Dat, en alleen de LAN-poorten gebruiken.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:25 schreef RacerDKB het volgende:
Gewoon DHCP uitzetten op draadloze router?
ah, okquote:Op woensdag 8 december 2010 18:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Je zet geen apparaten uit. Je zet alleen de DHCP-functie van de TWEEDE router uit.
Dat is wel een prestatiequote:Op woensdag 8 december 2010 18:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, ok
ik dacht al
ff kijken of me dat lukt zonder de boel in een vlammenzee te veranderen![]()

Weet iemand of dat geintje ook voor Ziggo werkt?quote:Dit is alleen mogelijk als het modem gebruikt wordt op een DHCP verbinding (b.v. via Versatel DHCP, BBNed, BabyXL en Orange Extra). Als de router ingesteld is voor een PPP verbinding (met een gebruikersnaam en wachtwoord via b.v. KPN, Versatel PPP, BBNed Business), dan is dit niet mogelijk.De instructies voor het instellen als Bridge:
Log in op de webinterface van het modem (standaard via http://192.168.1.1. login: admin/admin)
Ga naar 'Setup Wizard'
Selecteer 'Country' en 'ISP' (bijv. Netherlands en BabyXL)
Klik op 'Next'
Zet 'Bridge Mode' op 'Enabled'
Klik op 'Save' om de instellingen op te slaan en het apparaat te herstarten.
Dat, en de kabel die van de andere router komt in een LAN-poort stoppen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef Klonk het volgende:
ff een gevalletje voor de zekerheid, ff een screenshotje
[ afbeelding ]
hier het vinkje weghalen bij enable zou voldoende moeten zijn?
jeps, en dat werkte nietquote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Heb je nou al geprobeerd gewoon DHCP uit te zetten en de LAN-poorten te gebruiken dan?
ik twijfel, even proberen hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef KomtTijd... het volgende:
En heb je het apparaat ook herstart toen?
Zou gewoon moeten werken namelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |