! Gek hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, het is echt heel snel gegaan. Zo zat ik me af te vragen of ik wel moest reageren, zo zaten we 7 uren te pratenzij boeit me omdat we uiterlijk zo lijken, maar er schijnen nog 2 broers, een zus en nog veeel meer kinderen te zijn, en een hele familie. Maar wat ik daarmee wil weet ik niet
Echt he, heb ook het gevoel dat ik het niet kan handelen, en aan de andere kant dat ik het ook niet wil verpesten enzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Liever sneeuw dan wat hier af en toe naar beneden komt. Hagel doet zeer aan m'n kop.
Fijne dag Dico
En wow, heb net even rustig zitten teruglezen, dat is veel dat ineens op je afkomt princess-a! Wat Loqi al zei, lekker je tijd ervoor nemen.
Ha, m'n trein rijdt dus toch. Fijn.
jawel hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Je werkdag nog een beetje overleefd gister Mir?
Jaaa assen in zn drinken!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:28 schreef Joysa het volgende:
Stop een half opgerookte peuk in die koffie. En de as ook.
In het kader "OEPS, sorry! Dát deed ik met opzet" koffie over haar nieuwe blouse/rokje gooien?quote:
dat overleeft zequote:Op donderdag 9 december 2010 14:28 schreef princess-a het volgende:
Je naaldhak per ongeluk in haar teen stoppen..
Jep! Maar als ervaringsdeskundige weet ik dat je ze wel pijn doet als je die hak in haar teen boort, je gewicht op je hak zet en dan met je voet even wat heen en weer wiebeltquote:
Dat is ook echt bij jullie in de buurt?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat schattig, een klasgenootje: "Medemblik, wat is dat?". Je zou toch zeggen dat mensen toch wel enigszins op de hoogte zijn van hun eigen omgeving.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is ook echt bij jullie in de buurt?
Wij waren vorige week op excursie met een bus van de Betuwe Express en op een gegeven moment parkeerde een bus naast ons waar allemaal soldaatjes uitstapten, op die bus stond heel groot "defensie"
Vraagt zo'n chickie; waarom heeft defensie wel een bus, en Stenden (onze hogeschool) niet? Ik heb haar keihard uitgelachenze dacht dat defensie een school was
Ik weet weer waarom ik van m'n stalen neuzen houd.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jep! Maar als ervaringsdeskundige weet ik dat je ze wel pijn doet als je die hak in haar teen boort, je gewicht op je hak zet en dan met je voet even wat heen en weer wiebelt
De kop van Noord-Holland is niet zo groot.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wij waren vorige week op excursie met een bus van de Betuwe Express en op een gegeven moment parkeerde een bus naast ons waar allemaal soldaatjes uitstapten, op die bus stond heel groot "defensie"
Vraagt zo'n chickie; waarom heeft defensie wel een bus, en Stenden (onze hogeschool) niet? Ik heb haar keihard uitgelachenze dacht dat defensie een school was
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nubar Absolute
Nubar Purple Beach
Nuber Iced Licorice
Hard candy Zombie
Hard Candy Sky
Hard Candy Fabuluxe
Hard Candy LE 5pack glittery goodness
2 frankens
3 Fright Night claw polishes in groen blauw en paars
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier. Ben aan het twijfelen wat voorrang heeft, een andere telefoon of een nieuwe tv.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
ebay ebay
falen falen falen
Waar is iedereen?
Bwehehehehequote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Allebeiquote:Op donderdag 9 december 2010 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier. Ben aan het twijfelen wat voorrang heeft, een andere telefoon of een nieuwe tv.
Een telefoon met tv functiequote:Op donderdag 9 december 2010 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier. Ben aan het twijfelen wat voorrang heeft, een andere telefoon of een nieuwe tv.
ligt er aan, specs van huideige foon en TV?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De katy perry collectie wil ik persoonlijk ook nog wel hebbenquote:Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef miss--moana het volgende:
OMG! ik kijk net na een lange tijd weer op TD en ik zie dat er allemaal mooie nieuwe collecties aankomen! Vooral die Katy Perry![]()
Ik moet toch maar even wat vaker op TD gaan kijken, meestal kijk ik alleen als ik wat nieuws wil...en door alle drukte heb ik helemaal niet de tijd om wat nieuws te willen
Specs van foon zijn wel ok, maar het ding wordt brakkig (en is te prijzig voor z'n leeftijd om te gaan laten fixen); tv is zielig, maar werkt nog wel perfect. De vraag is dus waar ik meer mee zit, een zielige teevee of een brakke koelkasttelefoon. Al zou ik in de tussentijd ook een monitor kunnen neerzetten ipv een tv, tuner heb ik hierboven toch niet nodig. En dat is wel betaalbaar op korte termijn. Hmm... (En monitor heeft daarna ook nog nut, want huidige monitor 2 kan stiekem ook wel vervanging gebruiken)quote:Op donderdag 9 december 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, specs van huideige foon en TV?
Ik ben het eens met deze:quote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
http://alizarineclaws.blo(...)es-and-skittles.html
Need none. Gelukkig
Echt een fletse kutcollectiequote:Op donderdag 9 december 2010 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben het eens met deze:
[ afbeelding ]
Wel goed voor m'n budget.quote:
in januari pas in de winkelt he!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:36 schreef Diconnected het volgende:
En die Texas collectie is GAAAAR.![]()
Volgende week ofzo Katy Perry collectie shoppaaaah![]()
Oh. Dan ga ik over 3 weken welquote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in januari pas in de winkelt he!
Zomgz die heb ik ookquote:
echt zo ontzettend saaaaaaiii!!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
http://alizarineclaws.blo(...)es-and-skittles.html
Need none. Gelukkig
Zelfs jij niet Sjaanquote:Op donderdag 9 december 2010 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
ik hoef geen eentje van de nieuwe opi texas
same here. Wat zijn ze dodelijk saai zeg.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
ik hoef geen eentje van de nieuwe opi texas
trouwens, heb jij mij toegevoegd op msn? want ik werd toegevoegd door iemand met jou naam maar ik heb geweigerdquote:Op donderdag 9 december 2010 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
same here. Wat zijn ze dodelijk saai zeg.
wutquote:Op donderdag 9 december 2010 20:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
trouwens, heb jij mij toegevoegd op msn? want ik werd toegevoegd door iemand met jou naam maar ik heb geweigerd
je voornaam. maar ik word steeds toegevoegd door wildvreemden.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wut
nee.ik deed niets...
mijn naam? nickname of voornaam? of...
oeeeeeeeh die rechterquote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen die blauwe, ja ik weer met mijn blauw![]()
Ik was het nietquote:Op donderdag 9 december 2010 20:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
je voornaam. maar ik word steeds toegevoegd door wildvreemden.vaagheid.
royal velvetquote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Die blauwe is indd mooi zeg..! Maar ben ik nou gek of lijkt dat jade-lakje nou een beetje op gumdrop..?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou het idd wel zeggenquote:Op donderdag 9 december 2010 20:56 schreef Juud- het volgende:
[..]
Nice! Die blauwe is indd mooi zeg..! Maar ben ik nou gek of lijkt dat jade-lakje nou een beetje op gumdrop..?
Ja ach.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik was het niet![]()
Gezellig, van die vreemden
Niet lullig bedoeld, maar vind het echt veel mooier!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Eindelijk ben ik naar de kapper geweest (nouja, de kapper os hier geweest) en ik vind het resultaat zoeper! Wat voelt dat toch lekker he, vers geknipt haar
Ja, het zijn slechte badkamerfoto'sMaar toch.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Staat je Zoeper!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Eindelijk ben ik naar de kapper geweest (nouja, de kapper os hier geweest) en ik vind het resultaat zoeper! Wat voelt dat toch lekker he, vers geknipt haar
Ja, het zijn slechte badkamerfoto'sMaar toch.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Nee is niet lullig want ik was het ook zóóóó beu, de laatste 10 cm was echt dof en pluizig en lelijk. Ik liep niet voor niets maanden (nouja, een jaar en een paar maanden) achter met naar de kapper gaan.... Het zit zo veel lekkerder nu!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar vind het echt veel mooier!
Nou, als je het zelf ook zegt, het is idd veel verzorgder zoquote:Op donderdag 9 december 2010 21:31 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nee is niet lullig want ik was het ook zóóóó beu, de laatste 10 cm was echt dof en pluizig en lelijk. Ik liep niet voor niets maanden (nouja, een jaar en een paar maanden) achter met naar de kapper gaan.... Het zit zo veel lekkerder nu!
Haha, dat zijn stickers die ooit bij de viva zaten, ondeugende badkamertegeltjesquote:Op donderdag 9 december 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
wat een heerlijk truttige badkamertegeltjes
ken je mijn plee?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Haha, dat zijn stickers die ooit bij de viva zaten, ondeugende badkamertegeltjes
*proest* voorfoto is pyjamaquote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
je hebt op de "na" foto ook een beter shirt aan en je kijkt zwoeler! het lijkt wel een dieetpilreclame!
Die teksten zijn tof. Pleeleesvoer.quote:
en ook alle orlys hoef ik nietquote:Op donderdag 9 december 2010 20:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Die is hilarischquote:
ken je Duch?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:37 schreef Joysa het volgende:
Ik vond het zo grappig toen ik er Duchessx (als ik het zo goed schrijf) zag staan
Ooh, dat is héél erg leuk! Tof ideequote:Op donderdag 9 december 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
@ zoeper, we hebben als housewarming kado aan iedereen een bedrukt tegeltje gevraagd...
[ afbeelding ]
Nee ik ken dr niet, maar de naam welquote:Op donderdag 9 december 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ken je Duch?
Is ook een Limlander en een echte fokoldbie.
Juup en Oblivion staan er ook tussen!
Ohja, nee, ik heb er wel bij gezet dat mijn oma er ook nog met een goed gevoel heen moest kunnen...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ooh, dat is héél erg leuk! Tof ideeIk heb gewoon deze stickers: http://www.viva.nl/2009/0(...)rs-seks-delftsblauw/
Die hangt zeker achter de wc, zodat je als dame niet die kant op kijkt?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, nee, ik heb er wel bij gezet dat mijn oma er ook nog met een goed gevoel heen moest kunnen...
Met als gevolg dat er nu ook een tegel tussen hangt met:
OMAATJE!
LEKKER POEPEH!
Lol die heb ik gemistquote:Op donderdag 9 december 2010 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, nee, ik heb er wel bij gezet dat mijn oma er ook nog met een goed gevoel heen moest kunnen...
Met als gevolg dat er nu ook een tegel tussen hangt met:
OMAATJE!
LEKKER POEPEH!
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die hangt zeker achter de wc, zodat je als dame niet die kant op kijkt?Deze zou ik ook niet op de wc beneden plakken, in de douche is wel grappig
nee, die hangt natuurlijk midden veur d'n bek veurquote:Op donderdag 9 december 2010 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die hangt zeker achter de wc, zodat je als dame niet die kant op kijkt?Deze zou ik ook niet op de wc beneden plakken, in de douche is wel grappig
Nicequote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Debsterr het volgende:
SQ, weet je nog toen ik zei van die franken die je niet meer kon maken omdat je die lakjes niet meer hebt? Ik heb speciaal daarvoor de lakjes gehaald vandaag en dan zou dit het eindproduct moeten worden:
[ afbeelding ]
http://acetoneandoldlacquer.blogspot.com/
zo iessie cool!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Debsterr het volgende:
SQ, weet je nog toen ik zei van die franken die je niet meer kon maken omdat je die lakjes niet meer hebt? Ik heb speciaal daarvoor de lakjes gehaald vandaag en dan zou dit het eindproduct moeten worden:
[ afbeelding ]
http://acetoneandoldlacquer.blogspot.com/
Ja hè? En die blog sowieso hoor, zij heeft erg vaak toffe layer dingen!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo iessie cool!
die nagels btw
Ja beetje wel jaquote:Op donderdag 9 december 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
donkere versie van:
[ afbeelding ]
20quote:Op donderdag 9 december 2010 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen dat je morgen jarig bent
word je 20 of 21?
Jij dit weekend, ik vandaagquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:32 schreef Diconnected het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Maar een naamtopic kan je vergeten he, dit weekend heb ik de eer_!
boequote:Op vrijdag 10 december 2010 11:39 schreef Loqi het volgende:
bleh, m'n nagels zijn nu officieel oranje, het heeft even geduurd, maar nu toch![]()
Stomme niet 3-free ridgefiller![]()
Oh dat is lekker!quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:46 schreef Diconnected het volgende:
Die van mij zijn lichtgeel![]()
Heb net noms gemaakt en er zit nog meer noms in de ovenpigs in a blanket noms
Oh haha, nee, voor de mooiquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:16 schreef Loqi het volgende:
wtf, de krokussen die ik tijdens t klussen (2 maanden terug) geplant heb zijn op aan het schieten....tis nog geen lente! Kruip terug!
Wat voor stijl denk je aan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
TrouwjurkenHet is dat er nog nieuwe collecties uitkomen en ik daarom niet uitgebreid aan het kijken ben.. Alhoewel ik reeds een 'stiekem favo'-trouwjurk heb uitgezocht
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb al jaren een trouwjurk fetish... net als vele andere vrouwen wss
Heb ook al helemaal in mijn hoofd wat ik tof vind. En als ik dat vertel gaat mijn vriend altijd sip kijken. Want veel mannen die ik ken (including him) zeggen altijd dat ze simpele strakke witte spaghettibandjurkjes het mooist vindenTot ze hun bruidje zien natuurlijk, want dan bestaat er ineens geen mooiere meer
Mijn smaak is nogal theatraal...quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ik trouw verplicht in jurk met een korset geloof ik
DAT is precies de stijl waar ik in zou trouwenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn smaak is nogal theatraal...
[ afbeelding ]
En dan blei in een wit pak met rood overhemd.
bij mij maakt dat gelukkig niet zoveel meer uitquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:37 schreef Loqi het volgende:
En ik lijk in wit een vet varken...dat speelt ook mee natuurlijk
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
hoe krijgen katten het voor elkaar om een GLAZEN kerstbal uit de boom te tikken en deze het halve huis door te meppen zonder dat ie kapot gaat, en als ik 1 keer te krap langs de boom loop er meteen 2 ballen op de grond kapot ketsen?
heb je nog geen regeling getroffen met je moeder dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:43 schreef Loqi het volgende:
Omg, vlekken in je trouwjurk![]()
Maar moeilijk hoor, van de ene kant heb ik zoiets 'man, zo'n dure jurk die je maar een keer draagt..pff nergens voor nodig', maar een grotere kant van me zegt 'bridezillaaaaaa, dure vette epic jurk die je maar een keer draagt kan best, zeker voor je builoft! MUST HAVE'
Tja....
zo lang er nog geen huwelijk geplanned staat hoef ik daar niet voor aan te kloppen denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je nog geen regeling getroffen met je moeder dan?
Mama: Ja, mijn moeder heeft al onze trouwjurken betaald, dus jij krijgt 'm ook van mij!
En aangezien ik de enige dochter ben, mag dat best een hele mooie zijn toch?
Ik wil niet trouwen, maar OMGquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn smaak is nogal theatraal...
[ afbeelding ]
En dan blei in een wit pak met rood overhemd.
Ik had een witte galajurk, dat was echt masterlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil niet trouwen, maar OMG. Rode jurken
Ik had zo'n kleur galajurk, echt heel mooi. Iedereen in het zwart en ik in een knalrode jurk!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
Met excuses voor de crappy quality, ik heb geen scannert dus is een foto van een foto...
[ afbeelding ]
en ik ben pas 17 dus vandaar het goddelijke lichaam
Hoeze geen trouwjurk? Je bent een plaatje man gek!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:45 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik had gewoon een doodsimpele (room)witte jurk, het pak vanwas duurder dan mijn jurk... Het is wel jammer dat ik geen echte trouwjurk heb gehad of uberhaupt heb gepast, dat zal altijd een droom blijven. Maar financieel gezien was het veel beter zo....Ik vermijd trouwjurken sindsdien maar zoveel mogelijk
http://www.peaspictorial.com/huwelijk-9.html
ik heb ze geloof ik nog wel gezien toen in het trouwen topic... had jij niet ook iets met rood in je jurk?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jawle maar ik woog nog 150 kg![]()
Misschien wel, maar ach dan was ik er jaren niet goed genoeg voor geweest.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ze geloof ik nog wel gezien toen in het trouwen topic... had jij niet ook iets met rood in je jurk?
En nu een brutale vraag, had je achteraf gezien dan niet liever na je operatie getrouwd?
Daaromquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:48 schreef Loqi het volgende:
Ah zo, maar het zal de speciale dag er niet minder op gemaakt hebben neem ik aan
Mag je vriend dat niet weten dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik euh... durf mijn stijl niet te posten; puur omdat ik weet dat mijn vriend wel eens stiekem durft mee te lezen
Heb wel een foto van een jurk die ik dreamy vind... Anders pm maar als je hem wil zien
En ja; alhoewel ik rode of zwarte jurken echt helemaal gaaf vind, ga ik toch voor ivoor/crème kleur etcHeerlijk traditioneel dus
Liefquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zal eens kijken
[ afbeelding ]
Hehe hf Dico !!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:23 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben helemaal party-ready. Laat al m'n matties maar komeuhhhh
oeh wat mooiquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zal eens kijken
[ afbeelding ]
ik denk aan de fun als hij op de trouwdag zijn mooie bruidje ziet... Van mij mag ie het ook absoluut niet weten, verder organiseer je alles samen al, laat er dan 1 verrassing blijven denk ik danquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:14 schreef Loqi het volgende:
ja dat is ook fijn dat iedereen dat zelf kan doen, daar zeg ik ook niks vanik vind het gewoon raar bijgeloof en zonde van de fun die je er samen mee kunt hebben
Je was prachtigquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh nee mijn man mocht mijn jurk echt niet zien, en ik daarom zijn pak ook nietWe waren allebei een verrassing voor elkaar
Ik vind het juist heel leuk om dat geheim te houden! Ik had hem al helemaal op het verkeerde spoor gezet door hem te laten denken dat ik handschoenen zou hebben en een sleep of sluier
Heb ook de nacht ervoor bij mijn ouders geslapen en hij zat met zijn pa, broer + aanhang daarvan in een vakantiehuisje vlakbij, om mij 's ochtends op te halen
Wijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
bier
over 48 minuten is joysa gisteren jarig geweest
Misschien voel ik me dan wel kei jongquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
denk je in hoe je je over 10 jaar voelt
I beg to differquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Misschien voel ik me dan wel kei jong
Ik kijk zonder geluid, best aan te radenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
wat is dat toch met die voice of holland? Die nigel moest niet voor niets Idols verlaten toch?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb een gekke cavia!
[ afbeelding ]
Sommige beesten zijn inderdaad zo lelijk dat ze mooi zijn.. maar dat vind ik bij deze niet op gaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat maakt ze juist wel tof
Ik ben nog meegevraagd, maar eh nee. Niet mijn ding.quote:
Vertel!quote:
Faalbaasquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vertel!
I iz angry 2, poepsjagrijnig werkelijk! Ik moet een enorme waslijst spullen ophalen uit ons andere filiaal, lopend dus dat is al lullig. Was mn collega hier net om wat te brengen uit het andere filiaal, dus ik heb haar gevraagd om de spullen die ik moet halen alvast klaar te zetten, in de andere winkel staan ze met meer mensen en wij zijn hier met zn 2en.. Belt ze op om te vertellen dat ze van mn bazin absoluuuut niet die dingen bij elkaar moet zoeken, dat moet ik maar lekker zelf doen. Terwijl hun dus niks te doen hebben en mijn collega er straks hier in haar eentje voor staat.. AAAAHHHHH!
What's the matter dear?quote:
Wat issie lelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb een gekke cavia!
[ afbeelding ]
Naja beetje vreemd dat iets wat twee weken later is verstuurd én uit zuid korea sneller isquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn lakjes zijn er ook nog niet en de 26e geshipped.
Ik denk dat de TNT-troubles, de recente weersomstandigheden en de feestdagen er wel mee te maken hebben
Ga je daar vanavond heen? Daar woon ik 2 minuutjes vandaan.quote:
Ja daar ga ik heen :p ik zal naar je zwaaienquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga je daar vanavond heen? Daar woon ik 2 minuutjes vandaan.
Wrom? Daar sneeuwt het niet en vieren ze geen kerstquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja beetje vreemd dat iets wat twee weken later is verstuurd én uit zuid korea sneller is
Kerst vier je toch pas op 25 en 26 december. Beetje vreemd wat dat er mee te maken heeftquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wrom? Daar sneeuwt het niet en vieren ze geen kerst
Tevens kwam mijn bestelling nu net aan, is er een lakje te weinig! Zit wel een briefje bij van sorry, out of stock en neem contact op enzo, maar nog. Ik betaal voor drie lakjes, en voor drie lakjes verzendkosten. Als iets niet op voorraad is, mail dan ff of ik iets anders wil uitzoeken voor je het opstuurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |