abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89835683
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:38 schreef JF_ het volgende:

[..]

Ik ben met je eens dat veel automobilisten zich niet goed aanpassen, maar jij trekt 't gelijk extreem - automobilisten met zomerbanden rijden ineens supervoorzichtig, en automobilisten op winterbanden passen zich totaal niet aan.
Maar als winterrijders zich totaal niet aanpassen, denk je dan echt dat ze dat wel zouden doen op zomerbanden? En als ze toch net zo hard doorblazen, dat ze dan op winterbanden toch niet net ietsje minder onveilig bezig zijn? Een deel van de chauffeurs past zich sowieso niet aan aan de omstandigheden, onafhankelijk van waar ze op rijden - en zo zijn we weer terug bij het begin: het gevaar zit niet onder de auto, maar achter het stuur.
En je laatste opmerking geeft het precies weer waarom ik denk dat je als bestuurder je gewoon moet aanpassen. Dat is meer dan voldoende en dan heb je ook geen winterbanden nodig in Nederland. De hoeveelheden sneeuw zijn hier niet zodanig dat je helemaal niet meer weg kan komen vanuit stilstand. Zeker niet met het strooibeleid in Nederland. Elders in Europa kan dat zeker anders zijn. Ik heb familie in Duitsland wonen en daar is het erg bergachtig en zei moeten verplicht winterbanden om. Maar als ze de besneeuwde berg op moeten dan werken de winterbanden ook niet. Rest alleen nog sneeuwkettingen.
  zondag 12 december 2010 @ 16:11:29 #252
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_89836405
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef fioooon het volgende:

[..]

De hoeveelheden sneeuw zijn hier niet zodanig dat je helemaal niet meer weg kan komen vanuit stilstand.
Met jouw auto maakt dat niet uit nee. Met mijn auto kom ik niet de parkeerplaats af met de afgelopen sneeuwval als ik geen winterbanden had. En genoeg andere RWD auto's hier in de straat op zomerbanden met hetzelfde probleem.

Helaas kun je gezond verstand (gooi winterbanden eronder als jouw auto dat nodig heeft) niet in de wet vastleggen. En een winterbandenplicht is idd een beetje overdreven hier in NL.
pi_89839220
quote:
15s.gif Op zondag 12 december 2010 16:11 schreef OEM het volgende:

En een winterbandenplicht is idd een beetje overdreven hier in NL.
Dat dacht men ook ten aanzien van de gordelplicht... Nu zou je heel vreemd opkijken als iemand voor stelt om het over te laten aan de bestuurder of hij wel of niet de gordel wenst te dragen.

Kortom: over 20 jaar kan niemand zich voorstellen dat je op zomerbanden in de winter rijdt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_89839771
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat dacht men ook ten aanzien van de gordelplicht... Nu zou je heel vreemd opkijken als iemand voor stelt om het over te laten aan de bestuurder of hij wel of niet de gordel wenst te dragen.

Kortom: over 20 jaar kan niemand zich voorstellen dat je op zomerbanden in de winter rijdt.
Wat een vergelijking....

Ik weet zeker van niet. Je kan iemand niet iets verplichten als je ergens maar 5% van de dagen voordeel van hebt.
pi_89840098
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef -moppie- het volgende:

Wat een vergelijking....

Ik weet zeker van niet. Je kan iemand niet iets verplichten als je ergens maar 5% van de dagen voordeel van hebt.
Van die gordel heb ik nog niet eens 0,005% van de dagen voordeel, dus je komt met een vrij makkelijk onderuit te halen argument.

In de wintermaanden gaat het overigens om 30% van de dagen, zoals bleek uit mijn eerdere overzicht van sneeuwdagen in NL.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_89840179
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Van die gordel heb ik nog niet eens 0,005% van de dagen voordeel, dus je komt met een vrij makkelijk onderuit te halen argument.

In de wintermaanden gaat het overigens om 30% van de dagen, zoals bleek uit mijn eerdere overzicht van sneeuwdagen in NL.
Dat je 1 a 2 meter eerder stil staat als het kouder is dan 7 graden is geen rede om winterbanden te verplichten. Dus er blijft maar 5% over....
  zondag 12 december 2010 @ 17:57:49 #257
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_89840352
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat dacht men ook ten aanzien van de gordelplicht... Nu zou je heel vreemd opkijken als iemand voor stelt om het over te laten aan de bestuurder of hij wel of niet de gordel wenst te dragen.

Kortom: over 20 jaar kan niemand zich voorstellen dat je op zomerbanden in de winter rijdt.
Oh, dat zal er zeer zeker aan komen als dit soort winters normaal gaan worden, dat ben ik met je eens
pi_89840362
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2010 17:52 schreef -moppie- het volgende:

Dat je 1 a 2 meter eerder stil staat als het kouder is dan 7 graden is geen rede om winterbanden te verplichten. Dus er blijft maar 5% over....
Jij denkt echt dat het maar 30% van de dagen in NL kouder is dat 7 gr in de wintermaanden?

Het ging om sneeuwdagen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_89840407
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat het maar 30% van de dagen in NL kouder is dat 7 gr in de wintermaanden?

Het ging om sneeuwdagen.
Jij denkt echt dat er 100 dagen per jaar sneeuw ligt in Nederland? :)
pi_89840451
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2010 17:59 schreef -moppie- het volgende:

Jij denkt echt dat er 100 dagen per jaar sneeuw ligt in Nederland? :)
Jij denkt dat er 11 wintermaanden zijn in NL?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 12 december 2010 @ 18:02:26 #261
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_89840500
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

In de wintermaanden gaat het overigens om 30% van de dagen, zoals bleek uit mijn eerdere overzicht van sneeuwdagen in NL.
Op die statistieken moet je je ook niet blind op staren. De definitie van een sneeuwdag is iets in de trant van: "als er ergens in NL een vlokje sneeuw gezien wordt". Dus dat varieert van sneeuwstormen tot een verdwaalde papiersnipper.

(30% van de wintermaanden klinkt alsof het een volle maand sneeuwt).
pi_89840645
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij denkt dat er 11 wintermaanden zijn in NL?
O wintermaanden dan heb ik het mis.

Maar dan nog is het gekkenwerk om winterbanden te verplichten als het 27 dagen per jaar nodig is. Daarbij denk ik niet dat het zoveel dagen zijn. Ik heb er overigens alleen last van als het net gesneeuwd heeft. Dus ik schat een dag of 8 per jaar.
pi_89840695
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:02 schreef OEM het volgende:

Op die statistieken moet je je ook niet blind op staren. De definitie van een sneeuwdag is iets in de trant van: "als er ergens in NL een vlokje sneeuw gezien wordt". Dus dat varieert van sneeuwstormen tot een verdwaalde papiersnipper.

(30% van de wintermaanden klinkt alsof het een volle maand sneeuwt).
Het hoeft niet te sneeuwen om glad te zijn. Ook dat weet je hopelijk.

Ik snap niet dat men denkt dat er maar een paar dagen in het jaar in NL omstandigheden zijn dat winterbanden (veel) voordeel bieden.

Dit jaar zitten we in jan. en febr. al op iets van 45 dagen + de afgelopen dagen op 9 en komende week gaat het naar alle waarschijnlijkheid weer sneeuwen en blijft die periode aanhouden tot over de jaarwisseling (ik hoop het niet, maar dit onheil is inmiddels voorspeld).

Dan kom je in 2010 al snel op 70 dagen... (waarvan er dus nog enkelen bewaarheid moeten worden, maar toch). Daarmee maak je meerdere winters goed dat het maar enkele dagen zo was dat winterbanden een meerwaarde bieden.

En dan nog: je gaat pas wisselen indien nodig. Heb je een hele zachte winter, laat je die wielen gewoon in de opslag. Simpel.

Hoe dan ook: ik denk dat de verplichting aanstaande is. Steeds meer mensen gaan over en dan is de wettelijke verplichting ook snel daar. Als een overgrote meerderheid winterbanden heeft, dan wordt het immers ook lastiger voor mensen met zomerbanden om zich veilig in het verkeer te begeven.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_89840784
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2010 18:07 schreef -moppie- het volgende:

Maar dan nog is het gekkenwerk om winterbanden te verplichten als het 27 dagen per jaar nodig is. Daarbij denk ik niet dat het zoveel dagen zijn. Ik heb er overigens alleen last van als het net gesneeuwd heeft. Dus ik schat een dag of 8 per jaar.
Wat jij en ik denken is niet relevant. Ik heb het opgezocht en de link tref je in dit draadje aan.

En op doorgaande wegen is het aantal dagen natuurlijk minder, want goed strooien, enz. Maar zeker in het buitengebied blijft het lang glad.

Daarnaast: het hoeft niet gesneeuwd te hebben om glad te zijn, zoals we afgelopen week hebben gemerkt.

In de wintermaanden zijn er naar verhouding net zoveel dagen dat winterbanden een groot voordeel bieden tov zomerbanden als er in de rest van het jaar momenten zijn dat profielbanden een groot voordeel bieden tov slicks.

Niemand overweegt om te protesteren tegen het monteren van profielbanden en het verbod om er mee te rijden als ze afgesleten zijn tot minder dan 1,6mm.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 12 december 2010 @ 19:39:17 #265
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_89843954
Als het verplicht is zoek ik wel een paar banden met M+S codering van een jaartje of 15 oud... Winterbanden zijn altijd veiliger toch? :')
Dat mierenneuken om die winterbanden iedere winter; er zijn zat mensen die met zulk slechte "zomerbanden" rijden... dat ze beter hier eerst nieuwe bandjes op kunnen leggen.
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
pi_89844442
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:39 schreef Spamblik het volgende:
Als het verplicht is zoek ik wel een paar banden met M+S codering van een jaartje of 15 oud... Winterbanden zijn altijd veiliger toch? :')
Dat mierenneuken om die winterbanden iedere winter; er zijn zat mensen die met zulk slechte "zomerbanden" rijden... dat ze beter hier eerst nieuwe bandjes op kunnen leggen.
dit gaat in duitsland dan weer niet op, winterbanden moeten het sneeuwvlok logo hebben en miminaal 4 mm profiel
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_89846732
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:39 schreef Spamblik het volgende:
Als het verplicht is zoek ik wel een paar banden met M+S codering van een jaartje of 15 oud... Winterbanden zijn altijd veiliger toch? :')
Als jij echt met 15 jaar oude banden wil gaan rijden ben je je rijbewijs niet waard.

quote:
Dat mierenneuken om die winterbanden iedere winter; er zijn zat mensen die met zulk slechte "zomerbanden" rijden... dat ze beter hier eerst nieuwe bandjes op kunnen leggen.
Dus omdat er mensen zijn die ook met slechte banden rijden is het geen goede regel?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_89852831
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:08 schreef DS4 het volgende:

Hoe dan ook: ik denk dat de verplichting aanstaande is. Steeds meer mensen gaan over en dan is de wettelijke verplichting ook snel daar. Als een overgrote meerderheid winterbanden heeft, dan wordt het immers ook lastiger voor mensen met zomerbanden om zich veilig in het verkeer te begeven.
Over die verplichting hebben ze het al jaren.... nu is het weer winter dus weer tijd voor een krantenkop " Winterbanden wellicht ook in NL verplicht ".

Hier onder andere een verkeerspsycholoog aan het woord over het nut van winterbanden IN NEDERLAND.... want daar gaat het natuurlijk om:

WINTERBANDEN ZINVOL IN NL?
pi_89857384
Een psycholoog heeft geen verstand van banden, zo blijkt overduidelijk. Die paar dagen gladheid klopt niet (zie mijn bron eerder genoemd) en dat we vooral last hebben van aquaplaning is de grootste onzin. Ik heb daar eigenlijk nooit last van. In Duitsland af en toen als het heel hard regent en ik 150-160 rijdt komt het nog wel eens voor (en ik heb hele brede sloffen die juist heel gevoelig daarvoor zijn). Zelfs op semi-slicks heb ik in NL geen last van aquaplaning. En dat is zo gek niet: zoab is ideaal tegen aquaplaning.

Zijn "alles wat veiliger lijkt maakt dat mensen onveiliger gaan rijden" wordt onderuit gehaald door de feiten. Al die veiligheidstoevoegingen hebben het verkeer daadwerkelijk veiliger gemaakt. Ten opzichte van 40 jaar terug hebben we nog maar 20% van de verkeersdoden, terwijl we veel meer kilometers rijden...

Hoezo helpen die veiligheidstoevoegingen dan niet? ESP en aanverwante zaken hebben alleen al aantoonbaar een daling van 30% veroorzaakt en ook toen had je van die malloten die riepen dat mensen met ESP veel onveiliger gingen rijden!

Overigens ook idioot: 3.500 euro voor een set winterbanden? Op een Muricielago zijn dat soort bedragen mogelijk, maar mijn auto (bepaald geen goedkope maat) zit je nog niet op 1.000 euro (als je niet bij de duurste leverancier shopt). Dus een onzinnige opmerking die aan geeft welke conclusie men wel leuk vindt.

Kortom: dom stukje wat eenvoudig onderuit te halen valt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_89862647
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef DS4 het volgende:
Een psycholoog heeft geen verstand van banden, zo blijkt overduidelijk. Die paar dagen gladheid klopt niet (zie mijn bron eerder genoemd) en dat we vooral last hebben van aquaplaning is de grootste onzin.
Deze man heeft er voor doorgeleerd. En als mensen een andere mening hebben dan jij, hebben ze er geen verstand van? Jij bent me er 1 zeg. Je hebt wel auto's met ESP, ABS enz maar je leeft alleen nog in het verleden qua omgangsnormen.

quote:
Ik heb daar eigenlijk nooit last van. In Duitsland af en toen als het heel hard regent en ik 150-160 rijdt komt het nog wel eens voor (en ik heb hele brede sloffen die juist heel gevoelig daarvoor zijn). Zelfs op semi-slicks heb ik in NL geen last van aquaplaning. En dat is zo gek niet: zoab is ideaal tegen aquaplaning.
Maar je bent niet de enige op de wereld. Dat jij er geen last van hebt betekend niet dat ook heel Nederland er last van heeft. Rijden we hier in Nederland allemaal met Porsches?

quote:
Zijn "alles wat veiliger lijkt maakt dat mensen onveiliger gaan rijden" wordt onderuit gehaald door de feiten. Al die veiligheidstoevoegingen hebben het verkeer daadwerkelijk veiliger gemaakt. Ten opzichte van 40 jaar terug hebben we nog maar 20% van de verkeersdoden, terwijl we veel meer kilometers rijden...
Ja auto's zijn ook even wat groter en steviger geworden de afgelopen jaren he. De Golf uit 1978 is net zo groot als nu de Lupo. En dan is de Lupo nu nog veel steviger. En aan veiligheidsontwikkelingen heb je altijd voordeel. Zowel in de zomer als in de winter. Maar met winterbanden die maar een fractie van het jaar iets beter grip geven is echt te verwaarlozen. En afgelopen weekend met +9 graden waren de winterbanden rijders weer de mensen met minder grip.

quote:
Hoezo helpen die veiligheidstoevoegingen dan niet? ESP en aanverwante zaken hebben alleen al aantoonbaar een daling van 30% veroorzaakt en ook toen had je van die malloten die riepen dat mensen met ESP veel onveiliger gingen rijden!
Die helpen zeker! Maar dan ook zomer en winter. Dat zijn pas nuttige veiligheidsmaatregelen voor je auto!!!

quote:
Overigens ook idioot: 3.500 euro voor een set winterbanden? Op een Muricielago zijn dat soort bedragen mogelijk, maar mijn auto (bepaald geen goedkope maat) zit je nog niet op 1.000 euro (als je niet bij de duurste leverancier shopt). Dus een onzinnige opmerking die aan geeft welke conclusie men wel leuk vindt.
Het prijsverschil in banden zit em vooral in het merk en waar je de banden koopt. Bij de dealer zijn ze over het algemeen veel duurder dan als je langs Kwikfit gaat. En de mensen met een leaseauto gaan natuurlijk niet langs kwikfit als ze hun Porsche Cayenne op winterbanden willen zetten.

quote:
Kortom: dom stukje wat eenvoudig onderuit te halen valt.
Mwuaa... dacht het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door fioooon op 13-12-2010 06:06:25 ]
pi_89862734
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 05:43 schreef fioooon het volgende:

[..]

Deze man heeft er voor doorgeleerd. En als mensen een andere mening hebben dan jij, hebben ze er geen verstand van? Jij bent me er 1 zeg. Je hebt wel auto's met ESP, ABS enz maar je leeft alleen nog in het verleden qua omgangsnormen.
'nuff said..
pi_89867145
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 05:43 schreef fioooon het volgende:

Deze man heeft er voor doorgeleerd.
Nou wil het toeval dat mijn moeder ook psychologe is en zij kan zich niets herinneren van het keuzevak (laat staan het verplichte vak) bandentechnologie.

quote:
En als mensen een andere mening hebben dan jij, hebben ze er geen verstand van?
Nee, als mensen aantoonbaar onjuistheden verkondigen. Lees jij mijn posts niet, of begrijp je simpele taal niet zo goed?

quote:
Jij bent me er 1 zeg. Je hebt wel auto's met ESP, ABS enz maar je leeft alleen nog in het verleden qua omgangsnormen.
Dat zal het zijn... Wat heeft dit overigens met omgangsVormen te maken?

quote:
Maar je bent niet de enige op de wereld. Dat jij er geen last van hebt betekend niet dat ook heel Nederland er last van heeft. Rijden we hier in Nederland allemaal met Porsches?
Ik rij niet alleen met Porsches. En het ontgaat jou misschien, maar ik gaf er bij aan dat mijn auto in theorie zeer gevoelig is voor aquaplaning, want brede sloffen. Hoe breder de band, hoe gevoeliger voor aquaplaning.

Maar omdat wij nu eenmaal zoab hebben is aquaplaning in NL gewoon iets uit het verleden. Er staan eigenlijk geen plassen meer op de snelweg. En dat zal best ergens heel soms nog voorkomen, maar zeker niet vaker dan sneeuw, terwijl die psycholoog het doet voorkomen alsof het heel vaak voorkomt in NL.

quote:
Ja auto's zijn ook even wat groter en steviger geworden de afgelopen jaren he. De Golf uit 1978 is net zo groot als nu de Lupo. En dan is de Lupo nu nog veel steviger.
En dat versterkt het veiligheidsgevoel. Geloof mij dat als je in een Mini Cooper S uit 1970 140 km/u rijdt dat veel sneller aan voelt dan in een 2010 Cooper S met 180 km/u.

quote:
En aan veiligheidsontwikkelingen heb je altijd voordeel. Zowel in de zomer als in de winter. Maar met winterbanden die maar een fractie van het jaar iets beter grip geven is echt te verwaarlozen.
Niet iets beter, maar veel beter op 30% van de winterse dagen.

Je hebt weer leugens nodig om je punt te maken!

quote:
En afgelopen weekend met +9 graden waren de winterbanden rijders weer de mensen met minder grip.
Iets minder ja. Factor 22 verschil!!!

quote:
Die helpen zeker! Maar dan ook zomer en winter. Dat zijn pas nuttige veiligheidsmaatregelen voor je auto!!!
De juiste band monteren op het juiste moment helpt ook in de zomer en winter.

quote:
Het prijsverschil in banden zit em vooral in het merk en waar je de banden koopt. Bij de dealer zijn ze over het algemeen veel duurder dan als je langs Kwikfit gaat. En de mensen met een leaseauto gaan natuurlijk niet langs kwikfit als ze hun Porsche Cayenne op winterbanden willen zetten.
Geloof mij, ik ken de prijzen van de Porsche dealer. De tijd dat die heel veel meer geld vroeg voor banden dan de bandenboer is al heel lang voorbij.

quote:
Mwuaa... dacht het niet.
Toch valt op dat jij niet echt op de inhoudelijke stukken in ging.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_89867308
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 06:40 schreef Mark_Rutte het volgende:

'nuff said..
Ik weet bijna zeker dat iemand die aan autosport doet veel meer leert over banden, grip, enz. dan dat je bij de studie psychologie aan bandenkennis op doet.

Je zou eens een gemiddelde psychologiestudent(e) moeten vragen wat ze nou precies van banden weet... Misschien dat dan een lampje gaat branden.

En nogmaals: ik onderbouw waarom ik het onzin vindt. Zeg eens eerlijk: heb jij wel eens last van aquaplaning? Heb jij daar echt vaak last van?

Wie o wie? Wie kan werkelijk zeggen dat hij er vaak last van heeft? Want daar ben ik benieuwd naar hoe het kan dat ik in de stromende regen met semi-slicks met slechts 1,5 mm restprofiel op 30cm brede banden over de snelweg rijdt met 140 km/u zonder problemen als dit een groot en vaak voorkomend probleem is.

Dat wil ik dan wel eens weten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_89867515
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat iemand die aan autosport doet veel meer leert over banden, grip, enz. dan dat je bij de studie psychologie aan bandenkennis op doet.

Je zou eens een gemiddelde psychologiestudent(e) moeten vragen wat ze nou precies van banden weet... Misschien dat dan een lampje gaat branden.

En nogmaals: ik onderbouw waarom ik het onzin vindt. Zeg eens eerlijk: heb jij wel eens last van aquaplaning? Heb jij daar echt vaak last van?

Wie o wie? Wie kan werkelijk zeggen dat hij er vaak last van heeft? Want daar ben ik benieuwd naar hoe het kan dat ik in de stromende regen met semi-slicks met slechts 1,5 mm restprofiel op 30cm brede banden over de snelweg rijdt met 140 km/u zonder problemen als dit een groot en vaak voorkomend probleem is.

Dat wil ik dan wel eens weten.
Jow! Kalm! Adem in, adem uit! :D

Hij bedoelde volgens mij alleen maar aan te geven dat hij het verhaal van Fiooon na de term 'doorgeleerd' al niet meer interessant vond :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_89867599
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:26 schreef Bartholomeus het volgende:

Hij bedoelde volgens mij alleen maar aan te geven dat hij het verhaal van Fiooon na de term 'doorgeleerd' al niet meer interessant vond :P
Dat haal ik er niet uit, maar goed.

En ik ben overigens heel kalm hoor.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')