Ik ben het zeker met je eensquote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan is ze nog altijd DE SC-Milf. u_u Niemand kan haar vervangen.
Nee alleen als je Stephanie Sadorra hier krijgt heb je een waardige vervanger voor JB gevonden.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik Nigella Lawson hier heen lok.
Ze is echt kankertjegeilquote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lol ik kwam er deze week pas achter dat ze al 50 was. Ik dacht 30 ofzo. LOLOL GRANNY CRUSH
watquote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lol ik kwam er deze week pas achter dat ze al 50 was. Ik dacht 30 ofzo. LOLOL GRANNY CRUSH
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zou nooit voetbal kijken in jouw gezelschapquote:Op woensdag 8 december 2010 22:07 schreef ynuhh het volgende:
Mijn vriend kijkt hier voetbal. Gezellig.
En jij gaat FOK!ken terwijl je vriend er is?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:07 schreef ynuhh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Voetbal is tof zeker?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:07 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:10 schreef Lamon het volgende:
Heeft iemand de bal al in het netje geschopt?
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En jij gaat FOK!ken terwijl je vriend er is?
/JapsnarsIk zit een beetje suf te surfen op mijn ipad. Mijn aandacht komt straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het niet leuk dat je Chris nu jaloers maakt.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zit een beetje suf te surfen op mijn ipad. Mijn aandacht komt straks.
product placementquote:Op woensdag 8 december 2010 22:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Welk nummertje heb je?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sommige wedstrijden komen ook gewoon op TV.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:34 schreef Sok. het volgende:
Kijk ik 1 wedstrijd niet van Ajax, omdat Sopcast het niet deed en ik er toch niet zoveel heil in zag, winnen ze gewoon![]()
Voortaan niet meer kijken dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:34 schreef Sok. het volgende:
Kijk ik 1 wedstrijd niet van Ajax, omdat Sopcast het niet deed en ik er toch niet zoveel heil in zag, winnen ze gewoon![]()
Ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |