September dus...
quote:Klopt. Mijn beeld is natuurlijk altijd wat positiever maar goed ik kan toch wel zeggen, denk ik, dat ook als je geen die-hard fan bent maar de muziek wel oké vindt dat Blink je inderdaad een hele leuke avond kan bezorgen.
Op woensdag 18 februari 2004 16:08 schreef =HellFire= het volgende:
Nu ben jij wel Blink182 fan dus het tis niet helemaal objectiefmaar zo klinkt het nog best als een leuke avond. Nou ja, kwil ze toch wel eens live gezien hebben.
September dus...
We'll see of ze nog een keer komen.
Maar het is toch wat anders als The Offspring.
quote:Filter jij ook de muziek, hoor jij nu ook echt alleen de drums?
Op woensdag 18 februari 2004 20:05 schreef Yokozuna het volgende:
De muziek vind ik wel aardig, maar ik luister meer voor de muziek-en-de-drumsBarker komt altijd met leuke patroontjes op elk album.
En welke punkrock bands hebben nog meer goeie drums, vind jij?
Want volgens mij luisteren wij weer heel anders ernaar.
quote:is hij zo ondergewaardeerd dan? nouja ik vind hem in ieder geval geweldig
Op woensdag 18 februari 2004 20:13 schreef Ixnay het volgende:
Byron Mc Mackin van Pennywise is ook een hele goeie en ondergewaardeerde drummer.
om even ontopic te gaan ben ik niet echt een blink-fan
take off your pants and jacket vond ik nog wel gaan maar de nieuwste cd is absoluut niet mijn smaak
naar een concert van ze gaan lijkt me overigens nog wel cool, buiten het feit dat je dan waarschijnlijk tussen heel veel 12-jarige kopieen van avril lavgine staat [no offence ]
En Byron van PW is zeker wel goed. Kan strak spelen.
quote:Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Op woensdag 18 februari 2004 20:05 schreef Yokozuna het volgende:
De muziek vind ik wel aardig, maar ik luister meer voor de muziek-en-de-drumsBarker komt altijd met leuke patroontjes op elk album.
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:36 schreef saaw het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 18 februari 2004 20:13 schreef Ixnay het volgende:
Byron Mc Mackin van Pennywise is ook een hele goeie en ondergewaardeerde drummer.<hr></blockquote>is hij zo ondergewaardeerd dan? nouja ik vind hem in ieder geval geweldig![]()
take off your pants and jacket vond ik nog wel gaan maar de nieuwste cd is absoluut niet mijn smaaknaar een concert van ze gaan lijkt me overigens nog wel cool, buiten het feit dat je dan waarschijnlijk tussen heel veel 12-jarige kopieen van avril lavgine staat [no offence
]
quote:Viel hartstikke mee hoor in Dld, begon bij 15, 16. En ik zou me er overigens ook echt niet aan storen ik ben er voor Blink.
Op woensdag 18 februari 2004 20:36 schreef saaw het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 18 februari 2004 20:13 schreef Ixnay het volgende:
Byron Mc Mackin van Pennywise is ook een hele goeie en ondergewaardeerde drummer.<hr></blockquote>is hij zo ondergewaardeerd dan? nouja ik vind hem in ieder geval geweldig![]()
take off your pants and jacket vond ik nog wel gaan maar de nieuwste cd is absoluut niet mijn smaaknaar een concert van ze gaan lijkt me overigens nog wel cool, buiten het feit dat je dan waarschijnlijk tussen heel veel 12-jarige kopieen van avril lavgine staat [no offence
]
quote:Nee dat is misschien nog wel veel erger
Op woensdag 18 februari 2004 20:49 schreef =HellFire= het volgende:
Ach, Avril Lavigne klonen die 5-6 jaar ouder zijn is niet erg toch.En Byron van PW is zeker wel goed. Kan strak spelen.
Trouwens ik moet eerlijk zeggen dat hoe vaker ik Feel This luister, hoe beter ie wordt. Maar mijn mening is dat een nummer eigenlijk al super moet zijn als je hem voor het eerst luistert.
quote:Heb ze in '98 live gezien(den haag, 't paard) in het voorprogramma van lagwagon ter promotie van dude ranch. Toen zat die onzin show er nog niet in en speelden ze gewoon superstrak. Waren beter dan lagwagon die avond....één van de betere concerten die ik gezien heb...
Op zondag 9 juni 2002 18:52 schreef Bami_EWOK het volgende:
Live mogen ze dan niet zo goed spelen; hun show is perfect: Een beetje onzin uithalen enzo is toch niks mis mee. En anders moet je maar eens op hun site de drum solo van Travis bekijken; hij wordt met zijn drum stel de lucht in getilt en maakt 6 flips (3 voorover en 3 achterover) tijdens zijn solo!!
Good ol' times...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef mrcool het volgende:
Heb hier nog foto's liggen van een optreden in Roosje van 9 jaar geleden, voor ze echt doorbraken zeg maar. Excuses voor de brakke kwaliteit, zijn foto's van foto's! Hier stonden ze samen met Pulley in het voorprogramma van LagWagon!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker een goede drummer, maar het lijkt door de jaren heen qua snelheid en techniek allemaal wat minder geworden. Ik vond 'm in de tijd van het S/t en Unknown Road tijdperk retestrak drumwerk afleveren. Het heeft wellicht niet zozeer met hem te maken, alsmede de weg die PW ingeslagen is. Want na Straight Ahead is het de heren uit Hermosa Beach niet meer gelukt om een zinnig album te schrijven imho.quote:Op woensdag 18 februari 2004 20:13 schreef Ixnay het volgende:
Byron Mc Mackin van Pennywise is ook een hele goeie en ondergewaardeerde drummer.
Zeg dat wel ja!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |