Talie schijnt nog een puik paar in de aanbieding te hebben, whehehehehehehehhee.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar zijn god god godverredomme de jesters??
Kijk eens tussen je buik en 1 van je kinnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar zijn god god godverredomme de jesters??
Afspraken zijn voor newbies, JK.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kreadinges kan er ook niet zoveel aan doen dat-ie maar één keer per halfjaar voldoende geld heeft voor zijn prepaidinternetdongle en dientengevolge niet van alle regelementen en [stilzwijgende afspraken] op de hoogte is.
Die worden steeds kleiner. Gezeik dat diabetes.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kijk eens tussen je buik en 1 van je kinnen.
Ik heb wel is gehoord dat het voor 450 euro echt fantastisch is J.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik hoor er ook slechte verhalen over.
Ze zijn niet in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 december 2010 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Talie schijnt nog een puik paar in de aanbieding te hebben, whehehehehehehehhee.
Je mag ze niet kopen en al helemaal niet in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 december 2010 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel eerst wellutsig tijpen over je volle jesters die op knappen staan, en dan vervolgens ze niet in de aanbieding doen, een schande is het!
Oh, ze mogen zeker alleen getetst worden, en niet gekocht?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:00 schreef Tally het volgende:
Je mag ze niet kopen en al helemaal niet in de aanbieding
Luxeproblemen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:28 schreef Joene het volgende:
Fijn ict problemen op de vestiging in uden
Enorm JK , wacht maar tot je morgen geen groente in de supermarkt vind.quote:
Maar dat ga ik voorkomen natuurlijk dus geen nood JK.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Enorm JK , wacht maar tot je morgen geen groente in de supermarkt vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |