je kent me nietquote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent heul niet zo'n verlegen typ
wie?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef honkeytonk het volgende:
Kan iemand PM'en waarom PB gebanned is?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het posten van een penis natuurlijk
Ha, CC, how's life hier? k heb gewoon wertdomwquote:Op woensdag 8 december 2010 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
What do you want from me![]()
heey snuitebolletje
Ja, maar ik zie niks wat hij daar gedaan heeftquote:Op woensdag 8 december 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kloten in een serieus forum (staat gewoon in med hoor)
er staat dat hij teveel issues hadquote:Op woensdag 8 december 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kloten in een serieus forum (staat gewoon in med hoor)
Lees de post eronderquote:Op woensdag 8 december 2010 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er staat dat hij teveel issues had
Ik ook, voetbal héquote:
o ja Ajax...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook, voetbal hé![]()
Tot morgen gok ik![]()
![]()
![]()
Ik leef nogquote:Op woensdag 8 december 2010 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
het is pauze en nog is het dood
Ik kijk vanachter mijn laptopquote:Op woensdag 8 december 2010 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik wist dat je ieder moment kon binnenvallen
Ziek. bleh, (quote:
ow ziek zijn is klotequote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Ziek. bleh, (!! ). Ben maar een paar uur wakker vandaag.
Hoe gaat het met jou?
Dankje. En tof dat het goed gaatquote:Op woensdag 8 december 2010 20:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ziek zijn is klotebeterschap dan
![]()
Ja gaat prima hoor
ik heb stageweek en daarna 2 weken vakantie+ maandag studiedagquote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
Extra lang weekend
Vrijdag en maandag vrij
Lekker hoor, het lijkt wel of je bij mij op school zitquote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb stageweek en daarna 2 weken vakantie+ maandag studiedag
zit jij op school? wat doe je dan? waar?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker hoor, het lijkt wel of je bij mij op school zit
ik ben roostermakerquote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zit jij op school? wat doe je dan? waar?
mmh je zit wel dichtbij maar helaas ik zit niet in Haarlemquote:Op woensdag 8 december 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben roostermaker
In Haarlem
Zit je wel op het Nova?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mmh je zit wel dichtbij maar helaas ik zit niet in Haarlem
Ah okequote:
haha wel toevalligquote:Op woensdag 8 december 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah oke
Bij ons zijn er volgende week ook veel klassen op stage en maandag 3 januari is ook een studiedag
Vind je het wel leuk werk?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben roostermaker
In Haarlem
Ja hoor, nog steeds hoewel het momenteel allemaal niet zo soepel gaat.quote:
oke balenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor, nog steeds hoewel het momenteel allemaal niet zo soepel gaat.
De directie heeft Magister aangeschaft niet gehinderd door enige vorm van kennis
wat een ongelovelijk kutprogramma is dat zeg.quote:
jammer dat ik niet op jouw school zit anders had ik jou de schuld kunnen geven van mijn kutroosterquote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat een ongelovelijk kutprogramma is dat zeg.
Dat werkt prima voor een middelbare school maar niet voor een ROC
Zoiets lijkt mij balen idd. Ik las net Ondankbare taak; Systeembeheer en ik denk dat jouw werk wel vergelijkbaar is met dat topic.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor, nog steeds hoewel het momenteel allemaal niet zo soepel gaat.
De directie heeft Magister aangeschaft niet gehinderd door enige vorm van kennis
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jammer dat ik niet op jouw school zit anders had ik jou de schuld kunnen geven van mijn kutrooster
momenteel welquote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij balen idd. Ik las net Ondankbare taak; Systeembeheer en ik denk dat jouw werk wel vergelijkbaar is met dat topic.
loop gewoon naar je roostermaker en vraag op hij op FOK! zitquote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nu moet ik een ander slachtoffer zoeken
haha ja zal ik doenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
loop gewoon naar je roostermaker en vraag op hij op FOK! zit
HT = Honkytonkquote:Op woensdag 8 december 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Die afkortingen zijn niet aan mij besteed
HT=Honkeytonkquote:Op woensdag 8 december 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
HT is honkeytonk, CC Chocolate-chick, PD Ploertendoder, EF ElmoFan, BB enGiNe10, OV OceanView, Benny Benny en Lutte Lutte.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
EF= ElmoFanquote:Op woensdag 8 december 2010 21:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
HT=Honkeytonk
OV=Oceanview
PD=Ploertendoder
CC=Chocolate-Chick
We zijn een afkorting?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
HT is honkeytonk, CC Chocolate-chick, PD Ploertendoder, EF ElmoFan, BB enGiNe10, OV OceanView, Benny Benny en Lutte Lutte.
Dat is een gaaf nummerquote:
oow ik snap hemquote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, is al onderweg. Moest eerst even HT (honkeytonk) een uitbrander geven.
Dat vind ik weer niet leukquote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een gaaf nummer
Ik luister nu naar:
dat is zo'n mooi liedje.
Volgende maand ga ik naar hem in het theater in in april weer
nouquote:Op woensdag 8 december 2010 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga nu even een hele lange PM sturen dus deze dudin is weg.
huh?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
ohw, sarcastisch
Ik vind het wel gezellig hoor
En overzichtelijker
Kan, ik ben echt fan van hem geworden, wat een stem en wat een humorquote:
Of je wel of niet sarcastisch was...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
huh?
nouja het zal wel
okee mooizo
Uitbrander? Ik vond Ajax best okéquote:Op woensdag 8 december 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
heey HT, moe van de uitbrander?
neequote:Op woensdag 8 december 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie jij mijn DMs nou wel of niet?
Ik denk nu echt van "/care"quote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kan, ik ben echt fan van hem geworden, wat een stem en wat een humor
Maar ja ik ben dan ook een ouwe lul
en nu deze
Aangezien de kleutercreche de boel weer op stelten heeft gezet is mijn gevoel voor humor onder nul gedaald. En heb ik Benny nog steeds niks terug kunnen sturen.quote:
sorryquote:Op woensdag 8 december 2010 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aangezien de kleutercreche de boel weer op stelten heeft gezet is mijn gevoel voor humor onder nul gedaald. En heb ik Benny nog steeds niks terug kunnen sturen.
Geen humor? Niks 450 of fantastisch? Geen Rickroll? Geen Duitsers die komen? Niks?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aangezien de kleutercreche de boel weer op stelten heeft gezet is mijn gevoel voor humor onder nul gedaald. En heb ik Benny nog steeds niks terug kunnen sturen.
?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
wuuut?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kom niet aan Lutte. Alleen jammer dat informatie dat mij aangaat niet aan mij verteld wordt. Iets met schijnheilig e.d.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
Wie aan Lutte komt, komt aan mij... dat snappen jullie natuurlijk wel he
Wat is er dan negatief?quote:
ik kan tv kijken en fok!kenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is er dan negatief?Ik ben over een paar minuten trouwens weer weg, dan begint de 2e helft
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt alsof iemand speldjes prikt aan een hamster.
waar zie je de hamster dan in?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie geen spelden en geen hamsterquote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
Die ander lijkt alsof er scheur in mijn scherm zitquote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ook een ander dier zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar zie je de hamster dan in?
Welke?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ander lijkt alsof er scheur in mijn scherm zit
Dalijk gaan ze nog iets denken!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
Wie aan Lutte komt, komt aan mij... dat snappen jullie natuurlijk wel he
ik heb een vaag beeldquote:Op woensdag 8 december 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die witte, met het dunne boompje. Als ik snel scroll zie ik dat iig
Ah, nu zie ik het. Whehe.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik als een gek aan het scrollen maar ik ben daat blind voor geloof ikquote:Op woensdag 8 december 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet allesquote:Op woensdag 8 december 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alles is mijn schuld, ik geef het toe
Bedank die kutuser HT maarquote:
dit dus? wat heb ik misdaan?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
[..]
En zo zullen er vast nog wel een paar dingen zijn
Je bent wel lief hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit dus? wat heb ik misdaan?
Ik spreek me nu de wens uit dat HT zichzelf tegen een boom knaltquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
Ik snap er echt geen ene fuck meer van
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
Ik snap er echt geen ene fuck meer van
Ik was altijd een buitenbeentjequote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
de SC groeit uit elkaar door meningsverschillen
Dan mag die kut-HT het wel even recht zetten en dan open en bloot in deze SC. Geen PM/DM shizzle.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
de SC groeit uit elkaar door meningsverschillen
Wat is er nou?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan mag die kut-HT het wel even recht zetten en dan open en bloot in deze SC. Geen PM/DM shizzle.
Nee. Jullie zoeken het maar uit via de PM. En stop eens met die doodsverwensingen richting HT.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan mag die kut-HT het wel even recht zetten en dan open en bloot in deze SC. Geen PM/DM shizzle.
Dit en dat en nogmaals ditquote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Meningsverschillen zijn er voor om uitgesproken te worden
ja alleen de ene helft is voetbal kijkenquote:Op woensdag 8 december 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Meningsverschillen zijn er voor om uitgesproken te worden
Hij kan me niet meer PM'en dus ja... Hij moet eens niet zo dom doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee. Jullie zoeken het maar uit via de PM. En stop eens met die doodsverwensingen richting HT.
De rest snapt er geen hol van, de SC gaat kapot, en dan kun jij wel willen dat dat via de SC gaat maar dat is geen goed plan.
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik verlaat nu echt deze SCZoek het allemaal maar lekker uit
Mazzel
zet de computer gewoon uit, ga iets leuks doen en morgen is er weer een dagquote:Op woensdag 8 december 2010 22:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik verlaat nu echt deze SCZoek het allemaal maar lekker uit
Mazzel
ik voel me echt klotequote:Op woensdag 8 december 2010 22:03 schreef Oceanview het volgende:
De ruggengraat is weg wat stellen we nu voor
laat het ff van je afglijden, mogen ziet de wereld er weer heel anders uitquote:
Je bent echt verstandig Symphquote:Op woensdag 8 december 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laat het ff van je afglijden, mogen ziet de wereld er weer heel anders uit
Ook datquote:Op woensdag 8 december 2010 22:08 schreef L.no het volgende:
Symph is wel wijs, hij is tenslotte de sint.
de meeste ellende wordt veroorzaakt door onwetendheid en onbegrip.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik zou niet weten wat we zonder je moesten
Ik hoop het ook. We zien het wel als ie wat afgekoeld is.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:10 schreef tdrone het volgende:
hoop dat PD nog terugkomt want wat is deze sc nu zonder hem
normaal is hij altijd zo rustig etc.. qua karakter dus ik snap het helemaal niet
(ik lig er niet wakker van)
quote:
quote:
quote:
quote:
Kijk een leuke film..quote:
het is ook heel ingewikkeldquote:Op woensdag 8 december 2010 22:16 schreef Michhas het volgende:
Watskeburt met PD en HT?heb even teruggelezen maar word er niet wijzer van
ging meer achter de schermenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:16 schreef Michhas het volgende:
Watskeburt met PD en HT?heb even teruggelezen maar word er niet wijzer van
Jij bent gewoon de beste nieuwe binnenkomer van 2010 en ik wou dat ik zo'n verstandige dochter had ;*quote:Op woensdag 8 december 2010 22:11 schreef Lutte het volgende:
Symph, heb je ook nog wijze woorden voor mij?
ik wildequote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de beste nieuwe binnenkomer van 2010 en ik wou dat ik zo'n verstandige dochter had ;*
dat is Niet Okequote:Op woensdag 8 december 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo zeggen ze dat neit in West Friesland
PM?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is ook heel ingewikkeld
Je bent lief.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de beste nieuwe binnenkomer van 2010 en ik wou dat ik zo'n verstandige dochter had ;*
Moet je niet gaan spammen dat mensen op jou moeten stemmen?quote:
Leuk.quote:
Broek omhoog!quote:
Niets is verleidelijkerquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is niet modieus hoe lager hoe mooier
Bij negerkonten heeft het wel wat. Niet bij bottenkonten.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is niet modieus hoe lager hoe mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |