toen heb ik tot 1 uur s'nachts gewacht maar ik kreeg maar geen berichtje terug. toen in slaap gevallen van de teleurstelling. voelde me er echt rot over.quote:Hee schatje, je bent echt gezellig. :$ xxx
Balenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Half uur bij min 15 geprobeerd mijn autoslot open te krijgen, vingers niet meer te buigen, tenen lagen los in de laarzen. Bleek het dus mijn auto niet te zijn. Die stond ernaast. Te mijner verdediging: ongeveer dezelfde kleur auto. Tot mijn schande: totaal ander merk.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
HAHA NU WEET IK OOK WAT AIDS VOOR SINTERKLAAS HEEFT GEKEGEN![]()
EEN PAAR HANDEN OM EEN KUTTOPIC TE OPENEN!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
bwehehehehequote:Op woensdag 8 december 2010 19:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
HAHA NU WEET IK OOK WAT AIDS VOOR SINTERKLAAS HEEFT GEKEGEN![]()
EEN PAAR HANDEN OM EEN KUTTOPIC TE OPENEN!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:33 schreef Teal het volgende:
Ik heb TS op het internet gevonden
Dat is hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:33 schreef Teal het volgende:
Ik heb TS op het internet gevonden
Sorry voor mijn vreselijke fout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is hij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |