HET WAS EEN GRAPJE!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Als ie echt jarig is krijgt ie pas z'n tongzoen van mij.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Ja dagquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
HET WAS EEN GRAPJE!!!
IK BEN HELEMAAL NIET JARIG!!
snel verander de TT
Zienquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Net gehaktballetjes gemaakt met pijnboompitjes, paneermeel, een berg italiaanse kruiden, uitje, knoflookteentje en een klein beetje sambal voor het kickje![]()
* rijsttafel rent wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zien
* PdeHoog legt camera klaar om dit op HD-formaat te filmen
Getsie koud hoor! wel stoer en ook gezond, mare wellicht morgen bellen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Hier ook maar ff
Jeej voor Rijst
Have fun
Nou jaIk ga zo ff douchen
onder een douche die nog steeds niet goed warm wil worden maar ik heb geen tijd om hem te fixen
daarom maar ff 's avonds douchen. Dat kan ik beter hebben dan 's ochtends vroeg die koude plens
Geen ontkomen aan!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
* rijsttafel rent weg
* rijsttafel verstopt zich onder de dekens
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekker![]()
Leuke met gehaktballen je lekker je eigen draai aan kan geven.
Dan ken je mij nog niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen ontkomen aan!
You can hide, but you never can leave..
Nou, dit is geheel eigen kosten en zo. Het vreemde is dat-ie het in de zomer wel gewoon goed doetquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Getsie koud hoor! wel stoer en ook gezond, mare wellicht morgen bellen?
Of jij Golfer nog nietquote:
Als andere kranen aan dezelfde ketel wel gewoon warm worden, zou ik inderdaad je mengkraan eens nakijken. Huppakee waterpomptang erbij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dit is geheel eigen kosten en zo. Het vreemde is dat-ie het in de zomer wel gewoon goed doetHet is een thermo-meng-kraan. Ik ga in mijn vakantie over 1.5 week eens kijken of ik er niet gewoon een normale kraan op kan monteren. En dan gelijk een waterbesparende douchekop. Dan heb ik ook wat meer controle over het geheel
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als andere kranen aan dezelfde ketel wel gewoon warm worden, zou ik inderdaad je mengkraan eens nakijken. Huppakee waterpomptang erbij.
Korsakov werkt nog niet mee. Je bent gewaarschuwd!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef rijsttafel het volgende:
okee ik ben weg en kom voorlopig niet meer terug totdat golfer het vergeten is![]()
* rijsttafel rent
WOW-ze!quote:Op woensdag 8 december 2010 00:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga nog even een andere wereld in
Hmm das wel gek idd..quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dit is geheel eigen kosten en zo. Het vreemde is dat-ie het in de zomer wel gewoon goed doetHet is een thermo-meng-kraan. Ik ga in mijn vakantie over 1.5 week eens kijken of ik er niet gewoon een normale kraan op kan monteren. En dan gelijk een waterbesparende douchekop. Dan heb ik ook wat meer controle over het geheel
Maar cool dat je het stoer vind btw
Ja. Zie je welquote:Op woensdag 8 december 2010 07:50 schreef Tezz het volgende:
Ik dacht dat Rijst vorige week jarig was??
Hij heeft gewoon aandacht tekortquote:Op woensdag 8 december 2010 09:11 schreef TAV74 het volgende:
Hoe vaak is die Rijst jarig eigenlijk? Meen dat zijn verjaardag al 8 keer voorbij is gekomen![]()
Bij deze dus gefeliciteerd met al je verjaardagen van dit jaar Rijst
Verstandigquote:Op woensdag 8 december 2010 10:59 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen na een nachtje woeste koortsdromen voel ik mij weer iets beter dan gisteravond maar de date met schone zus verzetten we idd maar een week, wil geen risico lopen natuurlijk voor haar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind hem zelf erg lekker![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
Slapen FF
@Steer,Alfa mannetjes geurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind hem zelf erg lekkerheb hem zelf ook.
Typische boardroom geur, imho.
Vandaag heb ik Chanel Egoiste Concentree op.Confidence through competence
Of je meld je gewoon eens lekker ziek en stopt met werken?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ben thuis aan het werk want voel me nog niet goed.
mail ik naar de baas dat ik aan het werk thuis ben, krijg ik mail terug: "hoezo"
heb teruggemaild "omdat ik me zo ontzettend goed voel..."
Heel verstandigquote:Op woensdag 8 december 2010 10:59 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen na een nachtje woeste koortsdromen voel ik mij weer iets beter dan gisteravond maar de date met schone zus verzetten we idd maar een week, wil geen risico lopen natuurlijk voor haar!
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel verstandigMaar maf dat het zo opeens opkomt zeg
Enneh...heeft de Mr. al thee gebracht?
is dat zo?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]ik ben gewoon man. Da's veel interessanter
Steer wordt een Alfa malequote:Op woensdag 8 december 2010 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alfa mannetjes geurheb hem zelf ook.
Typische boardroom geur, imho.
Vandaag heb ik Chanel Egoiste Concentree op.
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]en hij gaat zo boodschappen doen want ik bedacht mij dat ik sneller beter word van zachte witte broodjes met knakworst en blanke vla
(en hij van m&m' s dacht hij
)
Das balen eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2010 11:48 schreef DarkElf het volgende:
maar eerst even onze vakantie verzetten. de bruiloft van schone zus en zwager valt precies in de week dat we weg zouden gaan..
hebben meteen gemaild,lijkt erop dat t makkelijk een week verzet kan worden dus ach, is prima zo!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das balen eigenlijkMaar het is voor een goed doel & beterschap
heeft ze wel wantjes aan? tis koud hoor!quote:Ik ga hier een voorniksmauwendewantzeheeftalleswathaarhartjebegeertpoes een schopje naar buiten geven
dat mag nuquote:Op woensdag 8 december 2010 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik bespeur hier een berg comfortfood
quote:
oeh annoying!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik zit hier met een PDA die mijn agenda niet meer wil syncen en die ook nog eens mijn agenda gewist heeftIk begin boos te worden
![]()
![]()
Ja en een muts opquote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef DarkElf het volgende:
heeft ze wel wantjes aan? tis koud hoor!
Dat is de Miauw van MiAAAANDACHTIUW!quote:Op woensdag 8 december 2010 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en een muts op[ afbeelding ]
Ze zat gewoon voor de wc deur te mauwen? Dus deur open... zij erin...gaat ze daar zitten mauwenLeer toch es gewoon direkt te zijn
ik lig want ben koortsig en zolang ik lig gaat het idd beterquote:Op woensdag 8 december 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:
gewoon lekker gaan slapen zo ff, slapen is goed voor zieke mensen.
ik ga zo ook weer een tukkie doen, ik voel mij redelijk tot ik in beweging kom bijv
wow puntjes met knakworstquote:Op woensdag 8 december 2010 11:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]en hij gaat zo boodschappen doen want ik bedacht mij dat ik sneller beter word van zachte witte broodjes met knakworst en blanke vla
(en hij van m&m' s dacht hij
)
Evert ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:18 schreef DarkElf het volgende:
ah die muts
oh en dude, dat dementiemauwen kennen we, onze pers heeft er ook een handje van om voor zich uit te gaan zitten mauwen op de raarste plekken
klopt inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 09:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon aandacht tekort
Gewoon zoveel mogelijk Alfa bier drinkenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je bent er een of niet, je kan er geen worden hoor
En een Alfa kopenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:23 schreef kaasplankje het volgende:
Gewoon zoveel mogelijk Alfa bier drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |