Nou, van de Telegraaf ga ik dat ook echt serieus nemenquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:54 schreef TheGeneral het volgende:
De Telegraaf is in ieder geval positief
[..]
Hij zit niet echt op z'n gemak meer als hij de camera in de gaten heeftquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:52 schreef Robijn48 het volgende:
Deze al gezien? Michael en Prince bij circus Krone.
Dat was vaak zo he. Hij kon nergens normaal heenquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zit niet echt op z'n gemak meer als hij de camera in de gaten heeft
Ik heb je zulke dingen al meer zien schrijven hier. Heb je aandacht te kort ofzo, dat je dat steeds komt melden?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:20 schreef rubje het volgende:
Waarom verbaast mij de neersabeling van het laatste werk van MJ niet.![]()
Na Thriller is het alleen maar downhill gegaan op muzikaal gebied...![]()
Psies. Onrealistische verwachtingen. Ikzelf vond Bad de beste LP/CD. Een ander heeft weer een andere smaak.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:27 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er dan mensen die verwacht hadden dat dit samengeraapte zooitje beter zou worden dan Thriller?
Mee eens. Thriller had toch een paar slappe nummers er tussen zitten naast de bekende knallers terwijl Bad elk nummer wel een single had kunnen worden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Psies. Onrealistische verwachtingen. Ikzelf vond Bad de beste LP/CD. Een ander heeft weer een andere smaak.
Waarom dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:54 schreef DrDentz het volgende:
Nu begrijp ik wel waarom Prince al zijn resterende materiaal laat vernietigen als hij sterft
Je trollt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Maarja, hoor je dan liever helemaal niets? Ook al zijn de liedjes niet af, ik ben er toch benieuwd naar waar hij mee bezig was..
Begin je weer, knul? Met je tegenstrijdige berichten. Dit betekent dat je trollt. Stop daarmee, of hou je mond.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Welnee. Je hebt professionele hulp nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |