WTF? Dat is echt gigantisch veel?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:25 schreef YebCar het volgende:
[..]
na de jaarlijkse beurt moet ik na een half jaar 3 liter erbij gooien ongeveer
10/40
volgens andere alfa rijden kan je er ook 15/40 erin gooienquote:Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef punchdrunk het volgende:
mwah, ts blokken lusten wel een slokje olie. wel een lekker vlot blok.,
rij 17000-20000 km per jaarquote:Op donderdag 9 december 2010 16:56 schreef Freezer het volgende:
Daarbij op gas verbruikt een alfa ook meer olie.
Hoeveel km per liter olie?
? omdat ?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:57 schreef invine het volgende:
3L olie in een half jaar is wel absurd veel..
Heb zelf ook zo'n blok, maar in 30.000 km nooit hoeven bijvullen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef punchdrunk het volgende:
mwah, ts blokken lusten wel een slokje olie. wel een lekker vlot blok.,
Drie liter in een keer? Dan zit er nog maar net een liter in ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:25 schreef YebCar het volgende:
[..]
na de jaarlijkse beurt moet ik na een half jaar 3 liter erbij gooien ongeveer
10/40
hij gaat piepen bij 2,5 literquote:Op donderdag 9 december 2010 21:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Drie liter in een keer? Dan zit er nog maar net een liter in ofzo.
In verhouding met andere alfa's misschien niet, maar met andere auto's wel..quote:Op donderdag 9 december 2010 21:17 schreef YebCar het volgende:
[..]
? omdat ?
omdat je toevallig een andere auto hebt die geen olie verbruikt in een half jaar?
elk autoblok is verschillend en volgens alfa forum waar geloof mensen toch meer verstand hebben van alfa's dan op FOKis het niet absurd veel
verlopig gaat er niemand bieden op een auto waar geen foto van te zien zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:46 schreef YebCar het volgende:
Als er iemand intresse heeft moet tie wel snel zijn.
Anders word hij misschien komende week ingeruild bij de Toyota dealer voor een Aygo
hehe dat is waarquote:Op donderdag 9 december 2010 23:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
verlopig gaat er niemand bieden op een auto waar geen foto van te zien zijn.
is dat zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:25 schreef junkiexp het volgende:
Interieur foto's zijn verplicht bij een Alfa.
Mkay, van mijn auto heb ik begrepen dat er 5L ingaat en gaat piepen bij 4L. Maar dat is een diesel, weet niet of dat uitmaakt.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:44 schreef YebCar het volgende:
hij gaat piepen bij 2,5 liter
en er gaat 5,5 liter in het blok
Dat ligt in eerste instantie niet aan de auto maar blijkbaar aan je eigen gebrek aan no-claim.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:52 schreef Noisiv het volgende:
verzekering is ook vrij duur (all risk),
verzekering is bij mij 27 euro per maandquote:
je doet je ondertitel geen eer aanquote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wil ze wel in de OP plaatsen maar of de foto's verkleinen of ze achter linkjes zetten want dit is iets teveel van het goede, zeker voor de mobiele internetters
Dus jij wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:52 schreef Noisiv het volgende:
Nu moet de distributie ook om de 3 jaar vervangen worden terwijl een normale auto 10 jaar met een distributieriem doet.
De mijne gaat ook zo snel mogelijk de deur uit desnoods aan naar de sloop als ik hem niet kwijtraakHeb geen zin om nog eens keer een hoop geld aan onderhoud te betalen.
Ik ben blij dat er mensen zoals jij zijn die alleen maar onzin uitkramen, dan lijk ik een stuk slimmer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef Noisiv het volgende:
Er zit een groot verschil tussen een onderhoudsbeurt voor 200 euro en 600 euro bij een AR garage. Vaak betaal je aan uurloon al rond de 100 euro. Het zijn hele mooie auto's helemaal als je het vergelijkt met andere auto's uit de prijsklasse tot 30.000 euro aanschaf is er geen mooiere auto te vinden en wsl ook geen die lekkerder rijd. Maar als je de duurzaamheid van AR vergelijkt met een golf 5 mazda 3 of honda civic om maar een voorbeeld te noemen ben je minimaal 2x zoveel geld aan onderhoud kwijt dan elk ander model. Auto's uit de fiat group zijn heel erg onderhoudsgevoelig en hebben een korte levensduur. Ik zou zelf zo'n auto alleen aanraden aan een liefhebber die zelf ook het een en ander kan doen aan onderhoud (vloeistoffen en remblokjes niet meegerekend).
Rij jij nou maar op je scootertje. Misschien dat je dat ooit nog wel gaat merken als je een grote jongen bent dat wanneer je die mooie BMW, AR of Rover koopt dat sommige merken wat duurder in onderhoud zijn dan die van je vriendje in zn Honda.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:04 schreef Poekel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er mensen zoals jij zijn die alleen maar onzin uitkramen, dan lijk ik een stuk slimmer.
Kerel. Ik ríj Alfa.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Rij jij nou maar op je scootertje. Misschien dat je dat ooit nog wel gaat merken als je een grote jongen bent dat wanneer je die mooie BMW, AR of Rover koopt dat sommige merken wat duurder in onderhoud zijn dan die van je vriendje in zn Honda.
Iedereen die in m'n 147 rijd vind hem super rijden en ik vaak te horen hoe kom jij aan zo'n mooie auto. Daar baseer ik mijn mening op. Verder heeft AR veel fanatieke mensen die ook AR rijden en je graag helpen. Succes met de verkoop!
Uit je foboquote:Op donderdag 16 december 2010 18:22 schreef Poekel het volgende:
[..]
Kerel. Ik ríj Alfa.
Ik had het over je ongegronde bewering dat Alfa's minder duurzaam zijn en 2x zo duur zijn in onderhoud. En oh ja, als je het ook nog weten wil; ik ben monteur.
whehehwhehehequote:Op donderdag 16 december 2010 18:22 schreef Poekel het volgende:
[..]
Kerel. Ik ríj Alfa.
Ik had het over je ongegronde bewering dat Alfa's minder duurzaam zijn en 2x zo duur zijn in onderhoud. En oh ja, als je het ook nog weten wil; ik ben monteur.
Sinds 3 jaar niet geüpdate.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:39 schreef Lesley-91 het volgende:
[..]
Uit je fobo![]()
Ben 18, zit in Havo-5. Rijdt scooter, ja ik ben ook zo'n klapjosti. Maar shoot me, het is wel verdomde handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |