quote:Op donderdag 9 december 2010 09:59 schreef broer het volgende:
Is er geen Stelling van Mainport vandaag?
quote:Bright eyes,
burning like fire.
Bright eyes,
how can you close and fail?
How can the light that burned so brightly
Suddenly burn so pale?
Bright eyes.
Eigenlijk niet zoveel nu je het zegt. Maar misschien wilde ik iets anders zeggen. Of ook niet. Ik ben de laatste tijd wat afgeleid.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:30 schreef Gellius het volgende:
Ik was vroeg wakker vandaag ja. Wat is er horror aan 10.12?
Door warme vrouwenbillen?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:48 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd wat afgeleid.
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:36 schreef Ringo het volgende:
Het haalt het natuurlijk niet bij:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:24 schreef Gellius het volgende:
De melk, bedoel ik. Niet de warme vrouwenbillen of de obscure kerstliedjes.
Ik eigenlijk ook. Maar voor chemische vanieljeprut maak ik een uitzondering.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:22 schreef Gellius het volgende:
Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik blief enkel volle melk.
Ik zal eens even kijken, vanavond.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:00 schreef speknek het volgende:
Niemand hier die mijn (wan)smaak deelt en nog wat obscure liedjes kent?
[guilty pleasure] kerstliedjes
Precies acht jaar geleden op slot gegaan, dat kan geen toeval zijn!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef Spektor het volgende:
Deze komt toch in de buurt: CD cover The Carpenters ...
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:36 schreef Ringo het volgende:
Het haalt het natuurlijk niet bij:
[ afbeelding ]
Voor regelrechte wansmaak en oppervlakkigheid qua muziek kun je uitstekend bij mij terecht.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:10 schreef speknek het volgende:
Ha, bedankt, de Carpenters, dat is nog minder cool dan kerstliedjes!
Tot het onvermijdelijke moment dat mijn topic verder onderuit spiraalt naar Wham en Boney M dan tenminste.
Plus dat je concentratie er zo van verslapt dat je om kwart voor één 's middags niet meer weet of je nou 'geluid' of 'gehuil' wilt typen. Dat lijkt me nog het ergste.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef Gellius het volgende:
Het wakker zijn is nog niet zo erg. Maar het trommelvliesscheurende gehuild erbij. Dāt.
Wacht maar! 5:00 is een prima tijdstip.quote:
Laat hem maar een tijdje bij mij logeren: dan realiseert ie zich dat janken 's nachts volstrekt zinloos is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:42 schreef Gellius het volgende:
Het wakker zijn is nog niet zo erg. Maar het trommelvliesscheurende gehuild erbij. Dāt.
Ik geloof dat ik een -dt fout maakte toen ik aankondigde vader te worden. It's all going to pieces, broer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:55 schreef broer het volgende:
Als mij hetzelfde gebeurt over een maand of twee, hoef ik zeker niet op sympathie te rekenen, hč?
8:00 uur.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:00 schreef Z het volgende:
Voor zzooddiiaakk: het was 5:00 vanochtend.
Vijf uur is niks, broer. Sterker nog, vijf uur is doorslapen. Het fijne van het prille ouderschap is dat je vijf uur straks zelfs gaat waarderen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:32 schreef broer het volgende:
Vijf uur? Jongens, kom op! Even serieus...
D'r kan toch niks op tegen zo'n klein zodiakkje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:42 schreef zodiakk het volgende:
Ik begin er gewoon niet aan. Ik ben nog te jong voor het burgerleven.
Ik zal het mijn lief vertellen. Die draagt de tekst op haar tieten. Maar alleen als ze slaapt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:19 schreef JAM het volgende:
'Shiroi osara purezento seeru jisshi chuu!'
(Witte geschenkborden (?) Witte borden (als) cadeau! Sale! Sale!)
Het is een verkoopscampagne (uitverkoop, dat idee) van witte borden die als geschenk bedoeld zijn, Ringo.
Jawel hoor, vier is een precies mooi aantal.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:42 schreef zodiakk het volgende:
Ik begin er gewoon niet aan. Ik ben nog te jong voor het burgerleven.
quote:
quote:Uitzending van het programma is op woensdag 15 december op Nederland 1 van ą 20.25 tot 21.55 uur.
quote:Vriendelijk verzoeken wij u die dag om tussen 16.00-16.30 uur aanwezig te zi
Kijkaan, ik was verdorie al bijna begonnen met het platbombarderen van Uitzendinggemist.quote:
En het zijn nog domme lui ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:02 schreef NoCigar het volgende:
Ik zit nu dus alleen in een groot gebouw met twee jongens die de hele tijd keiharde hardcore draaien. Tot daar aan toe.
Maar sinds 15 minuten is er een gek de geluidsinstallatie hier aan het testen: Eerst drie sirenes en dan Attentie, attentie. Wij verzoeken u het gebouw onmiddelijk te verlaten via de uitgangen de de nooduitgangen. En dan nog een keer in het Duits en Engels. Keihard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik dacht dat je dat niet meer deed?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En het zijn nog domme lui ook.
Ja, tuurlijk, mijn pi was weggevallen. Salt in Bocca vond ik een van de betere, heeft jaren zo op de kaart gestaan ergens. Misschien nog steeds wel, maar ik heb geen zin om het telkens bij te houden..quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:04 schreef Gellius het volgende:
Ach, een veelgemaakte fout, NC. Ik zie het zelfs wel eens zo op de kaart staan.
Ik had het niet eens gezien. Als geboren IJmuidenaar weet je natuurlijk hoe je dat moet schrijven.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef NoCigar het volgende:
Mijn God, Z. Het is natuurlijk sliptong, of je hebt iets met veel grondsmaak gegeten.
Wie dan ook, insgelijks!quote:Op zondag 12 december 2010 01:01 schreef ShadyLane het volgende:
Er is er een jarig.
Van harte gefeliciteerd!
Natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2010 02:19 schreef Frollo het volgende:
Het was hee tof en ik heb het niet eens heel beroerd gedaan. Allemaal kijken dus komende woensdag om 20.25 op NL!
Gefeliciteerd! We halen voor woensdagavond de zilveren koffielepeltjes tevoorschijn!quote:Op zondag 12 december 2010 02:19 schreef Frollo het volgende:
Het was hee tof en ik heb het niet eens heel beroerd gedaan. Allemaal kijken dus komende woensdag om 20.25 op NL!
Van harte, C.!quote:Op zondag 12 december 2010 01:01 schreef ShadyLane het volgende:
Er is er een jarig.
Van harte gefeliciteerd!
Als jij dat nou eens deed, hč.quote:Op zondag 12 december 2010 06:31 schreef Mainport het volgende:
Die kutverjaardagen !@#% stelletje nerds zoek een leven bed.
Tsjeezus Frollo, dat is indrukwekkend. Goed man.quote:Op zondag 12 december 2010 02:19 schreef Frollo het volgende:
Hmm, volgens mij zijn we ooit Mainports verjaardag vergetenquote:Op zondag 12 december 2010 06:31 schreef Mainport het volgende:
Die kutverjaardagen !@#% stelletje nerds zoek een leven
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 02:13 schreef Frollo het volgende:
Het was supergaaf, ik heb het niet eens zo beroerd gedaan en jullie krijgen de groeten van Marijke Helwegen.
Allemaal kijken aanstaande woensdag om 20.25 op Nederland 1!!
Vreselijk. Ons kinderdagverblijf had er gelukkig ook niks mee te maken.quote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan gaat vanaf april naar het kinderdagverblijf. We hebben de persconferentie met spanning afgewacht om hopelijk uit te sluiten dat ons kinderdagverblijf erbij betrokken was. Er werd eerst ook nog gesproken over een filiaal in de Watergraafsmeer. Ik ben er in ieder geval goed beroerd van.
Ze zijn nog op zoek naar de mensen die deze man als oppas hebben ingehuurd.quote:Op maandag 13 december 2010 08:06 schreef Gellius het volgende:
Wat is overigens de ratio achter het vrijgeven van de foto van die kerel, die nog niet veroordeeld is en bovendien in verzekerde bewaring zit?
Fijn om te horen.quote:Op maandag 13 december 2010 07:40 schreef Z het volgende:
[..]
Vreselijk. Ons kinderdagverblijf had er gelukkig ook niks mee te maken.
Nee, we mochten geen eten & drinken mee in de zaal en ik moest 'm dus afzetten.quote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef zodiakk het volgende:
Frollo, hoe kunnen we je herkennen? Aan je beer hat?
[ afbeelding ]
Neen, het waren vaste plaatsen. Ieder werd door de opnameleider naar zijn eigen bankje gedirigeerd, waar het persoonlijke dicteeschrift met naam erop al klaar lag.quote:Op maandag 13 december 2010 11:36 schreef Ringo het volgende:
Dat is een prominente plek, Frollo. Mocht je zelf kiezen of werd je keihard op je mediagenie beoordeeld?
Dat is een understatement, Lienekien.quote:Op maandag 13 december 2010 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Het was volgens mij hartstikke leuk, of niet, Frollo?
Gdvrmm. Ja LuckyTV, ga daar maar eens overheen.quote:
Is dat iemand van Eastenders?quote:Op maandag 13 december 2010 14:27 schreef Lienekien het volgende:
"Purely medicinal, of course."
[ afbeelding ]
Sorry, zegt me niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn mijn medische geschiedenis al wekenlang aan het doorlichten.quote:Op maandag 13 december 2010 14:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben trouwens wel toe aan een borrel tegen de stress. Een notaris die je doodleuk vertelt dat ze nog geen bericht van de bank hebben, terwijl je al zeker anderhalve maand leeft in de veronderstelling dat de hypotheek rond is, is NIET leuk.*
*Het bleek een foutje van de notaris. Het was gewoon in orde.
Da's ook niet prettig.quote:Op maandag 13 december 2010 15:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze zijn mijn medische geschiedenis al wekenlang aan het doorlichten.
Omdat ik nogal een ziektegeschiedenis heb. En mijn directe gezinsleden (ouders en broers) incluis.quote:Op maandag 13 december 2010 16:50 schreef speknek het volgende:
Waarom niet als ik vragen mag?
Omdat je dan niet tussentijds kan opnemen?
Ik word daar soms heel verdrietig van.quote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef Claudia_x het volgende:
Wij wilden graag een overlijdensrisicoverzekering om ervoor te zorgen dat de een met de kinderen in het huis kan blijven wonen als de ander overlijdt. En als we allebei overlijden is het een mooi potje om na te laten aan de kinderen. Mijn broertje en ik hebben veel plezier gehad van de overlijdensrisicoverzekeringsuitkering van mijn vader.
Het is wel wat zuur dat zaken waar je voorheen niet bij stilstond ineens van belang blijken te zijn. Zo heb ik een onderzoek gehad om te kijken of er een erfelijke factor ten grondslag lag aan de longembolie die ik heb gehad. Toen stond ik er niet bij stil dat zo'n erfelijke factor van invloed zou zijn op toekomstige verzekeringen. Ook heb ik er niet bij stilgestaan dat de bloedtransfusie die ik na de bevalling heb gehad ooit nog op deze manier van belang zou blijken te zijn. Dat is misschien maar goed ook.
Het is gestandaardiseerd! Die gezondheidsverklaringen vragen je allemaal het hemd van het lijf! Ook bijv. rook-, blow- en drinkgedrag!)quote:Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef Ringo het volgende:
Kijk, en zulke verzekeringsmannen verdienen nu een enkeltje spoorwegovergang.
Het is bot, maar die man doet ook gewoon zijn werk: het inschatten van risico's.quote:Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef Ringo het volgende:
Kijk, en zulke verzekeringsmannen verdienen nu een enkeltje spoorwegovergang.
Ik ben het dit keer eens met de rijksoverheidquote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef zodiakk het volgende:
Het is bot, maar die man doet ook gewoon zijn werk: het inschatten van risico's.
Precies. Nazimentaliteit. Hele continenten zijn er rijk mee geworden.quote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Het is bot, maar die man doet ook gewoon zijn werk: het inschatten van risico's.
We kunnen niet allemaal luie uitvreters zijn, Ringo.quote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Precies. Nazimentaliteit. Hele continenten zijn er rijk mee geworden.
Allemaal hardwerkende verzekeringsmannen, dat zou pas erg zijn!quote:Op maandag 13 december 2010 17:30 schreef zodiakk het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal luie uitvreters zijn, Ringo.
Dat klopt, maar als het om een geliefde gaat, vind je dit soort opmerkingen gewoon kut.quote:Op maandag 13 december 2010 17:25 schreef zodiakk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:15 schreef zodiakk het volgende:
Ik vraag me altijd af of Mainport doorheeft dat er nooit iemand op hem reageert?
Dat hele WikiLeaks-verhaal van vorige week begon toch echt bij Mainport.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:15 schreef zodiakk het volgende:
Ik vraag me altijd af of Mainport doorheeft dat er nooit iemand op hem reageert?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:08 schreef broer het volgende:
[..]
Dat hele WikiLeaks-verhaal van vorige week begon toch echt bij ondanks Mainport.
Om je nek?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:54 schreef Thisbe het volgende:
Goed idee trouwens die vos, die past prima bij het jurkje dat ik met kerstmis ga aantrekken.
Kuikentjesmoordenaar!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:00 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, dan hoef ik niet uit te zoeken waar je woont om eieren tegen je ruiten te gooien.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Gellius het volgende:
Is dat een rapper? Rappers kijken altijd zo moeilijk. Een beetje zoals WG als hij moet poepen.
FTW!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:00 schreef beeer het volgende:
Koop beter een scheermes en snijd je ballen eraf
Logisch, voor je het weet flikkert die boom om hč.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:09 schreef mane het volgende:
Ohjee, the return of the macho.
Ik ging als kind kerstballen uitzoeken met mijn vader en dan versierden wij de kerstboom terwijl mijn moeder toekeek. En aan het einde moest mijn vader alle ballen nog een keertje precies rechthangen en engelenhaar heel evenwichtig verdelen, zodat het helemaal goed was.
.
Vanwege onevenwichtig engelenhaar?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Logisch, voor je het weet flikkert die boom om hč.
!?!?!!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:50 schreef Ringo het volgende:
Kerstpakketten zijn toch altijd best wel tof? Wat er ook in zit. Ik heb liever wijn, sterke drank of ganzenleverpaté dan een of ander nagelknipsetje of limonadeglazen, maar ā la.
In het pakket dat ik dit jaar van het UWV kreeg , zat een pyjama en een paar pantoffels..
Hey, die tweede van rechts speelt in House.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:00 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fantastische film
Verduld ja, Wilson!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hey, die tweede van rechts speelt in House.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |