Dan moet ik van perk 1 scavenger pakken ipv hardlinequote:Op donderdag 9 december 2010 15:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
[..]
volgens mij praat ik tegen de muur
als je geen enfield (quote:Op donderdag 9 december 2010 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet ik van perk 1 scavenger pakken ipv hardline
Ja zo kunnen we door blijven gaan hequote:Op donderdag 9 december 2010 15:29 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
als je geen enfield () gebruikt maar een degelijk wapen heb je inderdaad niet zoveel kogels nodig
kloptquote:Op donderdag 9 december 2010 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we door blijven gaan he
Nee, de clips zijn gewoon erg klein ( NET ALS DE SCAR FOOL, DAT BEDOELDE IK), dus een dual mag is handig, SoH ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:29 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
als je geen enfield () gebruikt maar een degelijk wapen heb je inderdaad niet zoveel kogels nodig
wtf bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verder is het gewoon een slim idee om je magazijnen te *syncen* als je met Dual mags speelt
Iedere andere reload is extra snel met dual mags. Als je dus na je eerste reload een kogel schiet en reload heb je de volgende keer meteen weer een snellequote:
tot zover het realisme van dual magsquote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedere andere reload is extra snel met dual mags. Als je dus na je eerste reload een kogel schiet en reload heb je de volgende keer meteen weer een snelle
Hetzelfde kun je ook zeggen van reloaden terwijl er nog kogels in je magazijn zitten die zou je dan eigenlijk ook kwijt moeten raken of je moet ze er een voor een uithalenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:42 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
tot zover het realisme van dual mags
Des te meer reden om ook te spelen met de wapens die je niet beheerst wel te leren beheersen. Als je kogels opraken en je je moet behelpen met wat er op de grond ligt kun je er tenminste wel mee uit de voeten.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:29 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
Dat is ook altijd krom ja. Als je bij de Magnum (in MW2) en nu met die Python 2 kogels schiet en je reload, gooit ie alle kogels wegquote:Op donderdag 9 december 2010 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je ook zeggen van reloaden terwijl er nog kogels in je magazijn zitten die zou je dan eigenlijk ook kwijt moeten raken of je moet ze er een voor een uithalen
maargoed, aangezien niemand dat zaadding gebruikt zul je toch geen enfield op de grond vinden dus hoef je er niet mee om te kunnen gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Des te meer reden om ook te spelen met de wapens die je niet beheerst wel te leren beheersen. Als je kogels opraken en je je moet behelpen met wat er op de grond ligt kun je er tenminste wel mee uit de voeten.
Gast ik schop jou kont met de enfieldquote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
maargoed, aangezien niemand dat zaadding gebruikt zul je toch geen enfield op de grond vinden dus hoef je er niet mee om te kunnen gaan
kom maar, verrekte kut!!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast ik schop jou kont met de enfield
Noem maar een tijd jongequote:Op donderdag 9 december 2010 15:57 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
kom maar, verrekte kut!!!!
Totdat je een keer op een moment komt dat je nog één kill moet voor die killstreak waar je al sinds je eerste paar kills op zit te geilen, kogels op, en dan opeens vindt je wel die enfield oprapen. De kans is erg klein maar wel aanwezig, voorbereiding is cruciaal.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
maargoed, aangezien niemand dat zaadding gebruikt zul je toch geen enfield op de grond vinden dus hoef je er niet mee om te kunnen gaan
nee ik geil niet op killstreaks itt sommigen hier.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totdat je een keer op een moment komt dat je nog één kill moet voor die killstreak waar je al sinds je eerste paar kills op zit te geilen, kogels op, en dan opeens vindt je wel die enfield oprapen. De kans is erg klein maar wel aanwezig, voorbereiding is cruciaal.
Ik krijg trouwens wel het idee dat jij de enfield wel gebruikt hebt, dat je toen op een paar genante manieren gepwned werd en dat geweer nu daarom haat.
morgenquote:
Jouw UI, STFU or GTFOquote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Altijd die mongole discussies hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |