quote:Op woensdag 8 december 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Nou. Stomme duizels.
Wel bijna vrij![]()
Dus tot later liefjes![]()
Ja, wat moet ik dan. Verder zonder iets? Dat schiet ook niet op.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, en dan kun je fijn jezelf verstoppen voor het werkelijke probleem? Hoe had je dat dan voor de rest van je leven bedacht?
Is datquote:
Hulp zoekenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan. Verder zonder iets? Dat schiet ook niet op.
Dat betekent vaak niet veel goedsquote:Op woensdag 8 december 2010 16:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet niet waarom maar hier cirkelt al zeker een half uur een politieheli over het bos.
Hoe heb je betaald?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:30 schreef pgrferrari het volgende:
Hehe, krijg nu een bevestiging van drukkerij/DHL dat hij nu in de verzending zit.
Dus we krijgen ons geld terug.
Ben benieuwt of ze contact met ons opnemen.
Ik denk van niet, eikels zijn het.
Ik zou onbehandelbaar zijn omdat ik niet genoeg verbeterde en daardoor de hele therapie en de rest van de mensen op zou houden.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hulp zoekenEn waarom is die therapie dan gestopt?
Knuffeluhquote:
Doe voorzichtigquote:Op woensdag 8 december 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Nou. Stomme duizels.
Wel bijna vrij![]()
Dus tot later liefjes![]()
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat betekent vaak niet veel goeds
wat voor diagnose hebben ze bij jou gesteld dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou onbehandelbaar zijn omdat ik niet genoeg verbeterde en daardoor de hele therapie en de rest van de mensen op zou houden.
andere therapeut zoekenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou onbehandelbaar zijn omdat ik niet genoeg verbeterde en daardoor de hele therapie en de rest van de mensen op zou houden.
Ga dan iets individueels doenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Da's kutquote:Op woensdag 8 december 2010 16:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ideal.
Van te voren dus.
Maar ik denk dat je er nu zelf 1000x achteraan moet bellen.
Depressieve stoornis met vitale kenmerken, persoonlijkheidsstoornis met kenmerken van borderline en een eetstoornis.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor diagnose hebben ze bij jou gesteld dan?
Iets individueels gaan zoeken jijquote:Op woensdag 8 december 2010 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Depressieve stoornis met vitale kenmerken, persoonlijkheidsstoornis met kenmerken van borderline en een eetstoornis.
borderline ja?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Depressieve stoornis met vitale kenmerken, persoonlijkheidsstoornis met kenmerken van borderline en een eetstoornis.
Mijn psycholoog wilde ook individueel niet verder. En dat is al mijn 2de slechte ervaring met de hulpverlening in Nederland. Ik geloof er niet meer zo in eigenlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga dan iets individueels doenga naar een psycholoog via je huisarts kun je je laten doorverwijzen en als je een goede zorgverzekering hebt mag je zelf een psych uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |