Zo mamsje die gaat binnenkort toch blij worden met al die post...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Mijne gaat morgen reizen richting moeders
Zo te zien hen ik een paar posts over het hoofd gezien, ik denk dat je ook niet de enige bent, ik stuur jou nu een PM en moet dan weg, en vanmiddag kijk ik alle posts nog een keer na.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al twee keer t adres gevraagd, laatste poging
Je bent haar achternaam vergeten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:46 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
Zo te zien hen ik een paar posts over het hoofd gezien, ik denk dat je ook niet de enige bent, ik stuur jou nu een PM en moet dan weg, en vanmiddag kijk ik alle posts nog een keer na.
Had handiger geweest om het adres (het is maar een postbus adres) gewoon hier te posten maar niet zeker of dan mag.
Acht waarom ook niet, hier is het adres ook nog een keer.
-edit-
Briefpost is leuke post, inderdaad.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga ook een kaartje sturen, briefpost is leuke post
Wat Alicey zegt!quote:Op zondag 12 december 2010 18:53 schreef Alicey het volgende:
Als je het adres PM't, neem ik het mee wanneer ik de kerstkaarten de deur uit ga gooien.
Jazeker dat gaat gebeurenquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef mazaru het volgende:
Laat je het weten als de eerste kaartjes binnendruppelen?
quote:Op woensdag 15 december 2010 02:41 schreef DjangoReinhardt het volgende:
PM adres maar stuur ik ook wel een kaartje
quote:De inbox "djangoreinhardt" is niet beschikbaar
Houd je moeder van schaatsen? Ik hoop het want het kaartje is al geschrevenquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:56 schreef lady-wrb het volgende:
kleine moeite, groot plezier, was dan niet ooit het motto van een kaartje sturen?
houd je moeder van molens? ik wil best even een kaart bij de zaanse schans halen, dat is bij mij om de hoek.
Ik heb nog een mooie windmolenkaart liggenquote:Op woensdag 15 december 2010 02:41 schreef DjangoReinhardt het volgende:
PM adres maar stuur ik ook wel een kaartje
Gisteren is het eerste kaartje binnengekomen, zal er zometeen een scan van maken en hier posten maar m'n scanner doet het niet dus ga even naar een internetshopquote:Op donderdag 23 december 2010 14:14 schreef mazaru het volgende:
Er zou nu toch wel wat binnen moeten zijn gekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |