Oh ja?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We zijn al uitgesipt en geloofd![]()
Dus blijf!
Ik denk het wel.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb zin om te knuffelenZullen we even een groepsknuffel doen?
JA!quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stacey reeks is ook de enige die ik gezien heb.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan er niet naar kijken, ik word er echt impotent van.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 8 december 2010 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wil geen groen pilletje, wat moet ik nou met een groen pilletje.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JA!En anders mag je wel een groen pilletje van me
Slikken, krengquote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil geen groen pilletje, wat moet ik nou met een groen pilletje.
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef RealZeus het volgende:
mijn vriend is op zijn werk en ik heb 2 kinderen en voor zover ik weet komen suikertaartje Marijke, Giertje Stuart en Damart ohja en Thijsquote:Op woensdag 8 december 2010 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Maar dan wil ik wel op tijd weten met hoeveel personen we zijn (incl. jouw kinderen en vriend dus)
Ik haak af als die twee glijers hun smerige bek open scheuren.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stacey reeks is ook de enige die ik gezien heb.
jaaaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik misschien ook wel, als het magquote:Op woensdag 8 december 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn vriend is op zijn werk en ik heb 2 kinderen en voor zover ik weet komen suikertaartje Marijke, Giertje Stuart en Damart ohja en Thijs
ohja uhm als ik ook maar 1 keer hoor dat je zielig en alleen bent met de kerst dan schop ik je mijn huis weer uitquote:Op woensdag 8 december 2010 16:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel, als het mag
Word je minder sip vanquote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En symph misschien ook toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn vriend is op zijn werk en ik heb 2 kinderen en voor zover ik weet komen suikertaartje Marijke, Giertje Stuart en Damart ohja en Thijs
ohja pffffquote:Op woensdag 8 december 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Word je minder sip van
En het is zo'n kek kleurtje
[..]
En symph misschien ook toch?
Natuurlijk betalen wij mee! Is toch niet de bedoeling dat jij alles betaaldquote:Op woensdag 8 december 2010 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja pffff
ik ga wel een kleine bijdrage rekenen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |