Waarom staat er dan wereldtour als Travis niet meer druft te vliegen?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef =HellFire= het volgende:
Hate to bust your bubbles, maar Travis zal toch niet meer vliegen dus je zult naar de States moeten gaan, wil je ze live kunnen zien. Daarnaast hoop ik echt niet op een tweede self-titeled want die was bijzonder pretentieus en zo hoort Blink182 dus niet te zijn.
Other than that... jee.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom staat er dan wereldtour als Travis niet meer druft te vliegen?
Weet je dat Travis nooit meer wil vliegen of denk je dat alleen maar?
Verder leuk. Ik wil Blink182 toch wel een keer live zien.
http://extratv.warnerbros(...)_on_barkers_cras.phpquote:He is starting to exercise, do therapy. So hopefully we will see a big AM/Travis show in the future," says Moakler. "We're probably not going to be flying anytime soon, at all... we are going to invest in a tour bus."
Ik weet dat Travis een vliegtuigongeluk heeft gehad. Maar nergens zegt hij dat hij niet meer durft te vliegen. Althans zo ver ik weet.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
[..]
http://extratv.warnerbros(...)_on_barkers_cras.php
Maar goed, dat was in oktober. Dingen kunnen veranderen. Maar het was een redelijk traumatische ervaring so who knows. En voor sommigen is Amerika ook slechts de wereld.
Ik ben Blink182 maar weer eens opgezet.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:31 schreef =HellFire= het volgende:
Goed zoeken, hij heeft het absoluut gezegd. Sowieso haat hij vliegen. Na het ongeluk zal dat wel niet anders zijn...
Heb ik ookquote:Op maandag 9 februari 2009 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben Blink182 maar weer eens opgezet.Take off your pants and jacket.
Oke. We zullen zien wat er gaat gebeuren.
Die is dus zo gladgestreken als de pest dat er weinig live meer aan is. Leuk verzamelalbum though.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:56 schreef Jimbo het volgende:
als ze meer live shows op CD zetten ben ik al blij genoeg
vind dat by far de beste CD(the tom mark and travis show (the enema strike back)
)
Zo, een échte fanquote:Op maandag 9 februari 2009 22:54 schreef GLITCH. het volgende:
Ohhhhhh great news! Hopen dat ze snel gaan touren! En als ze NL overslaan dan boek ik wel een ticket richting Amerika, plak ik er gelijk een familiebezoekje aan vast.
Ik ga met je meequote:Op maandag 9 februari 2009 22:54 schreef GLITCH. het volgende:
Ohhhhhh great news! Hopen dat ze snel gaan touren! En als ze NL overslaan dan boek ik wel een ticket richting Amerika, plak ik er gelijk een familiebezoekje aan vast.
count me inquote:
je lultquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:56 schreef ruud.nl het volgende:
Schijnbaar staat in de Humo vermeld dat ze dit jaar op Rock Werchter op zullen treden.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:41 schreef Thijsssss het volgende:
Goed nieuws, weer heerlijk om Dude Ranch op te zetten bij dit zonnige weer
jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:24 schreef Marcel_V het volgende:
Ik heb het proberen te zoeken maar kon het zo gauw niet terugvinden.
Het schijnt dat er toch een "world tour" komt en Travis dan met de boot gaat.
Op de twitter van Mark Hoppus kan je lezen dat ze al bezig zijn met het nieuwe album, en ze hem dit jaar nog willen uitbrengen
Op de Twitter van Markquote:While rehearsing today, I realized how excited I am to take the stage, walk up to the microphone, and say "hi. we're blink-182."
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:38 schreef Sjimmie het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/1387400648
Dat kan je nog best verbazen denk ik..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:36 schreef Marcel_V het volgende:
Dat word goed opletten voor kaarten!
Ook al verwacht ik niet dat ze in NL snel uitverkocht zijn.
Dat denk ik ook. Ik moet ze ook echt zien als ze komen. Hoe vet!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
Oldschool, denk dat het sowieso hard zal gaan met de tickets. Mijn generatie (nu rond 25jr) was er helemaal gek van in elk geval
haha gast..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:36 schreef Marcel_V het volgende:
[..]
Dat word goed opletten voor kaarten!
Ook al verwacht ik niet dat ze in NL snel uitverkocht zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |