kneusquote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef bleiblei het volgende:
Net op mijn bek gepleurd met de fiets hier in de straat.
je bek zit voor op je gezicht!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:29 schreef amaranta het volgende:
Op je gezicht gevallen of op je rugzijbilbuikbeenarmhand?
doet het zeer?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef bleiblei het volgende:
Haiquote:
picsquote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef bleiblei het volgende:
* kijkt op klokquote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef -moppie- het volgende:
een blauwe jasje.. fufr wat heb je op?!
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef -moppie- het volgende:
oh my god, arm hundje![]()
wat vind ie er zelf van?
volgens mij het ie nog steeds kouwe poten!quote:
Sam, hondjes horen geen kleren aan te hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:04 schreef FUFR het volgende:
minime is beledigd en vindt jullie niet meer liev
hij vind je lief! Niet iedereen krijgt dat voor elkaar bij Frits hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 17:24 schreef FUFR het volgende:
mijn hond veegt zn reet niet af aan bezoek!
Het ga je goeeeeeedquote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef ArTiC het volgende:
Ik ga jullie definitief verlaten want ik heb een nuttige besteding van mijn leven gevonden
Gran Turismo 5!!
dat past niet op de fotoquote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef -moppie- het volgende:
leuk SQ maar we willen natuurlijk ook aan foto's!
das met een D. en gewoon aan doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klinkt aardiger dan vatsig
ja fsck...tot 2 uur vannacht geobsedeerd GT5 gespeeld...moest om 5 uur weer opquote:
definitief is dus niet helemaal definitief?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja fsck...tot 2 uur vannacht geobsedeerd GT5 gespeeld...moest om 5 uur weer op
ik ben op kantoor, heb hier geen PS3 met GT5quote:Op donderdag 9 december 2010 09:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
definitief is dus niet helemaal definitief?
Dan moet je ook niet zeggen dat je ons definitief gaat verlaten!quote:Op donderdag 9 december 2010 09:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben op kantoor, heb hier geen PS3 met GT5
wanneer ga jij weg?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat je ons definitief gaat verlaten!
stuk?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:51 schreef Inu het volgende:
Is SQ stuk?
Leuke jurkjes! Kerst?
Ik heb gister Sint gezien, hijs tof
half 8 op, om 815 naar school gelopen met kind en hond met jas.quote:
nee SQ is poepen!quote:
guppie! Kun je je voorstellen hoe fruf en juup zich voelen, die gingen nog los op de bee gees!quote:Op donderdag 9 december 2010 10:59 schreef bleiblei het volgende:
Heerlijk, die ouwe nummers @ TMF.
Voel je je wel echt giga oud ineens. Als je Crying @ the Discotheque voorbij ziet komen van Alcazar en instant beseft dat je 10 jaar geleden het een fantastisch nummer vond en in de Miller stond met dat nummer op de achtergrond.
ik heb vanmorgenheerlijk mee geblèrd met de cd van Yazoo (upstairs @ eric's)quote:Op donderdag 9 december 2010 10:59 schreef bleiblei het volgende:
Heerlijk, die ouwe nummers @ TMF.
Voel je je wel echt giga oud ineens. Als je Crying @ the Discotheque voorbij ziet komen van Alcazar en instant beseft dat je 10 jaar geleden het een fantastisch nummer vond en in de Miller stond met dat nummer op de achtergrond.
die hadden best goede nummers, dat geef ik zonder enige gene toe.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
guppie! Kun je je voorstellen hoe fruf en juup zich voelen, die gingen nog los op de bee gees!
walnoten eten dusquote:Op donderdag 9 december 2010 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
als ik geen walnoten eet, poep ik trouwens veel minder vaak!
lollerquote:Op donderdag 9 december 2010 11:17 schreef bleiblei het volgende:
[gezocht] vervoer van een bed regio Eindhoven
Zou dat voor ons arme mexicaantje zijn?
is ze arm?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:17 schreef bleiblei het volgende:
Oh, das niet leuk neequote:Op donderdag 9 december 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee want ik krijg er spuitpoep van
een paar eindhoventopics wellicht? Dat ze rauwe bloemkool moest eten omdat ze geen pan had ofzo...quote:
te laat!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gatverdamme ik wil het niet weten!
ze is ineens verdwenen, hebben jullie haar weggepest?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een paar eindhoventopics wellicht? Dat ze rauwe bloemkool moest eten omdat ze geen pan had ofzo...
ja, want als je geen geld voor een pan hebt kun je vast wel een magnetron betalen!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:25 schreef Inu het volgende:
Je kunt bloemkool ook stomen in de magnetron
hoezo wilde je niet voor haar rijden?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:17 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierigquote:Op donderdag 9 december 2010 11:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoezo wilde je niet voor haar rijden?
Dat staat toch in de algemene keukenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want als je geen geld voor een pan hebt kun je vast wel een magnetron betalen!
misschien heeft ze wel een studio of een kamer bij een hospita!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Inu het volgende:
Zijn huurhuizen zo goedkoop in Eindhoven dan? Mijn max wat ik aan huur kon uitgeven was echt 250-300 euro toen ik studeerde... maar dan kon ik nog wel pannen betalen
Heb je bij een hospita een eigen keuken?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien heeft ze wel een studio of een kamer bij een hospita!
Ik heb al een vriendin en krijg ruzie met die vriendin als ik dat zou doenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoezo wilde je niet voor haar rijden?
hey, does nietquote:Op donderdag 9 december 2010 11:45 schreef bleiblei het volgende:
Dat kerstliedje van Marco Borsato.
Komt niet verder dan "Het is kerstmiiiiiis, het is kerst kerst het is kerstmiiiiiiiiissss" .
das de tweede al.quote:
Wilde even de aandacht van de kerst afhalenquote:
ik kan hier op de page geen slee bells inserten denk ikquote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wilde even de aandacht van de kerst afhalen
Jij kan toch alles?quote:Op donderdag 9 december 2010 11:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kan hier op de page geen slee bells inserten denk ik
bijna allesquote:
inderdaad. ik zou het er niet op kunnenquote:Op donderdag 9 december 2010 12:42 schreef -moppie- het volgende:
vroeger vond ik haar leuk, nu al een aantal jaar niet meer.
altijd van hetzelfde gejengel en ze heeft een kutkop!
BARFquote:Op donderdag 9 december 2010 12:46 schreef -moppie- het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 9 december 2010 12:46 schreef -moppie- het volgende:
Voor BleiBlei
[ afbeelding ]
Ah soquote:Op donderdag 9 december 2010 12:50 schreef bleiblei het volgende:
Mariah carey is altijd zum kotzen geweest
wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
en we moeten zo ook nog samen naar de Boschdijk fietsen. Ik kan wel janken. En dat heb ik niet snel als ik niet gezopen heb
Als je een goede reden hebt....quote:Op donderdag 9 december 2010 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga mijn collega wurgen, hou me tegen
lang verhaal, het kind bedoelt alles goed, maar doet alles verkeerd, en ze vertrouwt alleen mij omdat ik altijd rustig en vriendelijk ben gebleven. Gevolg is dat ze om elk wissewasje naar mij toe komt, alles waa ze onzeker over is. Als ze een foutje maakt zegt ze 83 keer sorry, als je haar wat simpels vraagt praat ze meteen 10 minuten tegen je op die jengelige zuidlimbo toon. En ik geloof dat mijn irritatieplek zojuist overprikkeld is geraaktquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:07 schreef -moppie- het volgende:
Hoe smaakte de wilde kip gisteren FUFR
you can do it!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga mijn collega wurgen, hou me tegen
pics? misschien kunnen wij haar meer... eh zelfvertrouwens gevenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lang verhaal, het kind bedoelt alles goed, maar doet alles verkeerd, en ze vertrouwt alleen mij omdat ik altijd rustig en vriendelijk ben gebleven. Gevolg is dat ze om elk wissewasje naar mij toe komt, alles waa ze onzeker over is. Als ze een foutje maakt zegt ze 83 keer sorry, als je haar wat simpels vraagt praat ze meteen 10 minuten tegen je op die jengelige zuidlimbo toon. En ik geloof dat mijn irritatieplek zojuist overprikkeld is geraakt
ik betwijfel het!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
pics? misschien kunnen wij haar meer... eh zelfvertrouwens geven
nou dan, wat is dan de probleem, het is gone, je weets.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef amaranta het volgende:
Dat ding staat er al een paar jaar niet meer!
http://www.eindhoven-in-beeld.nl/quote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef amaranta het volgende:
Dat ik er een foto van wil. Dat is ze problemme
Ik zoek al uren op die paginaquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.eindhoven-in-beeld.nl/
Stom he, dr moet toch een foto van zijn!? Ik wilde er als kind altijd naar binnen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
wij zoeken ons ook skeel maar kunnen het niet vinden
daar weet ik wel wat opquote:
heel vaakquote:
je zou verbaast zijn hoeveel secretaresses liev zijn voor hun baas.quote:
Hij moet straks lief voor mij zijn (functioneringsgesprek)quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
je zou verbaast zijn hoeveel secretaresses liev zijn voor hun baas.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij moet straks lief voor mij zijn (functioneringsgesprek)
zwets, ik heb je niet gezienquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:52 schreef ArTiC het volgende:
zo...was gister best kaput...
3 uur geslapen, naar the HQ gereden,
promotie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:30 schreef -moppie- het volgende:
wheheh, ik ben nog steeds de kostverdiener
Da's ook een soort promotiequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:33 schreef -moppie- het volgende:
geen promotie wel weer wat meer centjes
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef amaranta het volgende:
Mijn grote kind kan al van 10 terug naar start tellen
tien, negen.....1-start!
Zo lief. Ze is echt slim he!
En zn vriendin?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef -moppie- het volgende:
whehe, vriend van ons heeft 2 honden en sinds vorige week ook een poesje.
komt ie vanavond langs, laat hij de honden thuis en neemt ie poesie mee![]()
afgelopen zondag deed ie dat ook al.
Nu pas? Mijn nichtje zong laatst voor pakjesavond het Wilhelmusquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef amaranta het volgende:
tien, negen.....1-start!
Tja, dat is ook bijzonder.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nu pas? Mijn nichtje zong laatst voor pakjesavond het Wilhelmus.
Alle 15 de coupletten!
maar in welke taal?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef amaranta het volgende:
tien, negen.....1-start!
Ik hoop het niet, wil morgen nog naar R'dam. En heb geen zin in uren file met de auto enzo.quote:Op maandag 13 december 2010 08:34 schreef Blueman het volgende:
Goedemorgen!
Beetje jammer dat net nu de sneeuw weg is, er vanavond weer sneeuw gaat vallen...
Duh, het is toch tegenwoordig best weer gezellig.quote:Op maandag 13 december 2010 08:08 schreef amaranta het volgende:
Wel jammer voor jou Dale, dat het topic dood geruzied, geërgerd etc is
quote:Op maandag 13 december 2010 08:08 schreef amaranta het volgende:
Wel jammer voor jou Dale, dat het topic dood geruzied, geërgerd etc is
Als er meer dan 24u zit tussen 2 posten dan is er iets niet te goei.quote:Op maandag 13 december 2010 08:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Duh, het is toch tegenwoordig best weer gezellig.
Moggel, allemaal goed weekend gehad?
Dat was 'vroeger' in het weekend ook. We zijn weer goed bezig al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 13 december 2010 08:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als er meer dan 24u zit tussen 2 posten dan is er iets niet te goei.
Dan zou ik de weersituatie voor je naar bed gaat bekijken en dan vergelijken met de situatie morgen vroeg...quote:Op maandag 13 december 2010 08:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, wil morgen nog naar R'dam. En heb geen zin in uren file met de auto enzo.
als je zelfs in de weekenden niks anders te doen hebt dan op fok hangen heb je gewoon geen leven. Dat gelul over ruzies. Praat jezelf geen trauma aan..quote:Op maandag 13 december 2010 08:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als er meer dan 24u zit tussen 2 posten dan is er iets niet te goei.
Jullie waren mijn leven.quote:Op maandag 13 december 2010 09:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je zelfs in de weekenden niks anders te doen hebt dan op fok hangen heb je gewoon geen leven. Dat gelul over ruzies. Praat jezelf geen trauma aan..
jij de mijne ook, maar dat ga ik hier niet toegevenquote:
jah zit ik ook aan te denken, gevuld met abrikozen en pruimen en gehaktquote:
neuj dat mag de schlagert dan doen, dat gefistquote:Op maandag 13 december 2010 12:05 schreef -moppie- het volgende:
ik doe zelf vullen, bij onze slagert 10,50 per kilo
Kom dan gezellig zuipen!quote:Op maandag 13 december 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me al dagen als Juupvrolijk mij eens op!
sorry teveel prikkelsquote:Op maandag 13 december 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me al dagen als Juupvrolijk mij eens op!
een secoonde later lagen ze op de grondquote:Op maandag 13 december 2010 13:46 schreef amaranta het volgende:
SQ Eva heeft koekjes voor jou gebakken.
[ afbeelding ]
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
een secoonde later lagen ze op de grond
dat zeg ik ook niet, maar leer mij kleine kinderen niet kennen met een bord in hun handenquote:Op maandag 13 december 2010 14:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Het is geen verrekte mongol die geen bord vast kan houden.
Ik stond erbij, dat bord ging echt niet vallen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet, maar leer mij kleine kinderen niet kennen met een bord in hun handen
Nee vorige week al gezien maar nog geen commentaar op gegeven, ik vind dr kont ook wel wat hebben maar eigenlijk zie ik Katja liever, veel voller van smaakquote:Op maandag 13 december 2010 15:14 schreef -moppie- het volgende:
Zie je die nu pas FUFR....
rare tieten maar wel een lekkere kont.
en al die haren, ben ik ook niet zo'n fan van.
vkmag of whitelinefirm ofzo.quote:
die foto op dr knieën, ze zat verkeerd omquote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb maar ff de fotoos erbij gezocht, maar vond het niet vervelend. Lekker echt zeg maar. Voor zover je dat kan roepen bij pb fotoshoots.
jij vind het leuk om recht in dr mik te kijken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
die foto op dr knieën, ze zat verkeerd om
doe mij katja maar. veel meer milf.
Birgit is saai.
je bent verloskundige geweest of niet hequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij vind het leuk om recht in dr mik te kijken?
ik neem aan dat je toen niet met een stijve piemel langs het bed stond te kijken....quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bent verloskundige geweest of niet he
Neequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik neem aan dat je toen niet met een stijve piemel langs het bed stond te kijken....
gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
Neemaar hij wordt ook niet zo maar stijf hoor. de pubertijd heb ik al ff achter me gelaten.
oh dat mag voor mij ook wel, maar draai dan niet je reet de andere kant op. das zo onnatuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
maar jij bent meer van alles bloot, ik ben meer van laat nog iets aan mijn verbeelding over...
OMG!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
ze hebben een nieuw anti-rookbeleid. er hangen boxen buiten die de hele dag mariah carey kerstliedjes uitbraken
saai. Ik heb een meeting om 12 uur en zit nog te wachten tot de rest uit de vorige meeting isquote:
maar het geprikkel is allemaal over?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
saai. Ik heb een meeting om 12 uur en zit nog te wachten tot de rest uit de vorige meeting is
yesh, I got it off me chest. Jammer van de kerstliedjes tho...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar het geprikkel is allemaal over?
shagrokende ginger boys op scooters?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:37 schreef FUFR het volgende:
ik heb gisteren op tv gezien wat voor volk die film trekt..
echt, daar wil je niet tussen gezien worden, wat een tokkies waren datquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shagrokende ginger boys op scooters?
Das Kut Jonguhquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:40 schreef -moppie- het volgende:
we gaan met z'n 10-en en zullen waarschijnlijk geen haar beter zijn
ja kutkerstliedjesquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
yesh, I got it off me chest. Jammer van de kerstliedjes tho...
En met u?
he jammer!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig!
Kak, de muziek wordt nu gerepareerd
die rooie doet me altijd aan colt denkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
een vriendin van mijn beste vriendin is een nichtje van die kale new kid met de snor.
ik zat net even over ons gezelschap van vanavond na te denken, oa een advocaat en een artsenbezoekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
echt, daar wil je niet tussen gezien worden, wat een tokkies waren dat![]()
en nog trots op zijn ook!
juup?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zat net even over ons gezelschap van vanavond na te denken, oa een advocaat en een artsenbezoeker
Lolquote:
rectified.quote:
dat statter toch ok.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef -moppie- het volgende:
die ons geld kost bedoelde gij toch?
als het op vrijdag is is het leuk...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef FUFR het volgende:
magoo, ben je nu voortaan vrijdags 'vrij'?
of is dat nog goed gekomme?
whehequote:
Mogguh praot jij ok zo jonguh!quote:
Ge moet oew bakkes houwe verrekte mongeaul!quote:
Ik ga nou munne opel manta vattuh en dan kom ik daran!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:29 schreef -moppie- het volgende:
ik sla oe op oe bakkes man, nou kom dan ....
hedde gij geen scooter?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik ga nou munne opel manta vattuh en dan kom ik daran!
werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |