abonnement Unibet Coolblue
pi_5206514
Zij stonden tog vorig jaar ook op DanceValley.. had ik op tveej gezien toen, was wel vet
pi_5206559
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 20:00 schreef soulvation het volgende:
beste allemaal,

ontzettend bedankt voor jullie :0 in dit forum mbt onze muziek!
ons eerste, album " some love " is door onze vorige platenmaatschappij uit de handel gehaald, dit is gebeurd in overleg met b.m.g., onze huidige partner.
het gaat wat ver om de precieze reden hier te publiceren.
we zijn op dit moment keihard aan het werken in onze " soulcave studio " om binnen nu en een paar maanden een waardig vervolg te realiseren.
werktitel van dit 2e album is " more love " .
check af en toe www.soulvation.com daar houden via newsflitsten alle geintreseerden op de hoogte.

soulvation* for all!


Ach so.

(ben jij de echte roland molendijk en niet zo'n kloon?)

pi_5207733
Dat beetje reclame in hun gastenboek over dit topic valt geloof ik op
pi_5208968
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 20:00 schreef soulvation het volgende:
beste allemaal,

ontzettend bedankt voor jullie :0 in dit forum mbt onze muziek!
ons eerste, album " some love " is door onze vorige platenmaatschappij uit de handel gehaald, dit is gebeurd in overleg met b.m.g., onze huidige partner.
het gaat wat ver om de precieze reden hier te publiceren.
we zijn op dit moment keihard aan het werken in onze " soulcave studio " om binnen nu en een paar maanden een waardig vervolg te realiseren.
werktitel van dit 2e album is " more love " .
check af en toe www.soulvation.com daar houden via newsflitsten alle geintreseerden op de hoogte.

soulvation* for all!


Ah koel

* ArTiC legt alvast geld opzij

Blijf hiermee doorgaan want niks klinkt beter dan Soulvation met dit weer

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  woensdag 31 juli 2002 @ 11:51:52 #55
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5213437
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 20:00 schreef soulvation het volgende:
beste allemaal,

....

soulvation* for all!


buigt, buigt, buigt


heel erg veel respect !!!!
single doet het goed he!
48 plaatsen winst komende week!

hoop echt snel bij een optreden te kunnen komen,
want Artic & Ik hadden dus Eindhoven gemist een paar maanden geleden

  FOK!fotograaf woensdag 31 juli 2002 @ 17:30:47 #56
31271 krijg064
pi_5218288
Ik ben absoluut geen dance-freak (ik hou meer van alternatieve rock), maar vorig jaar en dit jaar op de Nijmeegse Zomerfeesten waren ze echt te gek. Binnenkort effe de CD in huis halen.
  woensdag 31 juli 2002 @ 23:17:57 #57
16723 timmit
zo dat moest er ff uit
pi_5222632
klinkt wel lekker..
Alles wat ik doe is toch wel leuk
  FOK!fotograaf vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:33:54 #58
31271 krijg064
pi_5240459
Heeft iemand voor mij het hoesje van de CD (althans de voorkant)? Ik heb op diverse sites van internet gezocht, maar niks kunnen vinden.
Je kan het sturen naar thebhoys@winning.com.
pi_5250836
Ik vind die single echt helemaal niets. Wat een flutnummer. Als je crappy trance/dance hebt en je gooit er wat instrumenten doorheen wordt het niet meteen goede trance/dance blijkt maar weer. Leuk idee hoor zo'n Nederlands danceproject, maar de uitwerking vind ik gezien de single niets.
Hmmzz....
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 16:43:33 #60
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_5253949
Heerlijk opzwepend die single... Ik ga eens kijken hoe de rest van het album klinkt. Wel vet dat je het gewoon kan downloaden.
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 16:47:37 #61
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_5253984
Ik vind het een vreselijk nummer. Weet niet wat me er zo aan irriteert, maar hoop dat het snel minder airplay gaat krijgen.
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 16:51:55 #62
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_5254013
Heerlijk opzwepend die single... Ik ga eens kijken hoe de rest van het album klinkt. Wel vet dat je het gewoon kan downloaden.
pi_5254455
Ik was die muts die per ongeluk een tweede topic had aangemaakt. Ach, het was na het stappen en dan zie je niet altijd alles ff helder meer hè

Maarruh.. soulvation* kicks ass! Ik zag ze dus een keer bij toeval op TMF een hele tijd geleden en toen deden ze bij de Marlboro Flashbacks nummers uit de jaren 70 en 80. Ik was er gelijk helemaal weg van. Ik heb bij Bol de cd besteld daarna, omdat ik hem in de platenzaak niet kon vinden. Achteraf bekeken had ik dus nog mazzel, omdat de cd daarna helemaal niet meer te krijgen was.
Ik moet zeggen dat ik soulvation* live een stuk beter vind dan op cd. De radio versie van Summer In The City vind ik leuker dan de albumversie, dat vind ik zo'n hijgplaat.
Hopelijk komen ze es in de buurt van Friesland, want écht live heb ik ze nog niet gezien. En dat lijkt me helemaal te gek

  zondag 4 augustus 2002 @ 00:29:40 #64
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_5257898
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:51 schreef micha het volgende:
Heerlijk opzwepend die single... Ik ga eens kijken hoe de rest van het album klinkt. Wel vet dat je het gewoon kan downloaden.
Huh???? Hoe kan dit nou weer?
pi_5268120
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 00:29 schreef micha het volgende:

[..]

Huh???? Hoe kan dit nou weer?


http://www.soulvation.com/home.htm --> onder sounds

je kan het niet zomaar (legaal) downloaden, maar wel de eerste 30 seconde van ieder nummer beluisteren en 2 nummers staan er zelfs helemaal op! (de 2 live-nummers onderaan de lijst --> I just can't stop en summer in the city )

hier een link naar de 2 nummers die je helemaal kan downloaden (kan even duren)

http://www.lowstressmusic.nl/audio/summerlive.mp3
http://www.lowstressmusic.nl/audio/justcantstoplive.mp3

en deze moet je zeker hebben gehoord:
http://www.lowstressmusic.nl/audio/track12.mp3

pi_5276900
Let op mijn woorden; dit gaat een nummer-1 hit worden (Summer In The City).

Grandioos en goed geproduceerd nummer.

pi_5276958
ik vind het een heel goed nummer, had hem al gedownload maar toch ook maar de single gekocht
pi_5346151
Ik wil niet vervelend zijn.

Maar wie vanavond niet in Venlo was die heeft zeker wat gemist!! Zo dan, tent helemaal op z'n kop. Ondergrond van planken die al snel in springplanken werden getoverd en een toegift. Einde: uitgepuft van het springen en zeiknat van het dansen. Toppie

pi_5346205
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 00:49 schreef Apfel het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn.

Maar wie vanavond niet in Venlo was die heeft zeker wat gemist!! Zo dan, tent helemaal op z'n kop. Ondergrond van planken die al snel in springplanken werden getoverd en een toegift. Einde: uitgepuft van het springen en zeiknat van het dansen. Toppie


Damn, was dat die takkeherrie die ik hoorde toen ik even een tukkie probeerde te doen?

Geintje, klonk erg goed, jammergenoeg was ik te brak om erheen te gaan.

  maandag 12 augustus 2002 @ 11:12:37 #70
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5348433
Die ene zangeres, zit (zat?) die niet ook bij Ebonique, dat groepje dat o.a. de tune van Big Diet zong en een tijdje geleden mee heeft gedaan aan het Nationaal Songfestival?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 18 augustus 2002 @ 18:30:02 #71
9926 Jenga
maar dan anders
pi_5428034
Yeps, dat is 'r.
Deze sjors is niet de enige eikel
  maandag 19 augustus 2002 @ 09:32:59 #72
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5435537
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 03:32 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik vind die single echt helemaal niets. Wat een flutnummer. Als je crappy trance/dance hebt en je gooit er wat instrumenten doorheen wordt het niet meteen goede trance/dance blijkt maar weer. Leuk idee hoor zo'n Nederlands danceproject, maar de uitwerking vind ik gezien de single niets.
Ik zou bijna zeggen "8 jaar te laat", want het klinkt toch als één grote retrotrip naar midden jaren '90... Met gevocoderde "stoere" rapper en zware zangeressenstem en al. Die kleine acoustische tussenstukjes zwabberen ook weer net te veel, het staat bijna kitscherig. Ieder z'n smaak, maar om nou te beweren dat Soulvation baanbrekend of spectaculair bezig is... Niet echt.
  FOK!fotograaf maandag 19 augustus 2002 @ 10:54:07 #73
31271 krijg064
pi_5436215
't Is ook niet echt baanbrekend, maar live zijn ze wel heel goed om te zien. 't Swingt in ieder geval (en dat terwijl ik nou niet echt bekend sta als dance liefhebber) en da's altijd mooi meegenomen op 'n festival.
  woensdag 4 september 2002 @ 21:09:49 #74
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_5658897
Geweldig nummer, zeker als je wat gedronken hebt.
Lekkere dance met de geweldige stem van Caroline (Total Touche,Ebonique)
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
pi_5658933
ik ga ze binnenkort live zijn tijdens Fashion Fusion
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')