dat ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:44 schreef Paul het volgende:
Het is allang bekend dat die vrouw jaloers was op die andere vrouw omdat ze met die man ging trouwen, daarom heeft ze hem in de brand gestoken.
Dus geen ruzie meer maken jongens
Crime passionel dus, niks eerwraak.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:44 schreef Paul het volgende:
Het is allang bekend dat die vrouw jaloers was op die andere vrouw omdat ze met die man ging trouwen, daarom heeft ze hem in de brand gestoken.
Dus geen ruzie meer maken jongens
Lekker belangrijk hoe je het noemt, waarom moeten mensen steeds ruzie maken om dit onderwerp op fok?quote:
ze zouden die straffen ook eens moeten eisen als het wel om eerwraak ging. maar godsdienst is nog steeds een verzachtende omstandigheid denk ik.quote:
Omdat mensen dit soort berichten graag willen aangrijpen om even lekker allochtonen te bashen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoe je het noemt, waarom moeten mensen steeds ruzie maken om dit onderwerp op fok?
Waar heb je het over?????quote:Op woensdag 8 december 2010 18:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze zouden die straffen ook eens moeten eisen als het wel om eerwraak ging. maar godsdienst is nog steeds een verzachtende omstandigheid denk ik.
over strafeisen. en jij?quote:
Eerwraak heeft niks met geloof te maken maar met achterlijke boeren uit bergdorpen die hun kont afvegen met hun linkerhand.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze zouden die straffen ook eens moeten eisen als het wel om eerwraak ging. maar godsdienst is nog steeds een verzachtende omstandigheid denk ik.
Blijft offtopic.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:51 schreef Vieze_Fur het volgende:
[..]
Eerwraak heeft niks met geloof te maken maar met achterlijke boeren uit bergdorpen.
quote:
ja als je zo gaat doen gelijk dan was die hulp ook niks waard hèquote:Op woensdag 8 december 2010 18:54 schreef Vieze_Fur het volgende:
[..]
Jou help ik ook nooit meer uit de brand. Kutturk.
Ja je weet het gaat wel over mijn dorp, dus dit topic moet wel open blijvenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef IHVK het volgende:
Paul
Alleen voor Paul doe ik normaal vanaf nu.
Hopelijk houd je het een aantal jaar vol.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef IHVK het volgende:
Paul
Alleen voor Paul doe ik normaal vanaf nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |