Een paar quotejes:
Omdat naar Amsterdam rijden om je hersens over een muur te smeren altijd ten koste gaat van het milieu, ik moet er tenslotte voor in een auto stappen,(...)
De belediging "band zonder fans" kost je bij onze volgende ontmoeting je voortanden.
Beetje gechargeerd...? Er vanuit gaande dat deze brief dus echt van Ronald Molendijk afkomstig is, mag je het een aardig lullige stunt noemen om 'm in z'n geheel in OOR af te drukken. Of Soulvation daar nu zo blij mee moet zijn is een andere vraag...
Laat ik eraan toevoegen dat het dus niet gaat om een uitgebreid anti-Soulvation artikel waarop gereageerd wordt, maar een semi-serieuze column die altijd ergens achterin wordt weggestopt (en volgens mij vaker overgeslagen wordt dan daadwerkelijk gelezen) in de underground dance sectie; hierin werd geklaagd over het hoge bedrag dat Soulvation durfde te vragen voor een optreden, om vervolgens op nogal lullige wijze de vloer met de groep aan te vegen...
Ik meld het maar even om reacties als "dat zal dat stomme journalistenblad leren om zo'n haatcampagne tegen ons favoriete bandje te starten!" al bij voorbaat te ontzenuwen... Daar is namelijk geen sprake van.
quote:hmh?
Op zaterdag 21 september 2002 18:43 schreef -roys- het volgende:
kga ze binnenkort live zien in de HMH
info plz
quote:November 2002
Op zaterdag 21 september 2002 18:44 schreef Cybart het volgende:[..]
hmh?
info plz
quote:fashion fusion, kaarten niet in vrije verkoop
Op zaterdag 21 september 2002 19:57 schreef ArTiC het volgende:[..]
November 2002
9 - 11
amsterdam - heineken music hall / 00:15
quote:hoe komen Cybart en ik dan aan kaarten? (en de rest van soulvation minnend fok natuurlijk)
Op zaterdag 21 september 2002 20:02 schreef -roys- het volgende:[..]
fashion fusion, kaarten niet in vrije verkoop
quote:iedereen die in midden en kleine modewinkels werkt kan ze natuurlijk gewoon bestellen
Op zaterdag 21 september 2002 20:04 schreef ArTiC het volgende:[..]
hoe komen Cybart en ik dan aan kaarten? (en de rest van soulvation minnend fok natuurlijk)
quote:Cybart..je zus kan aan kaarten komen
Op zaterdag 21 september 2002 20:06 schreef -roys- het volgende:[..]
iedereen die in midden en kleine modewinkels werkt kan ze natuurlijk gewoon bestellen
quote:Ik niet...
Op zondag 22 september 2002 02:14 schreef Cybart het volgende:
artic, ik ga kijken wat ik kan regelen voor ons dan(ik rij (dan hopenlijk) wel)
vandaag auto total loss gereden grrmbl
De nieuwtjes:
12 tracks die omschreven worden als een plaat, waarvan je uit je stoel op wil staan en wil gaan dansen.
Begin volgend jaar een klein tourtje samen met een nog geheime band/persoon (hij wou niet teveel prijs geven) van in totaal zo'n circa 3 uur dansen dus
vraag dan wanneer het album verwacht wordt
en ofdat ronald nog eens komt op fok
Ow ja, en let me know hoe zaterdag was
-Edit- - Link aangepast -
[Dit bericht is gewijzigd door Apfel op 05-11-2002 17:55]
maar weet iemand misschien of hun cd nog ergens te krijgen is. Bij bol is hij uit de collectie en bij de frs en van leest tijdelijk niet leverbaar
[Dit bericht is gewijzigd door -roys- op 10-11-2002 15:20]
quote:Probeer Plato eens:
Op zondag 10 november 2002 11:49 schreef -roys- het volgende:
Gister eerste keer live gezien![]()
![]()
maar weet iemand misschien of hun cd nog ergens te krijgen is. Bij bol is hij uit de collectie en bij de frs en van leest tijdelijk niet leverbaar
Overigens is de CD uit de handel genomen, dus je mag geluk hebben als je hem nog kan krijgen...
quote:ik ben dus nog steeds op zoek, CD is nergens te vinden.
Op maandag 11 november 2002 16:17 schreef Angelic1 het volgende:[..]
Probeer Plato eens:
http://phobos.plato.nl/plato/view.php?catalogue_id=131018&PLATOID=3756ac3c8948fd50a526949c6d528312Overigens is de CD uit de handel genomen, dus je mag geluk hebben als je hem nog kan krijgen...
Ook bij plato niet en elke andere winkel die ik ken. Iemand nog tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |