Yeah en er zijn echt overal aanbiedingen enzo. Word een slechte week voor m'n bankrekening volgende week, college moet ik ook betalen geloof ik volgende weekquote:Op woensdag 8 december 2010 21:57 schreef Debsterr het volgende:
Maar goed, wat ik dus zei is dat ik snap dat je losgaat volgende week!
Ja dat welquote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
Dicootje heb gelukkig nog wel internotz in Amerika
Meis wil je er over praten? Ik ben op msn ik moet je alleen nog even toevoegen!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
Ik heb een finaal, hysterisch huilen bijnastikken instort moment
anders gewoon kabeltje inplugselen!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat welalleen weet niet of ze draadloos hebben eig
want neem m'n eigen laptop mee want dat ding bij hun is echt crap
babe!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
Ik heb een finaal, hysterisch huilen bijnastikken instort moment
Lief van jouquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Meis wil je er over praten? Ik ben op msn ik moet je alleen nog even toevoegen!
Meis tochquote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lief van jouWeet niet goed wat ik moet, zeggen of doen of hoe ik even normaal kan ademhalen. Weten jullie nog dat ik schreef over mn zus die ik een bericht heb gestuurd? Dochter van mn vader? Vader die ik niet ken en nooit gezien heb, zus idem dito. Dat meisje stuurt een heeeeeeel lang bericht terug
en ze is mn zus
en dat ontvang ik dan op de 3e sterfdag van mn broer
terwijl mn mama zo ziek is
Nee
Jeetje wat heftig wijffie!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lief van jouWeet niet goed wat ik moet, zeggen of doen of hoe ik even normaal kan ademhalen. Weten jullie nog dat ik schreef over mn zus die ik een bericht heb gestuurd? Dochter van mn vader? Vader die ik niet ken en nooit gezien heb, zus idem dito. Dat meisje stuurt een heeeeeeel lang bericht terug
en ze is mn zus
en dat ontvang ik dan op de 3e sterfdag van mn broer
terwijl mn mama zo ziek is
Nee
waarom?quote:
Hoe lang heb je ze al niet gezien? Of ken je ze eigenlijk helemaal niet? Wel heftig hoor!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:49 schreef princess-a het volgende:
Ik ben al uren aan het chatten met mijn zus, en weet ineens van alles over mijn familie, en ik heb mijn vader gezien, en mn neef, en mn zus
Zet voor dit alles "ik heb nog nooit" en je hebt mijn situatie van 3 uren geleden
Het is wel in een korte tijd minder geworden, maar nu heeft ze een speciale zalf gekregen en nu gaat het toch wel wat beter. Het is een hele nare ziekte, en in combinatie met die van jou lijkt me dat echt geen pretje.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
@Tliciouz; Ze onderzoeken nog wat voor reuma dus ik kan nog niet zeggen dat ik reuma heb, maar er zitten dus wel reuma stoffen in mijn bloed ja, wat met mijn andere ziektes alles nog ff wat erger maakt. Heeft jouw moeder erg zichtverlies? Moet zeggen dat dit het eerste is waar ik echt bang voor ben als het erger wordt
@SQ; Gave jurkjes!pics als je ze aan hebt ofc
en bedankt voor je
De rest ook nog bedankt voor de lieve woordjes
ahh owkay ... mja was ff bang dat ik straks echt niets meer zou zien ofzo, en dat wil ik echt nietquote:Op donderdag 9 december 2010 08:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is wel in een korte tijd minder geworden, maar nu heeft ze een speciale zalf gekregen en nu gaat het toch wel wat beter. Het is een hele nare ziekte, en in combinatie met die van jou lijkt me dat echt geen pretje.![]()
in helmond ja? Kak... Dan zal het hier zo ook wel los gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 10:34 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Sneeuwvlokken in de maat van mijn vuist zowat
1 troost... Aftuigen is erger.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:11 schreef Cyntiaa het volgende:
Blegh, straks kerstboom optuigen...Probeer het te rekken zodat ik het niet hoef te doen hehe..
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in helmond ja? Kak... Dan zal het hier zo ook wel los gaan
Had ze uberhaupt nog nooit gezienquote:Op donderdag 9 december 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe lang heb je ze al niet gezien? Of ken je ze eigenlijk helemaal niet? Wel heftig hoor!
Wow! Ja ik kan me voorstellen dat het heftig is! Is het wel een beetje een opluchting voor je? Nu je iig weet dat je niet alleen bent zeg maar?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:26 schreef princess-a het volgende:
Had ze uberhaupt nog nooit gezienwist ook nooit hoe ik mn zus zou moeten vinden en ineens is ze er! Heb mn vader niet irl gezien hoor, maar mn 'zus' stuurde fotos omdat ik die dus ook niet heb van mn hem. En daarna heb ik met haar een videogesprek gedaan tot half 8 vanochtend en het is zo bizar om ineens iemand te zien die nogal op je lijkt
(ik lijk niet op de familieleden die ik al wel ken, maar zij en ik zijn 2 druppels water)
Al mn emoties zijn vannacht in een achtbaan gekomen en ik ben echt uitgeput
[..]
Met het aftuigen trek ik alles er zo uit... Doet me er aan denken dat er nieuwe lampjes moeten komenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 troost... Aftuigen is erger.
Dat weet ik nog niet, het is echt heel snel gegaan. Zo zat ik me af te vragen of ik wel moest reageren, zo zaten we 7 uren te pratenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Wow! Ja ik kan me voorstellen dat het heftig is! Is het wel een beetje een opluchting voor je? Nu je iig weet dat je niet alleen bent zeg maar?
Whoa, dat zijn ook heel veel mensen ineens ja! Gek hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, het is echt heel snel gegaan. Zo zat ik me af te vragen of ik wel moest reageren, zo zaten we 7 uren te pratenzij boeit me omdat we uiterlijk zo lijken, maar er schijnen nog 2 broers, een zus en nog veeel meer kinderen te zijn, en een hele familie. Maar wat ik daarmee wil weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |