Yeah en er zijn echt overal aanbiedingen enzo. Word een slechte week voor m'n bankrekening volgende week, college moet ik ook betalen geloof ik volgende weekquote:Op woensdag 8 december 2010 21:57 schreef Debsterr het volgende:
Maar goed, wat ik dus zei is dat ik snap dat je losgaat volgende week!
Ja dat welquote:Op woensdag 8 december 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
Dicootje heb gelukkig nog wel internotz in Amerika
Meis wil je er over praten? Ik ben op msn ik moet je alleen nog even toevoegen!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
Ik heb een finaal, hysterisch huilen bijnastikken instort moment
anders gewoon kabeltje inplugselen!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat welalleen weet niet of ze draadloos hebben eig
want neem m'n eigen laptop mee want dat ding bij hun is echt crap
babe!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef princess-a het volgende:
Ik heb een finaal, hysterisch huilen bijnastikken instort moment
Lief van jouquote:Op woensdag 8 december 2010 22:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Meis wil je er over praten? Ik ben op msn ik moet je alleen nog even toevoegen!
Meis tochquote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lief van jouWeet niet goed wat ik moet, zeggen of doen of hoe ik even normaal kan ademhalen. Weten jullie nog dat ik schreef over mn zus die ik een bericht heb gestuurd? Dochter van mn vader? Vader die ik niet ken en nooit gezien heb, zus idem dito. Dat meisje stuurt een heeeeeeel lang bericht terug
en ze is mn zus
en dat ontvang ik dan op de 3e sterfdag van mn broer
terwijl mn mama zo ziek is
Nee
Jeetje wat heftig wijffie!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lief van jouWeet niet goed wat ik moet, zeggen of doen of hoe ik even normaal kan ademhalen. Weten jullie nog dat ik schreef over mn zus die ik een bericht heb gestuurd? Dochter van mn vader? Vader die ik niet ken en nooit gezien heb, zus idem dito. Dat meisje stuurt een heeeeeeel lang bericht terug
en ze is mn zus
en dat ontvang ik dan op de 3e sterfdag van mn broer
terwijl mn mama zo ziek is
Nee
waarom?quote:
Hoe lang heb je ze al niet gezien? Of ken je ze eigenlijk helemaal niet? Wel heftig hoor!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:49 schreef princess-a het volgende:
Ik ben al uren aan het chatten met mijn zus, en weet ineens van alles over mijn familie, en ik heb mijn vader gezien, en mn neef, en mn zus
Zet voor dit alles "ik heb nog nooit" en je hebt mijn situatie van 3 uren geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |