Zie je nog meer hoogtes?quote:
met vlees of kip genomen? ben ook benieuwd naar de burger. kaaasquote:Op woensdag 8 december 2010 16:30 schreef borisz het volgende:
De speciale burger bij de burgerkoning valt wat tegen. Met gegrilde kaas
ok D_H, ik luisterquote:
das leuk Sarabi! en pijnstiller? toch wel gewoon een paracetamolletje?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Stage was vandaag de leukste keer tot nu toe volgens mij
Jammer dat mijn hoofdpijn wel echt erger is geworden, dus maar eerst een pijnstiller zoeken
Er ligt alleen nog ibuprofen...helpt vast ook welquote:Op woensdag 8 december 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
das leuk Sarabi! en pijnstiller? toch wel gewoon een paracetamolletje?
Vleesquote:Op woensdag 8 december 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met vlees of kip genomen? ben ook benieuwd naar de burger. kaaas
Goedzoquote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was een lekkere salade en goed vullend ook zeg![]()
Over 2 uur sporten moet nu wel lukken zonder om te vallen
In ieder geval een positief gevoel, da's al fijn na al het gedoequote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef golfer het volgende:
Eerst kennismakingsgesprek met re-integratiebedrijf achter de rug.
Hij bood me nog net niet meteen een baan bij hun eigen bedrijf aan, maar het scheelde niet veel...dus wie weet komt daar nog wat uit.
wat zij zegtquote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
In ieder geval een positief gevoel, da's al fijn na al het gedoe
Top! Dan maak ik weer de vrijgezellen-tzatzikiquote:Op woensdag 8 december 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
oja Rijst, een niet lekkere wil je liever niet op je verjaardag maar een andere keer als ik beter ben kom ik graag eens hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |