What the fuck, waarom heeft zo'n vetklep geen striemen. Het is oneerlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Is deze man ook aardig gelukt :
[ afbeelding ]
Tja, een normaal persoon kan idd nooit zo dik worden.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar dan nog lijkt het me wel een psychische ziekte. Een aardige eetstoornis of zo, hun hele leven draait enkel om eten, eten, eten. Anders word je niet zo en geef je er alles niet voor op om met een hamburger in bed te liggen.
Er is een docu van hem geweest en eigenlijk kwam het er op neer dat hij gewoon een fanatieke vreter was die van veel en ongezond eten hield .quote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar dan nog lijkt het me wel een psychische ziekte. Een aardige eetstoornis of zo, hun hele leven draait enkel om eten, eten, eten. Anders word je niet zo en geef je er alles niet voor op om met een hamburger in bed te liggen.
maar kan die vent nog lopen? Dan is er nog iets voor te zeggen, als hij er niet direct heel erge klachten door heeft.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er is een docu van hem geweest en eigenlijk kwam het er op neer dat hij gewoon een fanatieke vreter was die van veel en ongezond eten hield .
Ook wel een factor aanleg natuurlijk maar verder psychisch niet in de war . Was ook ondanks al dat vet gewoon een normale kerel met een partner , opgewekt etc .
Het lijkt mij niet helemaal in orde als je het zo ver laat komen als de meneer(?) op de foto. Misschien niet zozeer psychische problemen maar verwaarlozing van jezelf.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
maar kan die vent nog lopen? Dan is er nog iets voor te zeggen, als hij er niet direct heel erge klachten door heeft.
Maar ook met een eetstoornis hoef je niet psychisch in de war over te komen, als je eten belangrijker vindt dan je leven is dat ook een eetstoornis. En dat lijkt me dan toch wel het geval.
Of de eerste die de anderen opeetquote:Op woensdag 8 december 2010 23:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Mocht de VS getroffen worden door een ramp en er een tijd geen voedsel beschikbaar zijn voor haar burgers dan zijn dit soort mensen enigen die het overleven, of de eerste die de anderen opeten.
Hij gaf zelf aan er destijds gewoon geen reet om te geven . Zelfs in die docu lijkt het hem allemaal niet te kunnen deren .quote:Op woensdag 8 december 2010 23:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet helemaal in orde als je het zo ver laat komen als de meneer(?) op de foto. Misschien niet zozeer psychische problemen maar verwaarlozing van jezelf.
Dan zal hij wel vrede hebben met een vroege dood, lijkt me niet dat je het lang uithoud als je zo leeft.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij gaf zelf aan er destijds gewoon geen reet om te geven . Zelfs in die docu lijkt het hem allemaal niet te kunnen deren .
In 2008 was hij al 250 kilo afgevallen . Geen idee of hij nu nog leeft en zo ja hoeveel hij weegt .quote:Op woensdag 8 december 2010 23:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan zal hij wel vrede hebben met een vroege dood, lijkt me niet dat je het lang uithoud als je zo leeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |