Lees de voorwaarden zou ik zeggen.quote:
Wow vet. Moet er niet aan denken though. SMS"en ftw.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is speciaal voor dyslectici. Meer belminuten en minder sms'jes.
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:17 schreef Goddelijker het volgende:
En nee, doodgaan behoort niet tot de mogelijkheden.
Gelukkig is het je vriendin die zo dom isquote:Op woensdag 8 december 2010 21:19 schreef Goddelijker het volgende:
Ja, er staat de abonnementskosten van de nog vastgelegde maanden.
Ik ga dus echt niet even iets van 150 euro betalen om m'n contract af te kopen
Vertel, wat is het achtergrondverhaal?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gelukkig is het je vriendin die zo dom is
Vertel ik wel even op MSN.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Vertel, wat is het achtergrondverhaal?
En daarom neem i kdus geen abonnement.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:19 schreef Goddelijker het volgende:
Ja, er staat de abonnementskosten van de nog vastgelegde maanden.
Ik ga dus echt niet even iets van 150 euro betalen om m'n contract af te kopen
Ik heb een 24-maanden abo, en wil naar een 12-maanden.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
www.postcode.nl is fucking briljant.
[..]
En daarom neem i kdus geen abonnement.
Tuurlijk kan je dat wel. Als ik een tijdelijk en flexibel kinderdagverblijf kan ontwerpen, dan kan jij dat zeeeeker vertellen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vertel ik wel even op MSN.
Hier kan ik het niet.
Ja dat zeg ik, daarom neem ik geen abo. Knakedingen. Prepaid ftw.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb een 24-maanden abo, en wil naar een 12-maanden.
En mijn telefoon is ook wel toe aan vervanging.
Ze... heeft... een... bb...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je dat wel. Als ik een tijdelijk en flexibel kinderdagverblijf kan ontwerpen, dan kan jij dat zeeeeker vertellen.
Dan blijf ik elke keer die opwaardeerdingen halen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, daarom neem ik geen abo. Knakedingen. Prepaid ftw.
Ik vraag me nog steeds af of ik dat kan.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef MASD het volgende:
Beter kan ze heel goed pijpen want verdomme, zo'n meisje is geen blijver.
Dna moet je minder bellen/sms'en. Of je neemt vodafone!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan blijf ik elke keer die opwaardeerdingen halen.
Hoezo vraag je je dat af?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of ik dat kan.
Heb je een half uur moeten pijpen voor die jongen/man klaar kwam?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou is toch handig om te weten.
Als je een gepelde banaan helemaal in je keel en terug krijgt zonder hem te breken is het okay.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of ik dat kan.
*breektquote:Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je een gepelde banaan helemaal in je keel en terug krijgt zonder hem te breken is het okay.
Haha nou bij Michel ging het wel goed volgens mijquote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb je een half uur moeten pijpen voor die jongen/man klaar kwam?
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha nou bij Michel ging het wel goed volgens mijMaar mijn onenightstands waren echt een ramp dus toen ging het sowieso neit hahahahaha
Maargoed ik ben in Zutphen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |