HET WAS EEN GRAPJE!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Als ie echt jarig is krijgt ie pas z'n tongzoen van mij.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Ja dagquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
HET WAS EEN GRAPJE!!!
IK BEN HELEMAAL NIET JARIG!!
snel verander de TT
Zienquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Net gehaktballetjes gemaakt met pijnboompitjes, paneermeel, een berg italiaanse kruiden, uitje, knoflookteentje en een klein beetje sambal voor het kickje![]()
* rijsttafel rent wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zien
* PdeHoog legt camera klaar om dit op HD-formaat te filmen
Getsie koud hoor! wel stoer en ook gezond, mare wellicht morgen bellen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Hier ook maar ff
Jeej voor Rijst
Have fun
Nou jaIk ga zo ff douchen
onder een douche die nog steeds niet goed warm wil worden maar ik heb geen tijd om hem te fixen
daarom maar ff 's avonds douchen. Dat kan ik beter hebben dan 's ochtends vroeg die koude plens
Geen ontkomen aan!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
* rijsttafel rent weg
* rijsttafel verstopt zich onder de dekens
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekker![]()
Leuke met gehaktballen je lekker je eigen draai aan kan geven.
Dan ken je mij nog niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen ontkomen aan!
You can hide, but you never can leave..
Nou, dit is geheel eigen kosten en zo. Het vreemde is dat-ie het in de zomer wel gewoon goed doetquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Getsie koud hoor! wel stoer en ook gezond, mare wellicht morgen bellen?
Of jij Golfer nog nietquote:
Als andere kranen aan dezelfde ketel wel gewoon warm worden, zou ik inderdaad je mengkraan eens nakijken. Huppakee waterpomptang erbij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dit is geheel eigen kosten en zo. Het vreemde is dat-ie het in de zomer wel gewoon goed doetHet is een thermo-meng-kraan. Ik ga in mijn vakantie over 1.5 week eens kijken of ik er niet gewoon een normale kraan op kan monteren. En dan gelijk een waterbesparende douchekop. Dan heb ik ook wat meer controle over het geheel
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als andere kranen aan dezelfde ketel wel gewoon warm worden, zou ik inderdaad je mengkraan eens nakijken. Huppakee waterpomptang erbij.
Korsakov werkt nog niet mee. Je bent gewaarschuwd!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef rijsttafel het volgende:
okee ik ben weg en kom voorlopig niet meer terug totdat golfer het vergeten is![]()
* rijsttafel rent
WOW-ze!quote:Op woensdag 8 december 2010 00:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga nog even een andere wereld in
Hmm das wel gek idd..quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dit is geheel eigen kosten en zo. Het vreemde is dat-ie het in de zomer wel gewoon goed doetHet is een thermo-meng-kraan. Ik ga in mijn vakantie over 1.5 week eens kijken of ik er niet gewoon een normale kraan op kan monteren. En dan gelijk een waterbesparende douchekop. Dan heb ik ook wat meer controle over het geheel
Maar cool dat je het stoer vind btw
Ja. Zie je welquote:Op woensdag 8 december 2010 07:50 schreef Tezz het volgende:
Ik dacht dat Rijst vorige week jarig was??
Hij heeft gewoon aandacht tekortquote:Op woensdag 8 december 2010 09:11 schreef TAV74 het volgende:
Hoe vaak is die Rijst jarig eigenlijk? Meen dat zijn verjaardag al 8 keer voorbij is gekomen![]()
Bij deze dus gefeliciteerd met al je verjaardagen van dit jaar Rijst
Verstandigquote:Op woensdag 8 december 2010 10:59 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen na een nachtje woeste koortsdromen voel ik mij weer iets beter dan gisteravond maar de date met schone zus verzetten we idd maar een week, wil geen risico lopen natuurlijk voor haar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind hem zelf erg lekker![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
Slapen FF
@Steer,Alfa mannetjes geurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind hem zelf erg lekkerheb hem zelf ook.
Typische boardroom geur, imho.
Vandaag heb ik Chanel Egoiste Concentree op.Confidence through competence
Of je meld je gewoon eens lekker ziek en stopt met werken?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ben thuis aan het werk want voel me nog niet goed.
mail ik naar de baas dat ik aan het werk thuis ben, krijg ik mail terug: "hoezo"
heb teruggemaild "omdat ik me zo ontzettend goed voel..."
Heel verstandigquote:Op woensdag 8 december 2010 10:59 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen na een nachtje woeste koortsdromen voel ik mij weer iets beter dan gisteravond maar de date met schone zus verzetten we idd maar een week, wil geen risico lopen natuurlijk voor haar!
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel verstandigMaar maf dat het zo opeens opkomt zeg
Enneh...heeft de Mr. al thee gebracht?
is dat zo?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]ik ben gewoon man. Da's veel interessanter
Steer wordt een Alfa malequote:Op woensdag 8 december 2010 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alfa mannetjes geurheb hem zelf ook.
Typische boardroom geur, imho.
Vandaag heb ik Chanel Egoiste Concentree op.
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]en hij gaat zo boodschappen doen want ik bedacht mij dat ik sneller beter word van zachte witte broodjes met knakworst en blanke vla
(en hij van m&m' s dacht hij
)
Das balen eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 11:48 schreef DarkElf het volgende:
maar eerst even onze vakantie verzetten. de bruiloft van schone zus en zwager valt precies in de week dat we weg zouden gaan..
hebben meteen gemaild,lijkt erop dat t makkelijk een week verzet kan worden dus ach, is prima zo!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das balen eigenlijkMaar het is voor een goed doel & beterschap
heeft ze wel wantjes aan? tis koud hoor!quote:Ik ga hier een voorniksmauwendewantzeheeftalleswathaarhartjebegeertpoes een schopje naar buiten geven
dat mag nuquote:Op woensdag 8 december 2010 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik bespeur hier een berg comfortfood
quote:
oeh annoying!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik zit hier met een PDA die mijn agenda niet meer wil syncen en die ook nog eens mijn agenda gewist heeftIk begin boos te worden
![]()
![]()
Ja en een muts opquote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef DarkElf het volgende:
heeft ze wel wantjes aan? tis koud hoor!
Dat is de Miauw van MiAAAANDACHTIUW!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en een muts op[ afbeelding ]
Ze zat gewoon voor de wc deur te mauwen? Dus deur open... zij erin...gaat ze daar zitten mauwenLeer toch es gewoon direkt te zijn
ik lig want ben koortsig en zolang ik lig gaat het idd beterquote:Op woensdag 8 december 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:
gewoon lekker gaan slapen zo ff, slapen is goed voor zieke mensen.
ik ga zo ook weer een tukkie doen, ik voel mij redelijk tot ik in beweging kom bijv
wow puntjes met knakworstquote:Op woensdag 8 december 2010 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]en hij gaat zo boodschappen doen want ik bedacht mij dat ik sneller beter word van zachte witte broodjes met knakworst en blanke vla
(en hij van m&m' s dacht hij
)
Evert ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:18 schreef DarkElf het volgende:
ah die muts
oh en dude, dat dementiemauwen kennen we, onze pers heeft er ook een handje van om voor zich uit te gaan zitten mauwen op de raarste plekken
klopt inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 09:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon aandacht tekort
Gewoon zoveel mogelijk Alfa bier drinkenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je bent er een of niet, je kan er geen worden hoor
En een Alfa kopenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:23 schreef kaasplankje het volgende:
Gewoon zoveel mogelijk Alfa bier drinken
Uhuh. Tijd om hem het raam uit te laten vliegenquote:
Het lik-gedrag herken ik ook van onze, inmiddels dooie, demente kat.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:18 schreef DarkElf het volgende:
ah die muts
oh en dude, dat dementiemauwen kennen we, onze pers heeft er ook een handje van om voor zich uit te gaan zitten mauwen op de raarste plekken
Doet Brownie ook altijdquote:Op woensdag 8 december 2010 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Ze zat gewoon voor de wc deur te mauwen? Dus deur open... zij erin...
En een draakjequote:Op woensdag 8 december 2010 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh. Tijd om hem het raam uit te laten vliegenSamen met de laptop. En misschien moeten we ook wat handgranaatjes op een aantal verdiepingen boven me naar binnen laten vliegen
En niet eens zelfgemaakte knakworstjes hequote:Op woensdag 8 december 2010 12:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow puntjes met knakworst![]()
Valt wel mee hoor, ik ben aan 't multi-taskenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Daar moest je even over nadenken he?
quote:
Hoe oud is Poes eigenlijk?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het lik-gedrag herken ik ook van onze, inmiddels dooie, demente kat.
Nouja, die is er ook 17 mee geworden.
neuh gewoon uit blik, mijn zelfmaakskills laten mij even in de steek bleek gisterenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En niet eens zelfgemaakte knakworstjes he
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neuh gewoon uit blik, mijn zelfmaakskills laten mij even in de steek bleek gisteren
klinkt lekkerquote:Op woensdag 8 december 2010 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Mijn gehaktballen waren trouwens erg lekker zo met die pijnboompitjes erdoor
Alleen iets meer zout was wel lekker geweest denk ik
Dat is niet mijn katquote:Op woensdag 8 december 2010 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een schattige foto van je miauw Bluezz
brr gehaktballen uit blik.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:38 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn moeder had vrijdag jl. kleine gehaktballen uit blik bij het eten en ik realiseerde me dat pas nadat ik de 1e geproefd had van de 3 die ik gepakt had![]()
niks gezegd en gewoon weggeslikt
Gehaktballen uit blikquote:Op woensdag 8 december 2010 12:38 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn moeder had vrijdag jl. kleine gehaktballen uit blik bij het eten en ik realiseerde me dat pas nadat ik de 1e geproefd had van de 3 die ik gepakt had![]()
niks gezegd en gewoon weggeslikt
Haha ik vind blikballen echt übersmerigquote:Op woensdag 8 december 2010 12:39 schreef DarkElf het volgende:
brr gehaktballen uit blik.
je bent een goede zoon dat je gewoon braaf t opeet
een kleine behaarde bejaardequote:
Zie je: je bent een goede zoonquote:Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha ik vind blikballen echt übersmerigZe vroeg nog of ik nog meer wilde en toen zei ik: "Nee dank u moeder ik heb genoeg gehad"
en dat was ook zo.
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha ik vind blikballen echt übersmerigZe vroeg nog of ik nog meer wilde en toen zei ik: "Nee dank u moeder ik heb genoeg gehad"
en dat was ook zo.
Potatoquote:Op woensdag 8 december 2010 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. De zooi werkt weer. Ik denk dat ik nu ff een frisse neus ga halen om af te koelenEn vanavond niet naar de dietiste dus ik ga lekker relaxed thuis hangen en de Potatoe Apple Savory Pie voor morgen voorbereiden
Hier ook zo'n maffe poezel.. alleen voornamelijk snachts..(en als ze op de bak is geweestquote:Op woensdag 8 december 2010 12:18 schreef DarkElf het volgende:
ah die muts
positief of negatief?quote:
Had griep, dus met name niet realistischquote:Op woensdag 8 december 2010 13:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
positief of negatief?
Voor elke nieuwe weegschaal die ze in de sportschool zetten ben ik weer 2kg lichter
Daar voel ik me op het moment wat slapjes bijquote:Op woensdag 8 december 2010 13:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet meer eten en of drinken, dan blijft t misschien zo
Van 80,6 naar 78,6 is twee dagen is niet erg langzaamquote:Op woensdag 8 december 2010 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, dus het daalt nog wel degelijk, zij het langzaam
Ja. Diequote:
Ja, kloptquote:Op woensdag 8 december 2010 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
Maar je was toch aan het mopperen dat je steeds rond de 80 bleef? Al een tijdje geleden? Ahhh, ik mis vanalles. Dat heb je ervan als je niet terugleest
Dat weet je niet hequote:Op woensdag 8 december 2010 13:18 schreef LieLie het volgende:
En dan is het over twee dagen ook nog weer 80
Ja, met die voedselvergiftiging afgelopen voorjaar vlogen de kilo's er ook af bij mijquote:Op woensdag 8 december 2010 13:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, klopt
Dus heel flauw dat mijn lichaam dus best onder de 80 kan, maar dat je er eerst ziek voor moet wordenEn dan is het over twee dagen ook nog weer 80
Je raakt vooral vocht kwijt - om je beter te voelen, moet je dat weer aanvullen.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, met mijn huidige eetlust duurt het misschien een paar dagen langer
Jij houdt wel van minder normale reizen hequote:Op woensdag 8 december 2010 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, met die voedselvergiftiging afgelopen voorjaar vlogen de kilo's er ook af bij mij
Oehh, ik zit stiekeme plannen te smeden om komend voorjaar naar Iran af te reizen, want mijn collega is dan ook daar en in april zo'n beetje is het daar op z'n mooist geloof ikMaar Meneer weet nog van niets
In de zandbak spelenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij houdt wel van minder normale reizen heIran, wat moet je in zo'n land
Ik weetquote:Op woensdag 8 december 2010 13:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je raakt vooral vocht kwijt - om je beter te voelen, moet je dat weer aanvullen.
Iran is anders best populair als reisbestemming - op het moment misschien iets minder, maar toch. Voor mij is 't de combinatie van fantastische cultuur (oude Perzische steden als Isfahan, prachtig toch?) en aardige mensen. Bij mijn departement werken een stuk of 10 Iraniers, allemaal leuke gasten. Het gros van de Iraniers in Iran is heel geinteresseerd in het buitenland en praat graag met buitenlanders. Schijnt.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
Maar eten is ook helemaal niet zo belangrijk, je kunt makkelijk een week zonderquote:Op woensdag 8 december 2010 13:26 schreef LieLie het volgende:
Ik weetMaar drinken gaat nu weer goed, dus dat kan ik weer wat inhalen. Eten gaat ook oké, maar niet heel indrukwekkend
Eten komt wel, vooral goed op je vocht iname letten he?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weetMaar drinken gaat nu weer goed, dus dat kan ik weer wat inhalen. Eten gaat ook oké, maar niet heel indrukwekkend
Ja, buik e.d. zijn weer rustig. Slap nog, uiteraard, maar dat zal nu ook wel beter worden.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar eten is ook helemaal niet zo belangrijk, je kunt makkelijk een week zondervoel je je inmiddels wat beter?
Anderhalve week maar?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:39 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Ik ben zo ontzettend aan vakantie toe, krijg het niet voor elkaar weer een beetje uitgerust en fit te wordenMaar goed, nog 1,5 week, dat moet te doen zijn...
quote:
Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 13:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
CF heeft een gezonde nieuwsgierigheid naar bijzondere landen
Historisch gezien lijkt me het een heel interessante bestemming, maar dat regime hequote:Op woensdag 8 december 2010 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iran is anders best populair als reisbestemming - op het moment misschien iets minder, maar toch. Voor mij is 't de combinatie van fantastische cultuur (oude Perzische steden als Isfahan, prachtig toch?) en aardige mensen. Bij mijn departement werken een stuk of 10 Iraniers, allemaal leuke gasten. Het gros van de Iraniers in Iran is heel geinteresseerd in het buitenland en praat graag met buitenlanders. Schijnt.
Hier nog 6 daagjesquote:Op woensdag 8 december 2010 13:39 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Ik ben zo ontzettend aan vakantie toe, krijg het niet voor elkaar weer een beetje uitgerust en fit te wordenMaar goed, nog 1,5 week, dat moet te doen zijn...
Da's irritant zegquote:Op woensdag 8 december 2010 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
gvd fiets is gejat of weggesleept door de gemeente
Het regime is inderdaad vreselijk, maar ik ken dan ook geen enkele Iranier die er enthousiast over is - zelfs de jurk&baardmans een verdieping hoger is er niet blij mee.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
Historisch gezien lijkt me het een heel interessante bestemming, maar dat regime heIk heb helemaal niets met van die religieuze idioten en blijf er zover mogelijk vandaan. Een grote reden om uberhaupt ver uit de buurt van het Midden Oosten te blijven eigenlijk
plus dat ik nog lang niet uitgekeken ben in Europa en Canada
Ja, het gaat hier echt veel en veel te gek momenteel. Je wordt zo over de kling gejaagd dat je januari nodig hebt om uit te hijgen, hetgeen zich vervolgens later in het jaar weer wreekt. Ieder jaar gaat het weer zo (dit jaar wel heel erg trouwens) en toch lukt het niet om de druk wat meer over het jaar te verdelen...quote:Op woensdag 8 december 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Anderhalve week maar?Wel balen zeg
Ik zie echt veel mensen op hun tandvlees lopen nu. Ikzelf eigenlijk ook wel een beetje.
Dat komt door dat boek van Betty Mahmoodyquote:Op woensdag 8 december 2010 13:46 schreef Duderella het volgende:
Ik had een collega bij de krant die met veel plezier in Iran woonde (en woont). Had daar een lokale dame ontmoet die persfotograaf is en samen maken ze prachtige dingen. Nu wonen ze al jaren samen. [i]Hij heeft er wel eens een stukje over geschreven dat hij bij bezoek aan nederland altijd met veel medelijden en bezorgdheid werd ontvangen, omdat hij in Iran woonde.[/i] Maar hij wil er voorlopig niet weg. Prima naar zijn zin.
Totaal westerse jongen trouwens.
Irritant is dat, is bij ons op school ook altijd drama.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:51 schreef borisz het volgende:
Zo bij pa
Op de VU was even wat zinnigs doen op die computers niet te doen
De normale computers waren allemaal al bezet.
Geen idee waar je het over hebt!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat komt door dat boek van Betty Mahmoody
Ik verbaas me daar ook over, 't is bij ons precies hetzelfde. Die periode voor kerst is zo vreselijk druk met onderwijs en commercieel onderzoek dat dan echt af moet enzo, pff. Twee jaar geleden ben ik dus echt helemaal ingestort in de kerstvakantie, dat laat ik me niet nog eens gebeuren, ze zoeken het maar uit dan hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 13:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, het gaat hier echt veel en veel te gek momenteel. Je wordt zo over de kling gejaagd dat je januari nodig hebt om uit te hijgen, hetgeen zich vervolgens later in het jaar weer wreekt. Ieder jaar gaat het weer zo (dit jaar wel heel erg trouwens) en toch lukt het niet om de druk wat meer over het jaar te verdelen...
Luyendijkquote:Op woensdag 8 december 2010 13:52 schreef LieLie het volgende:
Ik dacht dat mijn boekje van Luyendijk vandaag bezorgd zou worden! Maar er staat dat ie nog niet eens verzonden is
LUIquote:
Dat boek was hot ergens begin jaren '90 - over een Amerikaanse vrouw die met een Iranier trouwde en vervolgens werd vastgehouden in Iran toen ze op familiebezoek waren daar. Not without my daughter heet het.quote:
Whut?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
LUI
Lazy!
Lazydike!
Whehehehoehoe.
Oh, daar is ook zo'n woensdagavondfilm van toch? Of was het een echte film?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat boek was hot ergens begin jaren '90 - over een Amerikaanse vrouw die met een Iranier trouwde en vervolgens werd vastgehouden in Iran toen ze op familiebezoek waren daar. Not without my daughter heet het.
O god dat drama ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat boek was hot ergens begin jaren '90 - over een Amerikaanse vrouw die met een Iranier trouwde en vervolgens werd vastgehouden in Iran toen ze op familiebezoek waren daar. Not without my daughter heet het.
Dat was ook mijn idee, maar ik ontkom er dit jaar niet aan. Heb een paar klussen op me genomen waar landelijk nogal wat belang aan zit en waar mijn collega's all over the place dus ook van mijn bijdrage afhankelijk zijn. Dat geeft toch een iets andere druk moet ik zeggen.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik verbaas me daar ook over, 't is bij ons precies hetzelfde. Die periode voor kerst is zo vreselijk druk met onderwijs en commercieel onderzoek dat dan echt af moet enzo, pff. Twee jaar geleden ben ik dus echt helemaal ingestort in de kerstvakantie, dat laat ik me niet nog eens gebeuren, ze zoeken het maar uit dan hoor
Ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Whut?
Bij mij staat toch ook Luyendijk?
Ah,quote:Op woensdag 8 december 2010 13:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja.
Het 'gapje' sloeg op waarom het zo lang duurde, dat boek: Lui-endijk.
Lama.![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Whut?
Bij mij staat toch ook Luyendijk?
Het is idd een generalisatie en ik zat al te wachten op je reactiequote:Op woensdag 8 december 2010 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens, het hele Midden-Oosten onder 'religieuze idioten' scharen, dat is echt een grove (en IMO onterechte) generalisatieNeem een land als Jordanie, da's echt heel beschaafd en gematigd
En een prima plek voor de enthousiaste fotograaf
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:08 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Ben weer back in the house. Zometeen even een bosje bloemen brengen naar schoonpapa, het was vandaag de verjaardag van schoonmama (die al weer bijna twee jaar dood is).
Was wel even een jankmomentje. Op haar begrafenis draaiden we op haar verzoek het liedje 'eighteen yellow roses', haar lievelingslied en -bloem. Sta ik in de bloemenzaak om gele rozen te kopen, zitten er nog precies achtien in de emmer........
Ja. Die hebben wij inderdaad soms.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:01 schreef LieLie het volgende:
B&G, hebben jullie ook niet af en toe van deze kroketjes?
http://www.bol.com/nl/p/n(...)tml#product_overview
Tot zover mijn spreekbeurt over het Midden Oosten. Zijn er nog vragen?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ik heb wat moeite met de bijzonder nadrukkelijke aanwezigheid van godsdienst in een land en de, voor mijn gevoel, alleenheerschappijen die er gelden in het Midden Oosten.
En als we dan Jordanië pakken: de koning heeft me daar veel te veel invloed nog en persvrijheid is ver te zoeken? Kijken we naar Saudi-Arabië: een koninkrijk met een wetgeving die gebaseerd is op de sharia en de koran? Iran? Een grote moslimfanatisme-regering. En dan hebben we het over de mensenrechten nog niet gehad.
Dit alles maakt het Midden Oosten voor mij een no-go area
Ik doe niet aan vragen! Dit was gewoon een statementquote:Op woensdag 8 december 2010 14:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tot zover mijn spreekbeurt over het Midden Oosten. Zijn er nog vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
vanwege dat boerenkoolkroketten topic? vind het wel tof. ik wil graag zuurkoolkroketten met rozijnen, spekjes en ananas proberen!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga binnenkort proberen hutspotkroketten te maken
Saudi-Arabie is wat mij betreft de rotste appel van het Midden-Oosten, dat land trekt me echt in de verste verte niet (nou ja, Mekka lijkt me stiekem erg interessant, maar ik heb teveel een afkeer van mensenmassa's denk ik).quote:Op woensdag 8 december 2010 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
Het is idd een generalisatie en ik zat al te wachten op je reactieReligieuze idioten is misschien een te grove omschrijving, maar ik heb wat moeite met de bijzonder nadrukkelijke aanwezigheid van godsdienst in een land en de, voor mijn gevoel, alleenheerschappijen die er gelden in het Midden Oosten.
En als we dan Jordanië pakken: de koning heeft me daar veel te veel invloed nog en persvrijheid is ver te zoeken? Kijken we naar Saudi-Arabië: een koninkrijk met een wetgeving die gebaseerd is op de sharia en de koran? Iran? Een grote moslimfanatisme-regering. En dan hebben we het over de mensenrechten nog niet gehad.
Dit alles maakt het Midden Oosten voor mij een no-go area
Dat gastrolletje wist ik niet, maar is grappig. En verder zou Jordanië idd het enige land zijn waar ik nog zou willen rondkijken maar voorlopig nietquote:Op woensdag 8 december 2010 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
Anyway, dat de koning veel macht heeft in Jordanie, mag een feit heten, maar ik zou dat niet per definitie als iets negatiefs zien - de koning is zover ik kan zien zeker niet achterlijk of machtsgeil, hij is zelf moslim maar neigt niet naar fanatisme, hij hecht erg aan zijn betrekkingen met het westen en hij is ontzettend geliefd bij het volk. Oprecht, niet van die Noord-Koreapraktijken ofzoEn hij heeft ooit een gastrolletje gespeeld in Star Trek, wist je dat?
Misschien heb ik een beetje een gekleurde bril omdat ik Jordanie echt een heel leuk land vondOok wat betreft bijvoorbeeld vrouwenrechten viel het me daar allemaal zo mee! Mensen leven er traditioneel, maar niet conservatief.
Mwjah..ze hebben daar toch een soort van verkiezingen gehad. Geen idee in hoeverre die eerlijk verlopen zijn, maar zo wel, dan is dit toch blijkbaar wat het volk wilquote:Het regime in Iran is om te huilen. Echt, afschuwelijk. Ben ik met je eens. Maar dat maakt wat mij betreft Iran nog geen vreselijk land - de 'gewone Iranier' wil dit niet, dat moge duidelijk zijn.
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
hee kijk, ik ben een scheidsrechter!"advantage" ik leer schnell!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:26 schreef LieLie het volgende:
Heb een 7,5 op de eerste helft van het moeilijkste tentamen!![]()
Als ik nu een 3,5 haal op de andere helft dan heb ik hem gehaald.Goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
skiën!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tezzzquote:Op woensdag 8 december 2010 14:08 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Ben weer back in the house. Zometeen even een bosje bloemen brengen naar schoonpapa, het was vandaag de verjaardag van schoonmama (die al weer bijna twee jaar dood is).
Was wel even een jankmomentje. Op haar begrafenis draaiden we op haar verzoek het liedje 'eighteen yellow roses', haar lievelingslied en -bloem. Sta ik in de bloemenzaak om gele rozen te kopen, zitten er nog precies achtien in de emmer........
Hey wat leuk, een boekje eroverquote:Op woensdag 8 december 2010 14:01 schreef LieLie het volgende:
B&G, hebben jullie ook niet af en toe van deze kroketjes?
http://www.bol.com/nl/p/n(...)tml#product_overview
Boekje?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey wat leuk, een boekje erover
Die kaaskroketten zijn![]()
ja jammer dat ze zo ver weg zitten van mij want ik ben ook heel nieuwsgierig geworden door jullie!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey wat leuk, een boekje erover
Die kaaskroketten zijn![]()
De koning heeft trouwens een ontzettend leuke, hippe vrouw, je moet haar site eens bekijken.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
Dat gastrolletje wist ik niet, maar is grappig. En verder zou Jordanië idd het enige land zijn waar ik nog zou willen rondkijken maar voorlopig niet
Hoe eerlijk die verkiezingen zijn verlopen, dat is nog steeds een raadsel geloof ik.quote:Mwjah..ze hebben daar toch een soort van verkiezingen gehad. Geen idee in hoeverre die eerlijk verlopen zijn, maar zo wel, dan is dit toch blijkbaar wat het volk wilEn daarnaast.....door er naar toe reizen ondersteun je zo'n regime wat mij betreft. Maar goed, dat is mijn mening
Overigens ontaardt dit volgens mij in dezelfde discussie met Noord-Korea en dat is niet mijn bedoeling. Gewoon lekker gaan hoorIk hoor de verhalen en zie de foto's graag tegemoet
't Is alleen dat ik er niet naartoe zal gaan.
De ziekenhuizen daar zijn ook erg goed, als je toevallig een been breekt ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 14:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
skiën!
http://www.j2ski.com/asian_ski_resorts/Iran/Ab_Ali.html
Dan maak je er toch een keer een shopmiddagje van? Santpoort/Bloemendaal foodshoppingquote:Op woensdag 8 december 2010 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ja jammer dat ze zo ver weg zitten van mij want ik ben ook heel nieuwsgierig geworden door jullie!
Ik heb wel eens met bewondering gekeken jaquote:Op woensdag 8 december 2010 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De koning heeft trouwens een ontzettend leuke, hippe vrouw, je moet haar site eens bekijken.
Moet je ook niet doen johquote:Hoe eerlijk die verkiezingen zijn verlopen, dat is nog steeds een raadsel geloof ik.
Laten we die discussie inderdaad maar laten voor wat 'ie is, want ik heb nu alweer de neiging om zure opmerkingen ta gaan maken
Dus? Beter voor je lijn aangezien je nu aan het aankomen bentquote:Op woensdag 8 december 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ja hoor! banketletter is nu alweer op! hebben 3 collega's een banketletter van 750 gram in 1 dag opgegeten(en ik geen een stukje)
dat moet je maar niet doen CFquote:Op woensdag 8 december 2010 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De ziekenhuizen daar zijn ook erg goed, als je toevallig een been breekt ofzo
iets met nog nooit geskied en motorische vaardigheden op kleuterniveauquote:
morgenavondquote:Op woensdag 8 december 2010 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
iets met nog nooit geskied en motorische vaardigheden op kleuterniveau
Wanneer vertrek jij weer richting sneeuw?
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:26 schreef LieLie het volgende:
Heb een 7,5 op de eerste helft van het moeilijkste tentamen!![]()
Als ik nu een 3,5 haal op de andere helft dan heb ik hem gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik
Zei
Het
Toch
![]()
![]()
hoi ook en zo..
moet zo nog boodschappen doen, ben echt net thuis, niet gelunchtdus maar op tijd eten straks. Iemand ideeën voor een soort dinch waarmee ik om 19.00 prima kan sporten??
valt er meer food te shoppen dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan maak je er toch een keer een shopmiddagje van? Santpoort/Bloemendaal foodshopping
neehee, ik kom niet meer aan. dat was gestopt!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus? Beter voor je lijn aangezien je nu aan het aankomen bent
Als ik Golfer zo zie posten af en toe welquote:Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
valt er meer food te shoppen dan?
Juistem...omdat je niet aan de banketstaaf hebt gezetenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neehee, ik kom niet meer aan. dat was gestopt!
You lucky cowquote:
Alleen op de borstelbaan in Bergenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
You lucky cowWaarheen, Frankrijk?
Het lijkt mij best eng, skien! Heeft iedereen hier het weleens gedaan?
ah ja een portie erwtensoep van de slager! visboer; wat daar te halen? en dan de kroketten.. alleen we hebben niet zo'n grote vriezer helaasquote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik Golfer zo zie posten af en toe welGoeie slager, goeie visboer
jaja!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Juistem...omdat je niet aan de banketstaaf hebt gezeten
nach hause! jetzt!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
Bah. Ik zit me de tandjes te hoesten en me suf te voelen hierTwijfel, twijfel of ik niet gewoon naar huis zal gaan
ja in Frankrijk (La Plagne), met schoolexcursie. was erg leuk en vooral lachenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben een keer meegeweest, maar heb op het laatste moment afgehaakt om op de latten te gaan staan ivm een knie die al gevoelig was. Was ook in Frankrijk volgens mij. Als je niet gaat skieen is het een saaie boel op zo'n berg kan ik je vertellenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat je er steeds iets doorzakt?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Alleen op de borstelbaan in BergenGeen succes. Mijn knieën vinden het vooral niet zo tof
Niet gaan wintersporten danquote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat je er steeds iets doorzakt?
Ik zal eens iets opbiechten: ik heb enorme hoogtevreesEcht, een ladder in het lab vind ik al eng
Bergwandelingen zijn niet mijn favoriete bezigheid en kabelbanen, brrr
Ja, doet erge pijn om op mijn knieën te 'hangen'. En kou vinden ze ook niet zo leuk..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat je er steeds iets doorzakt?
Ik zal eens iets opbiechten: ik heb enorme hoogtevreesEcht, een ladder in het lab vind ik al eng
Bergwandelingen zijn niet mijn favoriete bezigheid en kabelbanen, brrr
Ik heb in Siberie echt hyperventilerend over die schuin aflopende bergpaadjes gewandeldquote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, doet erge pijn om op mijn knieën te 'hangen'. En kou vinden ze ook niet zo leuk..
In de bergen heb ik geen last van mijn hoogtevrees, vind bergwandelingen (mits ruimte genoeg vanaf een afgrond) erg leuk zelfs, maar je krijgt me voor geen goud in een kabelbaan![]()
Foodshoppen is binnenlopen en kijken, kijken, kijken, en mss wat kopenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ah ja een portie erwtensoep van de slager! visboer; wat daar te halen? en dan de kroketten.. alleen we hebben niet zo'n grote vriezer helaas
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Foodshoppen is binnenlopen en kijken, kijken, kijken, en mss wat kopen
Dacht dat hoisinsaus een woksaus was, maar je kan 't toch gewoon proberen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
Zou bleekselderij met hoisinsaus lekker zijn? Gewoon dippen, zeg maar?
Ach, 't is van die zoetige sojabonensaus, dat kan bij vanalles. Ook lekker met loempia's oid! En met bleekselderij gaat ook wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dacht dat hoisinsaus een woksaus was, maar je kan 't toch gewoon proberen?![]()
Ik maak ook weleens iets wat achteraf niet zo lekker was
Deze vakantie is idd naar La France.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Chinese Muur is nog een wens van me!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb in Siberie echt hyperventilerend over die schuin aflopende bergpaadjes gewandeldEn de Chinese Muur vond ik, hoewel zeer spectaculair, ook doooooodeng
En het aftandse kabelbaantje erheen, brrr.
tuurlijk, maar ik zal eens vragen naar de saus van mijn indonesische collega waarmee ze mango, ander fruit en avocado in doopt. een soort stropige pittige en zoete sausquote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
Zou bleekselderij met hoisinsaus lekker zijn? Gewoon dippen, zeg maar?
ik voel me zo lullig om een half uur verlekkerd te kijken en vervolgens de deur weer uit te lopenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Foodshoppen is binnenlopen en kijken, kijken, kijken, en mss wat kopen
Ik kan me er wel wat bij voorstellen jaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb in Siberie echt hyperventilerend over die schuin aflopende bergpaadjes gewandeldEn de Chinese Muur vond ik, hoewel zeer spectaculair, ook doooooodeng
En het aftandse kabelbaantje erheen, brrr.
beter voor het sporten goed eten, anders ga je na het sporten heel veel en vet eten (tenminste, ik)quote:Op woensdag 8 december 2010 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen ja![]()
Zo, inkopen gedaan. Zo maar vast een stevige salade maken en voor na het sporten heb ik altijd nog wel wat achter de hand mocht het echt te weinig zijn..
jeej ik mag tzatziki met gruwelijk veel knoflookquote:Op woensdag 8 december 2010 15:42 schreef rijsttafel het volgende:
De keuken zit onder de kikkererwten, maar de falafelballetjes zijn klaar![]()
En de tzatziki waar zo gruwelijk veel knoflook in zit dat alleen vrijgezellen het kunnen eten, staat ook in de koelkast
En 2 salades en tapenade
Groot uitgepakt vandaag![]()
Speciaal eerder vrij genomen![]()
vandaar de stevige salade..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beter voor het sporten goed eten, anders ga je na het sporten heel veel en vet eten (tenminste, ik)
Dat is wel de lekkerste Tzatziki. Met een hoop knoflookquote:Op woensdag 8 december 2010 15:42 schreef rijsttafel het volgende:
De keuken zit onder de kikkererwten, maar de falafelballetjes zijn klaar![]()
En de tzatziki waar zo gruwelijk veel knoflook in zit dat alleen vrijgezellen het kunnen eten, staat ook in de koelkast
En 2 salades en tapenade
Groot uitgepakt vandaag![]()
Speciaal eerder vrij genomen![]()
Nou, deze was vreselijkquote:Op woensdag 8 december 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
en kabelbanen zijn gaaf! waar er een is wil ik erin!
beter!quote:
Oh bahquote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, deze was vreselijkOud, aftands, wiebelig, raampjes die niet dicht konden, deurtjes die je zo open kon trekken, enorme doorhang en ontzettend hoog. Brr.
[ afbeelding ]
daar wil ik in!!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, deze was vreselijkOud, aftands, wiebelig, raampjes die niet dicht konden, deurtjes die je zo open kon trekken, enorme doorhang en ontzettend hoog. Brr.
[ afbeelding ]
Rijst, heerlijkIk heb ook 's falafel gemaakt met zoveel knoflook en knoflooksaus en uiensaus dat ik mezelf een dag later nog rook
Yeahquote:Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jeej ik mag tzatziki met gruwelijk veel knoflook
Lijkt me echt vet om in zo'n ding te gaanquote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rijst, heerlijkIk heb ook 's falafel gemaakt met zoveel knoflook en knoflooksaus en uiensaus dat ik mezelf een dag later nog rook
die jongen gaat maar lekker bij zn nieuwe vriendinquote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
YeahAlleen dat is het al waard om vrijgezel te blijven
En het duurde 20!!! minutenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh bah![]()
van je beschrijving alleen al krijg ik dat nare onbestemde gevoel in mijn onderbuik
+ kippenvel..
![]()
en dan heen en weer wippen hahaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En het duurde 20!!! minutenen dan moet je na een nogal enerverende wandeling over de muur ook nog eens terug met dat ding
En Meneer vond het alleen maar mooi, maar zodra hij z'n arm strekte om z'n camera te pakken, begon dat ding al te wiebelen, brr.
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh bah![]()
van je beschrijving alleen al krijg ik dat nare onbestemde gevoel in mijn onderbuik
+ kippenvel..
![]()
klinkt als iets waar ik lol wel van in zou zien maar de mr niet zo.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En het duurde 20!!! minutenen dan moet je na een nogal enerverende wandeling over de muur ook nog eens terug met dat ding
En Meneer vond het alleen maar mooi, maar zodra hij z'n arm strekte om z'n camera te pakken, begon dat ding al te wiebelen, brr.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
mweeh, een jongen die ik langzaam leerde kennen en net leuk begon te vinden had gisteravond een date en nu heeft hij wat met haar
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die jongen gaat maar lekker bij zn nieuwe vriendin
Oh gatvergatvergatver!!! Echt de horror gewoonquote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iehquote:
godverdegodver ik kliktequote:
dat laatste, niet goed hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh gatvergatvergatver!!! Echt de horror gewoon![]()
![]()
Ik zou echt paniekerig gillen: Zit stil!! en dat dan 10x of zo..
Ik vind het al eng als Thijs te dicht langs de rand van een klif loopt. Ik eis dan dat hij meer afstand neemt (ondanks dat er al 2 of 3 meter tussen zit)![]()
Zeker als het waait vind ik het dood eng langs randen en zo.. ik raak dan al mijn gevoel voor oriëntatie en diepte kwijt, dood eng!!
Heb jij het ook zo erg dat je soms het gevoel hebt: 'weet je, ik spring wel gewoon, dan ben ik er vanaf'?? Ik heb dat soms, dood eng..
Nee, dat niet. Wel dat ik iedere keer achteraf een enorme scene schop van JA DAT DOEN WE DUS ECHT NOOIT WEERquote:Op woensdag 8 december 2010 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb jij het ook zo erg dat je soms het gevoel hebt: 'weet je, ik spring wel gewoon, dan ben ik er vanaf'?? Ik heb dat soms, dood eng..
ja! Lijkt me echt geniaal om een keer te doen. Helaas is het verboden en nu deels geslooptquote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
IehDa's dat pad in Spanje, toch?
kom rijst, gaan we samen door het rode lint heenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
ja! Lijkt me echt geniaal om een keer te doen. Helaas is het verboden
Alleen stiekem als niemand kijkt anders durf ik nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kom rijst, gaan we samen door het rode lint heen
ik bescherm je welquote:Op woensdag 8 december 2010 15:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Alleen stiekem als niemand kijkt anders durf ik niet
Oh in dat soort gevallen zou ik dat dus echt niet meer doen. Hou ouder ik wordt, hoe meer last in van paniekgevoelens krijg.. heel irritant!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel dat ik iedere keer achteraf een enorme scene schop van JA DAT DOEN WE DUS ECHT NOOIT WEEREn dan de volgende keer toch gewoon weer gaan
Uhu, al gehadquote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bescherm je wel
heb je trouwens al cadeautjes gehad? en komt er vnv nog visite?
heeft weinig met het gevaar van de ander te maken, ik weet ook wel dat er niets gebeurt. Ik ben alleen doodsbang en raak dan half in paniek..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat laatste, niet goed hoor
wel goed dat je aan iemand anders denkt. bij gevaar denkt mn moeder alleen aan haarzelf. al is ze bang dat de auto de sloot in glijdt stapt zij uit
Hehe, dat doe ik ook bij mijn meneerquote:Op woensdag 8 december 2010 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heeft weinig met het gevaar van de ander te maken, ik weet ook wel dat er niets gebeurt. Ik ben alleen doodsbang en raak dan half in paniek..
Arme Thijs.. staat hij van een mooi uitzicht te genieten op een mooie rotspunt, moet hij er van mij af omdat IK bang ben
leuke cadeaus! en nuttig! en vnv niemand? nou ja!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Uhu, al gehadEen nieuwe wasmachine (m'n oude was kapoet) van m'n ouders. Een pastamachine van een kennis
. En ook noemenswaardig: Een Jules Deelderkussen van m'n beste vriendin
![]()
Vanavond komt niemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt niet zo diep, maar het was toch wel 30 meter wat je naar beneden viel als je misstapte. En het paadje was breed genoeg voor 1 voet.. en dat een paar km lang in de regen
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
dan let je toch op hem omdat je bang bent dat hij evenwicht verliest of de rots het ineens begeeft ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heeft weinig met het gevaar van de ander te maken, ik weet ook wel dat er niets gebeurt. Ik ben alleen doodsbang en raak dan half in paniek..
Arme Thijs.. staat hij van een mooi uitzicht te genieten op een mooie rotspunt, moet hij er van mij af omdat IK bang ben
Tsja, ik heb ook niemand uitgenodigd, dan krijg je datquote:Op woensdag 8 december 2010 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuke cadeaus! en nuttig! en vnv niemand? nou ja!
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:05 schreef rijsttafel het volgende:
Trouwens, m'n vakantie in Schotland.
Voor Sun achter een spoilerDie kan ik wel goed hebben hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt niet zo diep, maar het was toch wel 30 meter wat je naar beneden viel als je misstapte. En het paadje was breed genoeg voor 1 voet.. en dat een paar km lang in de regenziet niet echt dat het eng is
![]()
Maar goed, op vakantie maak ik wel nog steeds het liefst wandelingen langs kliffen en zo..Dat wel.. In Schotland en Cornwall ook genoeg gedaan en dan zelfs foto's over de rand maken en zo.. maar wel minimaal 3 meter van de kant
![]()
Voor Sun achter een spoilerin de regen is het zeker eng een paar km lang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt niet zo diep, maar het was toch wel 30 meter wat je naar beneden viel als je misstapte. En het paadje was breed genoeg voor 1 voet.. en dat een paar km lang in de regen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
vanwege je knoflookwalm natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 16:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook niemand uitgenodigd, dan krijg je dat
Voor Sun achter een spoilerDe zus van een vriend van Meneer is tijdens een wandeling op een soortgelijk Schots paadje gevallen. Nog iets dieper geloof ik, een meter of 80. En sindsdien ben ik er extra bang voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt niet zo diep, maar het was toch wel 30 meter wat je naar beneden viel als je misstapte. En het paadje was breed genoeg voor 1 voet.. en dat een paar km lang in de regen![]()
Nee. omdat ik het gevoel heb dat IK mijn evenwicht ga verliezen als ik er alleen maar naar kijk. Is ook niet iets rationeels, het is een haast blinde paniek die op komt zetten..quote:Op woensdag 8 december 2010 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan let je toch op hem omdat je bang bent dat hij evenwicht verliest of de rots het ineens begeeft ofzo. behalve als er echt niks kan gebeuren natuurlijk. als ik met mn handen alleen over een railing hang word ik ook al teruggeroepen
Je ziet het inderdaad niet zo goed. Was lastig te fotograferen. Maar ik had daar wel iets van.. okee als ik nu misstap of struikel heb ik een heel groot probleemquote:Op woensdag 8 december 2010 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die kan ik wel goed hebben hoorziet niet echt dat het eng is
![]()
Maar goed, op vakantie maak ik wel nog steeds het liefst wandelingen langs kliffen en zo..Dat wel.. In Schotland en Cornwall ook genoeg gedaan en dan zelfs foto's over de rand maken en zo.. maar wel minimaal 3 meter van de kant
Vastgrijpen aan een boompjequote:Op woensdag 8 december 2010 16:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je ziet het inderdaad niet zo goed. Was lastig te fotograferen. Maar ik had daar wel iets van.. okee als ik nu misstap of struikel heb ik een heel groot probleem
Met de auto vind ik het veel minder naar, eigenlijk. De Swartberg Pass bijvoorbeeld vond ik echt wel vet.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:06 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben ook autotripjes gemaakt in de Pyreneeën dit jaar, die waren niet grappig
ahhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beter!
mweeh, een jongen die ik langzaam leerde kennen en net leuk begon te vinden had gisteravond een date en nu heeft hij wat met haar
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met de auto vind ik het veel minder naar, eigenlijk. De Swartberg Pass bijvoorbeeld vond ik echt wel vet.
Nee, dat heb ik gemaakt als troostquote:Op woensdag 8 december 2010 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vanwege je knoflookwalm natuurlijk
Hmm.. het is alleen leuk als je blijft staanquote:Op woensdag 8 december 2010 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De zus van een vriend van Meneer is tijdens een wandeling op een soortgelijk Schots paadje gevallen. Nog iets dieper geloof ik, een meter of 80. En sindsdien ben ik er extra bang voor
Denk ik ook, ik word nerveus als ik het gevoel heb geen/te weinig controle te hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
herkenbaar! In de auto ben ik minder snel bang voor randjes en hoogtes als Thijs geloof ik zelfs!
Daar ga ik lopen deze zomer, hoop ikquote:Op woensdag 8 december 2010 16:06 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben ook autotripjes gemaakt in de Pyreneeën dit jaar, die waren niet grappig
zo stijl is niets aanquote:Op woensdag 8 december 2010 16:13 schreef Den_Haag het volgende:
CF, gewoon van zo'n helling af skien/boarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
ik heb in de auto juist dat gevoel van controle terug! Op een winderige klif met een eigenwijze vriend en een dartele hond nietquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk ik ook, ik word nerveus als ik het gevoel heb geen/te weinig controle te hebben.
Van kliffen heb ik dan weer geen last.
Nou, op zich is het in de auto misschien minder eng. Maar dit waren paadjes die net zo breed waren als de auto, met steile afgronden, scherpe bochten en nergens ook maar een spoortje vangrailquote:Op woensdag 8 december 2010 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met de auto vind ik het veel minder naar, eigenlijk. De Swartberg Pass bijvoorbeeld vond ik echt wel vet.
Op een paard is het trouwens ook vetquote:Op woensdag 8 december 2010 16:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
herkenbaar! In de auto ben ik minder snel bang voor randjes en hoogtes als Thijs geloof ik zelfs! Maar dan heb ik ook een referentiekader.
Ik heb al last van hoogtevrees op van die grote brede trappen voor (of in) gebouwen zonder leuning. Komt omdat ik dan de diepte niet kan inschatten door alle strepen van de treden. En dat is waardoor je vertigo (hoogtevrees) krijg..
Waar heb je het evenwicht dan voor nodig?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op een paard is het trouwens ook vetSoms droom ik daar nog weleens van.
DH, man, ik kan op een fiets net mijn evenwicht bewaren
Swartbergpas idemquote:Op woensdag 8 december 2010 16:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, op zich is het in de auto misschien minder eng. Maar dit waren paadjes die net zo breed waren als de auto, met steile afgronden, scherpe bochten en nergens ook maar een spoortje vangrail
GLÜHWEINquote:Op woensdag 8 december 2010 16:13 schreef rijsttafel het volgende:
BIJ DEZE NODIG IK IEDEREEN UIT DIE MIJN VERJAARDAG WIL KOMEN VIEREN![]()
MAAR IK HEB GEEN BIER MEER
R'dam woonde je toch? Ben nu in de buurtquote:Op woensdag 8 december 2010 16:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gemaakt als troost![]()
BIJ DEZE NODIG IK IEDEREEN UIT DIE MIJN VERJAARDAG WIL KOMEN VIEREN![]()
MAAR IK HEB GEEN BIER MEER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |