Welthuisquote:
Kaasquote:
ik heb veel geleerd over mezelf en ook over fouten die ik ooit heb gemaaktquote:Op woensdag 8 december 2010 16:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook. Daarbij leert een psycholoog je alleen tips om wat te veranderen, het echte werk moet jezelf doen. Maar dan moet je dat wel echt willen, hoe eng dat ook is.
Ik reageer wat minder sterk naar buiten en heb wat meer moeite met mezelf. Ik heb niet regelmatig ruzie of iets. Wel snel haatgevoelens, maar daar gedraag ik me niet naar.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet het heb vaak dat ik door haar word gebeld en enige wat ik hoef te doen is luisteren en dan is het weer klaar en weer 10 min later ben ik een teringlijer
En gelukkig maakt iedereen foutenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb veel geleerd over mezelf en ook over fouten die ik ooit heb gemaakt
Tuurlijk, omdat een psycholoog je trucjes leert om naar jezelf te kijken.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb veel geleerd over mezelf en ook over fouten die ik ooit heb gemaakt
Zelfs ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En gelukkig maakt iedereen fouten
ach ik trek me er niet zoveel van aan want ik weet dat ze veel om me geeftquote:Op woensdag 8 december 2010 16:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik reageer wat minder sterk naar buiten en heb wat meer moeite met mezelf. Ik heb niet regelmatig ruzie of iets. Wel snel haatgevoelens, maar daar gedraag ik me niet naar.
de een wat meer dan de anderquote:Op woensdag 8 december 2010 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En gelukkig maakt iedereen fouten
quote:
Sorry.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat kan heul niet, jij bent een oppergod
Daar gaat m'n wereldbeeld
Nou enquote:
Ik ookquote:
Dat kan wat worden als jij een vriend krijgt: na de ruzie overdreven goede goedmaakseksquote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef Myraela het volgende:
Ik ben goed in fouten maken.En daarna veel te overdreven weer goed te maken.
Knuffelenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Kan ik het goedmaken door je heel stevig vast te houden en te knuffelen?
Hoiquote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben te open en daardoor vertel ik snel te veel over mezelf.
Maar als dat al zo is, dan maakt dat je niet minder leukquote:Op woensdag 8 december 2010 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Maarja ik ben nou eenmaal een beetje lomp
Hoi!!!quote:
Lucky bastardquote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan wat worden als jij een vriend krijgt: na de ruzie overdreven goede goedmaakseks
Duidelijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan wat worden als jij een vriend krijgt: na de ruzie overdreven goede goedmaakseks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |