ze moegn wel eens wat meer in de picture komen wat mij betreft. Ik heb zelf het album (some love) en dat is zwaar relaxed (zeker met deze temperaturen)
ff wat info vd website :
quote:
soulvation*Soulvation* is a musical collective created by Ronald Molendijk and Jeroen Rietbergen with the help of many guest musicians. We believe strongly in the possiblity of bringing dancemusic to the live stage. The live show provides an uplifting atmosphere combining live bass, guitar, keyboards, vocalists, computer and turntables. The vibe gets high on stage as the show builds in energy.
The album grooves from start to finish and travels through club, jazz and pop terrain - all seamlessly sewn together with smooth interludes.* Sunny, fresh, tracks which float listeners through the season and the cd include the gentle, beautiful number Smile and the track which is garnering the most instant attention is Flyin into love ( vocals Nova ).
* Sexy, steamy tracks which cut to the heart of the matter are Deeper ( vocals Nova ) and Summer In The City. Both blend the grittiness of nightclub sounds with sexually charged atmosphere and serious beats.
* Soulful, jazzy house tracks which warm up the body and soul and round out the album include Livin? 4 the Love, Doobies, Less Is More and Hold On. Two of Europe?s best sax players make guest appearances on the album ? Candy Dulfer (Doobies) and Hans Dulfer (Hold On!)
Soulvation* on tracks and stage is:
Ronald Molendijk: beats
Jeroen Rietbergen: keys
Caro: vocals
Nova: vocals
Andy Ninvalle: vocals
Michel van Schie: bass
Leendert Haaksma: guitar
Jan van Duikeren: horns
Jaja, het bandje moet in de spotlight komen. Vernieuwend op het Nederlandse Muziek vlak. Wat is er nou origineler dan een aantal muzikanten met dj's te combineren. Barclay Dance Blend op tmf was er een soort voorbeeld van maar helaas van korte tijd. Soulvation zeker het blijvertje, een project met pit en zeker heerlijk swingen
Zo ook al tijdens wat indoor gigs te bewonderen maar het wordt pas echt voetjes van de grond tijdens de Nijmeegse Vierdaagse Feesten op 15 juli. Vorig jaar heb ik ze daar helaas gemist, maar dit jaar zeker niet. Als ze in de buurt zijn moet je ze zeker eens gaan bekijken. Tijd voor een flinke doorbraak voor die gasten
Ik heb ze 2/3 weken geleden nog gezien in Miller Time Breda... heerlijk ...vooral Caroline Dest ( voormalig backing vocal Total Touch) zingt de sterren van de hemel. En natuurlijk niet te vergeten jeroen Rietbergen en Ronald M.
Ik vind ze dus live ZEER GOED... maar ik vind het album iets minder...
quote:das van die cd die artic jou laatst gegeven had, die had ie van mij gekopieëerd
Op zondag 02 juni 2002 17:01 schreef Matjo het volgende:
Ik kennet volgens mij wel. Is rlx gebende music.
quote:oohh die maar die had ik vergeten te kopieren! Toen had ik nog geen nieuwe stoker..
Op zondag 02 juni 2002 17:04 schreef Cybart het volgende:[..]
das van die cd die artic jou laatst gegeven had, die had ie van mij gekopieëerd
quote:waarom ben jij nie in de lucht op die messenger?
Op zondag 02 juni 2002 17:04 schreef Cybart het volgende:[..]
das van die cd die artic jou laatst gegeven had, die had ie van mij gekopieëerd
quote:lelijke Hassan, je hebt je kans gehad....
Op zondag 02 juni 2002 17:09 schreef Matjo het volgende:[..]
oohh die maar die had ik vergeten te kopieren! Toen had ik nog geen nieuwe stoker..
quote:trance? als het swingt is het nog geen crappy trance...
Op zondag 02 juni 2002 17:08 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik vond het supergoed, mix tussen trance/jazz combo, errug lekker, iets meer poppy/house dan st germain.
dit is echt veeeeel vrolijker en swingender als trance he.
supergoed is het zeker
trouwens als je wat van de groep wilt horen moet je een op hun website www.soulvation.com kijken bij sounds, daar staan een behoorlijk aantal samples van de cd.
quote:ik heb hem vanmiddag gezien
Op vrijdag 14 juni 2002 14:55 schreef Apfel het volgende:
ah, ik heb het clippie afgelopen week gezien en is opzich voor een goedkope productie toch wel zeer geslaagd. Ligt ook lekker in het gehoor als de tv om 6.55 's ochtends al aangaat
* as vrijdag zijn ze te gast bij Evers Staat Op, op 538.
* nieuwe single (summer in the city) is aan te vragen op de box, clipcode 501
* de voorkant vd single ziet er als volgt uit :
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 25-06-2002 19:47]
directe link daarvoor is ->
quote:single is net anders (meer vocals), maar dit bewijst maar weer hoe goed ze live ( in de studio ) zijn.
Op vrijdag 28 juni 2002 19:31 schreef StefanFM het volgende:
www.soulvation.com kun je bij sounds gewoon wat tracks downen.. waaronder de single summer in the city...directe link daarvoor is ->
http://www.lowstressmusic.nl/audio/summerlive.mp3
quote:jah die single heb ik nu ook, maar ik vind die live toch wat leuker maar die ze bij evers deden was nog beter... lekker levendig!!!
Op zaterdag 29 juni 2002 11:53 schreef Cybart het volgende:[..]
single is net anders (meer vocals), maar dit bewijst maar weer hoe goed ze live ( in de studio ) zijn.
heeft iemand die opname?
Erg goede plaat en op zich qua sound commerciëel genoeg om te scoren.
quote:Nu weer
Op dinsdag 16 juli 2002 17:28 schreef Luni het volgende:
De nieuwe single "summer in the city" was vanmiddig op radio 3FM
quote:Nijmegen was echt een feest, niet helemaal vol maar het publiek ging van alle kanten los. In tijden al niet meer ZO'N energieke show gezien als van hun. Ik heb met volle teugen staan genieten. Helaas deed Candy die later op de avond stond niet mee maar vroeg tijdens haar show nog wel een stuk of 3 keer applaus voor SOULVATION*
Door Cybart - maandag 15 juli 2002 17:27
vanavond (geloof ik) staan ze in Nijmegen
quote:Hij ligt officieel vrijdag 19 juli (morgen) in de winkel dus alles kan nog gebeuren
Op dinsdag 16 juli 2002 07:43 schreef postinggirl het volgende:
En het lied wordt dus helemaal genegeerd door platenkopend Nederland....![]()
quote:goede bands moet je steunen, buy the album
Op donderdag 18 juli 2002 15:54 schreef Ronhui het volgende:
Weet iemand waar ik het album kan downen?
btw, aan het album komen is al een hele opgave
(moeilijk te vinden)
ik snap niet waarom eigenlijk het had iets te maken met het veranderen van platenmaatschappij dacht ik.
trouwens ik vind de albumversie van summer in the city (die je kan downloaden op de site) echt wel beter als de radioversie. bij de radioversie roepen ze de hele tijd met zon mislukte zware stem "SUMMER IN THE CITY" erdoor
ik zou ze trouwens ook nog wel es live willen zien!
en soulvation was gister nog bij KINKtv op tmf, optreden viel me een beetje tegen moet ik zeggen (natuurlijk kwam dat doordat ze maar heel kort effetjes summer in the city mochten spelen) want ik weet dat ze veeel beter kunnen.
"Nee we krijgen alleen nog de mini single deze week".
Ik wil de maxiiiiiiiii, boehoe
quote:Zullen we die 9 maar even afrond zodat het 80% wordt. Lijkt weer net ietstjes meer.
Op woensdag 24 juli 2002 13:05 schreef Cybart het volgende:
gemaakt door het 538publiek met ruim 79%
ontzettend bedankt voor jullie :0 in dit forum mbt onze muziek!
ons eerste, album " some love " is door onze vorige platenmaatschappij uit de handel gehaald, dit is gebeurd in overleg met b.m.g., onze huidige partner.
het gaat wat ver om de precieze reden hier te publiceren.
we zijn op dit moment keihard aan het werken in onze " soulcave studio " om binnen nu en een paar maanden een waardig vervolg te realiseren.
werktitel van dit 2e album is " more love " .
check af en toe www.soulvation.com daar houden via newsflitsten alle geintreseerden op de hoogte.
soulvation* for all!
quote:Ach so.
Op dinsdag 30 juli 2002 20:00 schreef soulvation het volgende:
beste allemaal,ontzettend bedankt voor jullie :0 in dit forum mbt onze muziek!
ons eerste, album " some love " is door onze vorige platenmaatschappij uit de handel gehaald, dit is gebeurd in overleg met b.m.g., onze huidige partner.
we zijn op dit moment keihard aan het werken in onze " soulcave studio " om binnen nu en een paar maanden een waardig vervolg te realiseren.
check af en toe www.soulvation.com daar houden via newsflitsten alle geintreseerden op de hoogte.soulvation* for all!
(ben jij de echte roland molendijk en niet zo'n kloon?)
quote:Ah koel
beste allemaal,ontzettend bedankt voor jullie :0 in dit forum mbt onze muziek!
check af en toe www.soulvation.com daar houden via newsflitsten alle geintreseerden op de hoogte.soulvation* for all!
* ArTiC legt alvast geld opzij
Blijf hiermee doorgaan want niks klinkt beter dan Soulvation met dit weer
quote:buigt, buigt, buigt
beste allemaal,....
soulvation* for all!
heel erg veel respect !!!!
single doet het goed he!
48 plaatsen winst komende week!
hoop echt snel bij een optreden te kunnen komen,
want Artic & Ik hadden dus Eindhoven gemist een paar maanden geleden
Maarruh.. soulvation* kicks ass! Ik zag ze dus een keer bij toeval op TMF een hele tijd geleden en toen deden ze bij de Marlboro Flashbacks nummers uit de jaren 70 en 80. Ik was er gelijk helemaal weg van. Ik heb bij Bol de cd besteld daarna, omdat ik hem in de platenzaak niet kon vinden. Achteraf bekeken had ik dus nog mazzel, omdat de cd daarna helemaal niet meer te krijgen was.
Ik moet zeggen dat ik soulvation* live een stuk beter vind dan op cd. De radio versie van Summer In The City vind ik leuker dan de albumversie, dat vind ik zo'n hijgplaat.
Hopelijk komen ze es in de buurt van Friesland, want écht live heb ik ze nog niet gezien. En dat lijkt me helemaal te gek
quote:Huh???? Hoe kan dit nou weer?
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:51 schreef micha het volgende:
Heerlijk opzwepend die single... Ik ga eens kijken hoe de rest van het album klinkt. Wel vet dat je het gewoon kan downloaden.
quote:http://www.soulvation.com/home.htm --> onder sounds
Op zondag 04 augustus 2002 00:29 schreef micha het volgende:[..]
Huh???? Hoe kan dit nou weer?
je kan het niet zomaar (legaal) downloaden, maar wel de eerste 30 seconde van ieder nummer beluisteren en 2 nummers staan er zelfs helemaal op! (de 2 live-nummers onderaan de lijst --> I just can't stop en summer in the city )
hier een link naar de 2 nummers die je helemaal kan downloaden (kan even duren)
http://www.lowstressmusic.nl/audio/summerlive.mp3
http://www.lowstressmusic.nl/audio/justcantstoplive.mp3
en deze moet je zeker hebben gehoord:
http://www.lowstressmusic.nl/audio/track12.mp3
Grandioos en goed geproduceerd nummer.
Maar wie vanavond niet in Venlo was die heeft zeker wat gemist!! Zo dan, tent helemaal op z'n kop. Ondergrond van planken die al snel in springplanken werden getoverd en een toegift. Einde: uitgepuft van het springen en zeiknat van het dansen. Toppie
quote:Damn, was dat die takkeherrie die ik hoorde toen ik even een tukkie probeerde te doen?
Op maandag 12 augustus 2002 00:49 schreef Apfel het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn.Maar wie vanavond niet in Venlo was die heeft zeker wat gemist!!
Zo dan, tent helemaal op z'n kop. Ondergrond van planken die al snel in springplanken werden getoverd en een toegift. Einde: uitgepuft van het springen en zeiknat van het dansen. Toppie
Geintje, klonk erg goed, jammergenoeg was ik te brak om erheen te gaan.
quote:Ik zou bijna zeggen "8 jaar te laat", want het klinkt toch als één grote retrotrip naar midden jaren '90... Met gevocoderde "stoere" rapper en zware zangeressenstem en al. Die kleine acoustische tussenstukjes zwabberen ook weer net te veel, het staat bijna kitscherig. Ieder z'n smaak, maar om nou te beweren dat Soulvation baanbrekend of spectaculair bezig is... Niet echt.
Op zaterdag 03 augustus 2002 03:32 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik vind die single echt helemaal niets. Wat een flutnummer. Als je crappy trance/dance hebt en je gooit er wat instrumenten doorheen wordt het niet meteen goede trance/dance blijkt maar weer. Leuk idee hoor zo'n Nederlands danceproject, maar de uitwerking vind ik gezien de single niets.
Een paar quotejes:
Omdat naar Amsterdam rijden om je hersens over een muur te smeren altijd ten koste gaat van het milieu, ik moet er tenslotte voor in een auto stappen,(...)
De belediging "band zonder fans" kost je bij onze volgende ontmoeting je voortanden.
Beetje gechargeerd...? Er vanuit gaande dat deze brief dus echt van Ronald Molendijk afkomstig is, mag je het een aardig lullige stunt noemen om 'm in z'n geheel in OOR af te drukken. Of Soulvation daar nu zo blij mee moet zijn is een andere vraag...
Laat ik eraan toevoegen dat het dus niet gaat om een uitgebreid anti-Soulvation artikel waarop gereageerd wordt, maar een semi-serieuze column die altijd ergens achterin wordt weggestopt (en volgens mij vaker overgeslagen wordt dan daadwerkelijk gelezen) in de underground dance sectie; hierin werd geklaagd over het hoge bedrag dat Soulvation durfde te vragen voor een optreden, om vervolgens op nogal lullige wijze de vloer met de groep aan te vegen...
Ik meld het maar even om reacties als "dat zal dat stomme journalistenblad leren om zo'n haatcampagne tegen ons favoriete bandje te starten!" al bij voorbaat te ontzenuwen... Daar is namelijk geen sprake van.
quote:hmh?
Op zaterdag 21 september 2002 18:43 schreef -roys- het volgende:
kga ze binnenkort live zien in de HMH
info plz
quote:November 2002
Op zaterdag 21 september 2002 18:44 schreef Cybart het volgende:[..]
hmh?
info plz
quote:fashion fusion, kaarten niet in vrije verkoop
Op zaterdag 21 september 2002 19:57 schreef ArTiC het volgende:[..]
November 2002
9 - 11
amsterdam - heineken music hall / 00:15
quote:hoe komen Cybart en ik dan aan kaarten? (en de rest van soulvation minnend fok natuurlijk)
Op zaterdag 21 september 2002 20:02 schreef -roys- het volgende:[..]
fashion fusion, kaarten niet in vrije verkoop
quote:iedereen die in midden en kleine modewinkels werkt kan ze natuurlijk gewoon bestellen
Op zaterdag 21 september 2002 20:04 schreef ArTiC het volgende:[..]
hoe komen Cybart en ik dan aan kaarten? (en de rest van soulvation minnend fok natuurlijk)
quote:Cybart..je zus kan aan kaarten komen
Op zaterdag 21 september 2002 20:06 schreef -roys- het volgende:[..]
iedereen die in midden en kleine modewinkels werkt kan ze natuurlijk gewoon bestellen
quote:Ik niet...
Op zondag 22 september 2002 02:14 schreef Cybart het volgende:
artic, ik ga kijken wat ik kan regelen voor ons dan(ik rij (dan hopenlijk) wel)
vandaag auto total loss gereden grrmbl
De nieuwtjes:
12 tracks die omschreven worden als een plaat, waarvan je uit je stoel op wil staan en wil gaan dansen.
Begin volgend jaar een klein tourtje samen met een nog geheime band/persoon (hij wou niet teveel prijs geven) van in totaal zo'n circa 3 uur dansen dus
vraag dan wanneer het album verwacht wordt
en ofdat ronald nog eens komt op fok
Ow ja, en let me know hoe zaterdag was
-Edit- - Link aangepast -
[Dit bericht is gewijzigd door Apfel op 05-11-2002 17:55]
maar weet iemand misschien of hun cd nog ergens te krijgen is. Bij bol is hij uit de collectie en bij de frs en van leest tijdelijk niet leverbaar
[Dit bericht is gewijzigd door -roys- op 10-11-2002 15:20]
quote:Probeer Plato eens:
Op zondag 10 november 2002 11:49 schreef -roys- het volgende:
Gister eerste keer live gezien![]()
![]()
maar weet iemand misschien of hun cd nog ergens te krijgen is. Bij bol is hij uit de collectie en bij de frs en van leest tijdelijk niet leverbaar
Overigens is de CD uit de handel genomen, dus je mag geluk hebben als je hem nog kan krijgen...
quote:ik ben dus nog steeds op zoek, CD is nergens te vinden.
Op maandag 11 november 2002 16:17 schreef Angelic1 het volgende:[..]
Probeer Plato eens:
http://phobos.plato.nl/plato/view.php?catalogue_id=131018&PLATOID=3756ac3c8948fd50a526949c6d528312Overigens is de CD uit de handel genomen, dus je mag geluk hebben als je hem nog kan krijgen...
Ook bij plato niet en elke andere winkel die ik ken. Iemand nog tips?
quote:jeps, moet nu nog even kaarten zien te scoren!
Op maandag 17 maart 2003 17:06 schreef Apfel het volgende:
Cybart, 2 april Soulvation @ TU Eindhoven.Is voor jou wel dichtbij of niet?
quote:cool! ik zit op de Fontys Rachelsmolen in Eindhoven! das ook dichtbij
Op maandag 17 maart 2003 17:06 schreef Apfel het volgende:
Cybart, 2 april Soulvation @ TU Eindhoven.Is voor jou wel dichtbij of niet?
quote:ja, maar als ik de website bekijk krijg ik het idee dat het alleen voor TU-studenten is die meedoen aan de european-week
Op dinsdag 18 maart 2003 20:14 schreef Jed1Gam het volgende:
hmmz ik ga ook maar is kaartjes halen
quote:Een kameraad van me heeft gewoon als Non-TU Student zijnde daar kaarten kunnen halen. Op het forum werd ook gezegd dat het in principe voor iedereen toegankelijk is, met in het bijzonder uitwisselings studenten of iets in die trant.
Op dinsdag 18 maart 2003 20:20 schreef dethoom het volgende:
ja, maar als ik de website bekijk krijg ik het idee dat het alleen voor TU-studenten is die meedoen aan de european-weekhttp://soulvation.nl.nu/
http://www.europeanweek.org/
quote:
De kaartverkoop voor het auditoriumfeest en de parachutesprong is begonnen! Kom langs bij de EWE: W-hal 1.31a!
Daar kan je dan je tickets kopen die 10 euro zijn. Enige wat tot nu bekend is, is dat Soulvation die avond speelt van 00:00 - 01:00 wie er verder nog speelt weet ik niet.
En bedankt voor de mooie reclame van de eerste link
quote:The Week's cultural climax shall be reached on Wednesday evening. Then, a great party will take place in the Auditorium of the university, at which ca. 2000 people can party to one's heart's content! Known artists shall take care for the main act. In the course of years the 'Auditoriumparty' has become a famous phenomenon among the students of Eindhoven! For 2003, we will attempt to make this party even more spectacular than previous years.
Op dinsdag 18 maart 2003 20:07 schreef dethoom het volgende:
cool! ik zit op de Fontys Rachelsmolen in Eindhoven! das ook dichtbij
Waar ergens treden ze daar op? sportcentrum toch niet he?
quote:geen dank
Op dinsdag 18 maart 2003 21:02 schreef Apfel het volgende:[..]
Een kameraad van me heeft gewoon als Non-TU Student zijnde daar kaarten kunnen halen. Op het forum werd ook gezegd dat het in principe voor iedereen toegankelijk is, met in het bijzonder uitwisselings studenten of iets in die trant.
[..]
Daar kan je dan je tickets kopen die 10 euro zijn. Enige wat tot nu bekend is, is dat Soulvation die avond speelt van 00:00 - 01:00 wie er verder nog speelt weet ik niet.
En bedankt voor de mooie reclame van de eerste link
vanmiddag worden kaartjes voor me gehaald
SOULVATION HERE WE COME
ook belangrijk (van de fansite)
quote:
Plaatje is bijna klaar om naar uw lokale platenboer te gaan. Dat wist Ronald op Soulvation.com te melden. Het lijstje van tracks staat ook gegeven maar zonder komma's is het zeer verwarrend. Dus nog even kort op een rijtje (waarvan ik denk waar de komma moet staan ;-):Awake*
Bump The Track
Deeper*
I Am A Freak* (voorheen als live track Puzzle Factory genoemd)
The Future Is Behind
I Never Knew Love
Odessey
Prove You*
Wrong Scream
The Sound Of Love*
Got To Keep Workin'
Summer In The City** = Al (eens) opgenomen in een Live Set
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 31-03-2003 16:04]
was het aan het overwegen, totdat ik het tijdstip las. Na ja, ben immers ook geen student
quote:
Op maandag 31 maart 2003 16:02 schreef Cybart het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejvanmiddag worden kaartjes voor me gehaald
SOULVATION HERE WE COME
ook belangrijk (van de fansite)
[..]
Ik moet nog zo'n corpsbaltrui ergens zien te scoren
quote:Whahahaha dat was van de week de enige cd die je afkeurde tijdens het klussen
Op maandag 31 maart 2003 16:04 schreef Reddiablo het volgende:
wat is dat nou voor onzedelijk tijdstip?was het aan het overwegen, totdat ik het tijdstip las. Na ja, ben immers ook geen student
quote:optreden lijkt me eigenlijk wel swinging en gezellig.. en ik wil je ook wel wakker houden hoor... is van het weekend ook goed gelukt.. hoewel het toch meer jouw luchtbed was.
Op dinsdag 1 april 2003 13:00 schreef Vlitsie het volgende:[..]
Whahahaha dat was van de week de enige cd die je afkeurde tijdens het klussen
.
Ik ga wel (kan wel een red bull infuus gaan aanleggen dan blijf ik ook nog wakker ook, maar goed ben bikkel soms hahaha).
heb zondag ook iets van 8 redbulls achterover geketst tijdens de clip presentatie van Aberration, maar helpen doet het niet echt, vind ik.
misschien heeft het geen effect op Rooie Stieren.
quote:
1 april 2003 - Eindhoven
Morgen, is er voor het eerst in 3 maanden weer een 'openbaar' optreden na wat besloten gigs. Uiteraard ben ik er ook bij en de hoffotograaf ook.
Het Eindhovens Dagblad kondigde vorige week aan dat men de komende week op de TU streng gaat controleren op legitimatie, heb je geen legitimatie dan kom je er simpelweg niet in.http://www.soulvation.nl.nu
Hoi Apfel
We shall see
Hallo iek bin ein poolse student
paspoort?
ov?
TU studentenpas?
pedopas?
beetje breed begrip... maar goed, ik ga toch niet.
Denk niet aan een TU kaart, is immers toegankelijk voor meerdere mensen, zoals ze zelf aankondigden.
Ennuh, Hoi Artic
Tot vanavond and hvae fun
Als je iemand met een gigantische Nikon fotocamera ziet lopen, zo vooraan, dan is Piglet dat.
quote:haha, okay dan!
Op woensdag 2 april 2003 15:37 schreef Apfel het volgende:
Yupmet Vlitsie en Piglet.
Als je iemand met een gigantische Nikon fotocamera ziet lopen, zo vooraan, dan is Piglet dat.
quote:ja ik ga gewoon ook zwarte broek
Op woensdag 2 april 2003 15:52 schreef Apfel het volgende:
Ja, ik had ergens vaag foto's gezien van 2 jaar ervoor.
Maar studentjes staan meestal wel garant voor uitzinnige feestjes.
Trek denk ik wel kak/net blousje aan om in stijl te gaan![]()
en nu nog oefenen op een pools accent om evt binnen te kunnen komen
en een "erw" om niet op te vallen eenmaal binnen
quote:Zeg kerel, is er nog bier?
Op woensdag 2 april 2003 15:55 schreef Cybart het volgende:[..]
ja ik ga gewoon ook zwarte broek
blauw blousjeen nu nog oefenen op een pools accent om evt binnen te kunnen komen
en een "erw" om niet op te vallen eenmaal binnen
*wat moet ik aan?
Me armani bloesje natuurlijk die wel duidelijk fake is maar toch
quote:hehe eigenlijk moet je gewoon in witte tommy hilfigger
Op woensdag 2 april 2003 16:03 schreef ArTiC het volgende:[..]
Zeg kerel, is er nog bier?
*wat moet ik aan?
Me armani bloesje natuurlijk die wel duidelijk fake is maar toch
quote:WEET JE GODVERDOMME WEL WIE IK BEN?!?!
Op woensdag 2 april 2003 16:12 schreef Cybart het volgende:
als je dan niet binnenkomt kan je zeggen.........
Maar ik zou me geen zorgen maken heren. Dat legitimatie verhaal is gewoon zomaar controle geloof. If you got the ticket, you're in.
maar het was echt super gewoon, op CD geweldig maar live echt helemaal fantastisch gewoon
*enthousiast huppelt*
morgenvroeg tentamen
en we hebben het meisje met de camera gezien/gesproken (nou ja, Cybart dan)
veel nieuwe nummers iig dat hardere nummer is helemaal
Maar goed Soulvation* heel leuk ook al was dat "what-the-fuck-doen-we-hier-gevoel" bij hen net zo groot als dat van ons denk ik haha, maar gelukkig was dit niet zo te horen haha. Maar kan nu dus helemaal niet wachten op het album, maar als het nog lang duurt dan wachten we nog ff...
Alleen half 4 je bedje inrollen en nu een kwartier geleden weer uitkomen rollen is geen suc6 (ow ja was bikkel haha ).
die gitaarsolo in S.I.T.C. was echt super
en dat nieuwe nummer "freak" dat moet gewoon een single worden
Live is Soulvation* niet te stoppen en komt het allemaal nog beter tot z'n recht!
ik heb genoten!
quote:dronken jij ook?
Op donderdag 3 april 2003 07:35 schreef Vlitsie het volgende:
Het was weer super, alleen dronken studenten en ik gaan niet samenwat een horror is dat toch iedere keer weer grrrrrr.
Had het gehoord Bart, dat je iemand van ons was tegengekomen, en zij maar afvragen waar dat door kwam
Verder echt helemaal te gek. In de categorie momenteel een van de beste shows die ik gezien heb. Wat dat betreft, studenten een lekker publiek maar tegelijkertijd ook weer niet.
Irritante mannetjes die toevallig een zangeresje zien en waarvan de hormonen opeens weer door het lichaam gieren Dan komen ze met hun bier half schuin hangend boven je hoofd hangen
Maar verder echt kicken.
I Am A Freak, Bart? Misschien wordt het tijd voor een single poll op me site
quote:Wij hebben ons voor het optreden goed vermaakt met studentjes uitlachen
Op donderdag 3 april 2003 10:47 schreef Apfel het volgende:studenten een lekker publiek maar tegelijkertijd ook weer niet.
wat betrefd Marloes...ze leidde het publiek wel een beetje af ja
quote:cocktailbar is tot nu toe het enige hoogtepunt van Lowlands, heb er ook weinig fiducie in dat het wat wordt dit jaar... maar goed... paar dagen cocktailbar kan ook leuk zijn,.... keep me updated enzo hoe dit verder gaat!!!
Op donderdag 3 april 2003 11:37 schreef Vlitsie het volgende:
Nope tuurlijk niet dronken moest nog rijden vanuit Eindhoven naar Hellevoetsluis, ookal zag die cocktailbar er zeer verleidelijk uit (maar die schade haal ik op Lowlands wel weer in). Maarre ik heb Soulvation* toch beter gezien hoor... ja ja het kan nog veeeel beter. Deze komt toch in de middenmoot van sv* concertjes vind ik.
quote:Ja, maar ik neem aan dat jij niet belachelijk met je kruis zo dicht mogelijk tegen het hek aanhing, en met je bovenlichaam half over het hek heen hangt
Op donderdag 3 april 2003 11:28 schreef ArTiC het volgende:
wat betrefd Marloes...ze leidde het publiek wel een beetje af ja
quote:zo kun je toch niet dansen
Op donderdag 3 april 2003 12:58 schreef Apfel het volgende:[..]
Ja, maar ik neem aan dat jij niet belachelijk met je kruis zo dicht mogelijk tegen het hek aanhing, en met je bovenlichaam half over het hek heen hangt
daar zijn het ook studenten voor thank god ben ik maar een simpel mbo'ertje
De mensen die met het hek gingen schuiven waren niet koel...ik hing net ff tegen het hek aan te relaxen
quote:Waarschijnlijk ben ik dan nog van de ' let your nuts hang' generatie, ik heb liever iets meer ruimte dan dat ik mij tot de striemen erop staan tegen het hek deponeer. Ofzo.
Op donderdag 3 april 2003 12:58 schreef Apfel het volgende:[..]
Ja, maar ik neem aan dat jij niet belachelijk met je kruis zo dicht mogelijk tegen het hek aanhing, en met je bovenlichaam half over het hek heen hangt
Raar volk die studenten
quote:Was het inderdaad!
Op donderdag 3 april 2003 13:02 schreef Cybart het volgende:
het was gewoon (als we de studentenballo's niet meerekenen) super!
quote:haha
Op woensdag 9 april 2003 18:43 schreef Apfel het volgende:
Cybart, je hebt het gemaakt jongen!
Zie: http://www.paasmusicfestival.nl/
yeey my 2 minutes of fame
quote:
ARE YOU AWAKE?
today, 02-05-2003, we are pleased and proud to inform you that our official debut album is FINISHED! Yep, that' s righty, we are done in our soulcave studio complex and we would love to share our music with you. Soulvation.com will sent you the tracklisting a.s.a.p. and keep you up to date 'bout the upcoming release party.LET' S GET DEEPER!
quote:en
our official debut album is FINISHED!
quote:Waar blijft me uitnodiging
upcoming release party
Zojuist bereikte ons het nieuws dat de band Soulvation uit elkaar zou zijn. De band, die onder andere bestaat uit Marloes Nova en Ronald Molendijk, had vandaag een optreden gepland tijdens het bevrijdingsfestival op het Amsterdamse museumplein. Verzamelde fans kregen echter een grote teleurstelling voor hun kiezen toen het nieuws bekend werd gemaakt dat de band niet zou optreden omdat ze uit elkaar zouden zijn gegaan.
Op 2 mei maakte de band nog bekend dat hun eerste debutalbum klaar was.
Start2Dance.com houd jullie op de hoogte over de verdere ontwikkelingen!
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 09:07 schreef Reddiablo het volgende:
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....Zojuist bereikte ons het nieuws dat de band Soulvation uit elkaar zou zijn. De band, die onder andere bestaat uit Marloes Nova en Ronald Molendijk, had vandaag een optreden gepland tijdens het bevrijdingsfestival op het Amsterdamse museumplein. Verzamelde fans kregen echter een grote teleurstelling voor hun kiezen toen het nieuws bekend werd gemaakt dat de band niet zou optreden omdat ze uit elkaar zouden zijn gegaan.
Op 2 mei maakte de band nog bekend dat hun eerste debutalbum klaar was.
Start2Dance.com houd jullie op de hoogte over de verdere ontwikkelingen!
Dat is gelul hihi.
Edwin Jansen belde Jeroen ook al op van "Hey, ik hoor dat jullie uit elkaar gaan volgens SBS 6".
Maar dat is dus onzin. De reden dat ze gister niet gespeeld hebben is:
quote:Reactie van Ronald tegen Jeroen: "Nu ga je maar met de bus naar huis gvd"
db politie
News date : 05-05-2003
you' re free... to do what you want to do.... ?05-05-2003, amsterdam bevrijdingspop. wij willen iedereen bedanken voor de support die we van jullie hebben gekregen tijdens en na het cancelen van ons optreden op het museumplein vandaag. de reden waarom we niet konden optreden is dat wij een half uur voor het opbouwen geconfronteerd werden met een geluidseis. ons optreden mocht 85 db hard zijn, in onze contracten die ons managment altijd met de organisaties afsluit staat echter duidelijk vermeld dat wij 110 db geluid moeten kunnen produceren. de organisatie van dit festival was hiervan natuurlijk op de hoogte maar had voor dit evenement een vergunning van 85 db met de gemeente afgesloten. ter verduideliking, een tram die langsrijdt produceerd al meer geluid dan deze 85 db. hoe je dan een POPFESTIVAL met deze eisen kan organiseren is iets wat wij graag aan de goede smaak van de organisatie overlaten. na een half uur durend en uitermate stressvol overleg kwamen we overeen dat we dan tot 100 db aan de mengtafel mochten gaan. onze geluidsman, die met deze limiet moest gaan werken was het hiermee eens en zou met een db meter in de hand deze limiet niet overschrijden. vervolgens zijn we het podium opgegaan, spullen opgebouwd en stonden we bijna klaar om te gaan beginnen. de organisatie had zich echter toch bedacht en kwam dus doodleuk melden dat ze eigenlijk 90 db toch echt de limiet vonden. deze mededeling vonden wij echter de fuckin limiet en zodoende hebben we dus niet kunnen optreden. de sound van soulvation* moet wel gehoord worden en het kijken naar een band alleen is niet genoeg. we betreuren deze gang van zaken heel ernstig en we hopen dat iedereen binnenkort bij een optreden weer komt checken hoe we klinken. de vele begripvolle reacties die we ontvangen worden heel erg gewaardeerd! the soulvation crew.
Begin juni single, zo rond juli de nieuwe plaat. Wist bijna wat de nieuwe single was maar Mr. Idols onderbrak toen heftig met z'n telefoontje
Hot from the digital press wist Ronald te vertellen dat er voor het najaar een kleine tour gepland staat. In de maanden oktober, november en december zal er in samenwerking met wat sponsors een tourtje worden opgezet. Welke zalen? Welke plaatsen? Dat is nog niet bekend aangezien de tour pas later dit jaar is en het opzetten ervan ook nog in een pril stadium zit. Maar zodra er wat meer nieuws rondom de najaarstour is dan hoor je het hier.
of heb je er 2 dagen over gedaan om het oorspronkelijke bericht te ontcijferen?
Lijkt me een strak plan om na de drukke festivalmaanden het album een beetje te promoten.
quote:off all fucking places venray
Op woensdag 14 mei 2003 09:31 schreef Apfel het volgende:
Dat was het vage deel niet, stond nog een ander deel in waar ik geen touw aan vast kan knopen
Zal eens vragen of ze naar Venray komen
maar wel gewoon relaxed dat ze gaan touren
quote:Je zult het niet geloven maar ze hadden in februari eigenlijk in de Apollo gestaan!!!
Op woensdag 14 mei 2003 09:55 schreef Cybart het volgende:[..]
off all fucking places venray
laat ze dan meteen naar Deurne komen
quote:nee ronald zou toch een set komen draaien
Op woensdag 14 mei 2003 12:56 schreef Apfel het volgende:[..]
Je zult het niet geloven maar ze hadden in februari eigenlijk in de Apollo gestaan!!!
Zo las ik in de aankondiging voor Di-Rect op een uitgaanssite die tevens het programma voor de volgende maand aankondigde met oa. Soulvation, Jan Akkerman en Ronald solo. Maar door wat herrie met het management is dat toendertijd niet doorgegaan. Ze zouden het nog eens proberen maar goed.
quote:
...Zorg er ook vast voor dat je zondag 9 februari vrijhoudt. Dan staan Soulvation, Jan Akkerman en band én Ronald Molendijk in Apollo.Bron: http://www.dienblad.nl/nieuws/dance/0103/apollo.htm
quote:jan akkerman wist ik idd ook nog
Op woensdag 14 mei 2003 17:24 schreef Apfel het volgende:[..]
groeten ronald
I'm A Freak
hehe cool dat je weer wat van je laat horen Ronald
we kunnen niet wachten op de single & het album!
quote:Tom Mulder ? Chiel Montagne ? Frits Spits ? Jack Spijkerman ?
Op donderdag 15 mei 2003 08:36 schreef soulvation het volgende:speciaal gemaakt door neerlands bekendste radio jock.
maar ik heb weer weinig te willen.....dan maar weer eens die sampler luisteren
quote:maybe,
Op dinsdag 22 juli 2003 01:28 schreef Apfel het volgende:
Are you awaaaaaheeekeee.En Red ga je de volgende keer weer mee?
I'll keep you posted
Nou Red, wie weet tot dan maar weer
iemand een scheurkalender?
of vlitsie die streepjes zet op het behang ofzo?
quote:Yep, dat deden ze ook op Lovefields. Die gitaarsolo was idd super
Op zondag 22 september 2002 22:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb ze tijdens de intreeweek zien optreden. Niet mijn muziek, maar toch wel leuk hoe ze van 'summer in the city' een nummer van 20 minuten maakte. Vooral die gitaarsolo die van 20 seconden 3 minuten was geworden.
De enige echte Soulvation scheurkalender. Trek met de dag een bandlid van je kalender (klinkt erg fout ) en kijk vol spanning uit naar 22 augustus.
quote:dat zou een gegronde reden voor euthanasie zijn
Op dinsdag 22 juli 2003 18:26 schreef Apfel het volgende:
Ach Artic, je moet er niet raar van staan kijken als ie straks in september uitkomt. Of pas in 2004
Release dates:
December 18th, 2036
Guns N' Roses: Chinese Democracy (AOL Time Warner EMI Sony BMG Universal)
bron: Pitchfork
quote:Ik mag vast wel van Ronald een CDR schijfje hebben...leeg waarschijnlijk
Op dinsdag 22 juli 2003 21:37 schreef Apfel het volgende:
Dat doe je ons toch niet aan? Dan vraag je gewoon aan Ronald of je een CD-Rtje mag hebben.
quote:1 voordeel...die release wordt waarschijnlijk niet meer uitgesteld
Op dinsdag 22 juli 2003 21:55 schreef Reddiablo het volgende:
het zou altijd nog beter zijn dan:Release dates:
December 18th, 2036
Guns N' Roses: Chinese Democracy (AOL Time Warner EMI Sony BMG Universal)bron: Pitchfork
quote:niet half zo koel als het subject natuurlijk
Op dinsdag 22 juli 2003 23:13 schreef Apfel het volgende:
Nou.... het blijft wel GnR hè?
weet je al iets meer van die najaarstoer Apfel? vertel es stiekem
quote:ik ga maar eens slapen
Op dinsdag 22 juli 2003 23:38 schreef ArTiC het volgende:[..]
niet half zo koel als het subject natuurlijk
quote:tsssk life starts @ midnight
Op dinsdag 22 juli 2003 23:50 schreef Reddiablo het volgende:[..]
ik ga maar eens slapen
Wat ik me afvraag (staat vast ergens vermeld maar dan heb ik het gemist) zijn 'Summer' en 'Deeper' dezelfde versies als op 'Some Love' ?
zou jammer zijn toch
Summer is gewoon in de trant van de single, dat laatste 5 secs gegammel is eruit geknipt. Op een eerder punt start Freak daarbij al in.
Deeper is daarentegen ook flink een beetje onder handen genomen. Met spannende dingetjes waaruit bleek dat het gewoon het refrein achterse voren is. Maar dat klinkt very interessant.
En voor de rest
Maar hijs
Al was ik dan niet van plan om vannacht weer tot 2-en te blijven forummen
quote:we wachten ook nog niet zolang
Op woensdag 23 juli 2003 11:33 schreef Apfel het volgende:
En we zijn niet ongeduldig, dat zeker niet, dat zeker niet
gisteren videoclip shoot gehad, was erg leuk.
verhaal in een hotel, soulvation hacked de zooi daar.
En ik mag Radio 538 online zetten, maar daar heeft Bart verder weinig aan
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:51 schreef Apfel het volgende:
Heet nieuws:gisteren videoclip shoot gehad, was erg leuk.
verhaal in een hotel, soulvation hacked de zooi daar.
En ik mag Radio 538 online zetten, maar daar heeft Bart verder weinig aan
en dat 538 gebeuren blijft cool, vooral de trompet!
quote:Gaan ze dan jou Windows 3.11 comp hacken?
Op woensdag 23 juli 2003 11:53 schreef Reddiablo het volgende:
hm, daar had ik wel in willen figureren
quote:Ik ben meer van XP generatie, met 37 firewalls ofzo.... maar issut een virtual video dan ?
Op woensdag 23 juli 2003 12:03 schreef Apfel het volgende:[..]
Gaan ze dan jou Windows 3.11 comp hacken?
quote:ik ook hebbert
Op woensdag 23 juli 2003 11:25 schreef Cybart het volgende:
ik wil 'm
ik wil 'm
ik wil 'm
ik wil 'm
ik wil 'm
ik wil 'm
ik wil 'm
ik wil 'm
ik wil 'm
wanneer ben je vrij? we moeten weer eens aan de drank
quote:is dat een uitnoging voor ons allemaal?
Op woensdag 23 juli 2003 18:58 schreef Apfel het volgende:
Je kunt natuurlijk ook langskomen en hem bij mij luisteren
Voel ik hier een luistersessie opkomen?
but I digress.
hopelijk wordt Woerden minstens zo goed als Delluft.
quote:Het is nu geen studenten feest dus je weet het maar nooit...
Op maandag 28 juli 2003 12:09 schreef Reddiablo het volgende:
hopelijk wordt Woerden minstens zo goed als Delluft.
Edoch, doet U mij dan maar een Tour de Woerden, waar het gezelschap Soulvation zich zal presenteren aan een eskadron van muziekliefhebbers -in potentie- en in een vlaag van verstandsverbijstering schiet het mij te binnen dat het wel eens compleet mis kan gaan en er geen donder aan is... dan is er nog altijd.. BIER!.. of wijn... of cola. Of een hele lijst voor als het Xinixaal goedkoop is!
Op naar woerden, ben zeer benieuwd, nu de fototoestemming nog
gay23 op www.soulvation.nl.nu staat een stream van reset bij evers staat op (waar toestemming voor is van sv zelf). Dus je kunt hem daar beluisteren.
Reset hoog in yorin25, kewl, waarom draaien ze hem dan alleen zo weinig. Staat bijna altijd yorin aan op mijn werk en kan me niet herinneren hem gehoord te hebben, alleen hele berg kane Dan toch liever soulvation.
Ik wil one!!!! ben nu wel errug nieuwsgierig.
Hahahaah zijn studenten toch nog ergens goed voor. Hmm ik zal eens een balletje opgooien bij die balletjes bij ons op school.....
quote:Als je nou de balletjes van de balletjes opgooit dan moet dat toch helemaal goed komen, ze zijn vast niet zo bestand tegen jouw charme...
Op dinsdag 29 juli 2003 23:58 schreef p_iglet het volgende:
Hahahaah zijn studenten toch nog ergens goed voor. Hmm ik zal eens een balletje opgooien bij die balletjes bij ons op school.....
quote:
New site within -1 days.
zit ik vol spanning te wachten tot het zover is
quote:hij is online
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:34 schreef Reddiablo het volgende:
nog net iets minde dan 8 1/2 uur maximaal dus
quote:de andere knoppen doen het ook...je krijgt alleen niks te zien
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:57 schreef Apfel het volgende:
Jah 2 knopjes doen hetMaar verder wel leuk verhaaltje
ben benieuwd wat we in de shop gaan vinden en wat join inhoudt
quote:die in RHCP vorm linkboven geeft wel een geinig bliepje...
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:10 schreef Apfel het volgende:
Wordt jij er ook al gek van?
welcome to soulvation.com is iig nog altijd beter dan welcome to gayporn.com terwijl je moeder naast je zit lijkt me
quote:nee, jij?
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:25 schreef Apfel het volgende:
Ga jij met regelmaat naar gayporn.com dan
maar verder ziet alles er zeer strak uit
hoewel ik het nog moet checken
Maar dat welkom zinnetje is verder ook niet ingesproken door Nova. *kuch*.
En opschieten Red, anders mis je het in de toestand van maar 2 buttons.
ondanks het feit dat het een heel slecht festival was, was het wel leuk
maar ik vind alle nummers toch nogal op elkaar lijken en ik mis de inbreng van echte instrumenten zoals met het nummer "hold on" en de gitaarsolo van "summer in the city"
ik heb niet het idee dat er zo'n tof nummer bij staat als "summer in the city", want dat nummer doet het voor mij, na ruim een jaar nog steeds kei goed!
quote:hey geen wit meer? TH kwijt als sponser?
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:02 schreef Cybart het volgende:
SOULVATION IS DEZE HELE WEEK DANCESMASH OP 538 !!!!!!
[afbeelding]
quote:dat viel mij dus ook al meteen op
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:29 schreef ArTiC het volgende:[..]
hey geen wit meer? TH kwijt als sponser?
quote:ja ik heb de aardappels, vis en erwtjes en worteltjes al klaar staan, dus als ze over 8 minuten er nog niet zijn, dan begin ik vast
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:22 schreef Apfel het volgende:
Zeg, jij moest toch??
Soulvation - Reset Your Brain
Clipcode 346 @ The Box
ik heb hem nog steeds niet gezien
en zometeen ga ik het album maar eens reserveren
dat ik hem ook zeker heb, de eerste!
quote:http://www.bmg.nl/bmgnl/default.asp
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:12 schreef Cybart het volgende:
www.janvis.nl:
[..]
ik hou deze liever aan
Als ie echt uitgesteld zou worden dan zouden dat zelf toch wel bekend maken?
Pas op dadelijk wordt het nog een deel 2. (zal vast gebeuren)
quote:Ja inderdaad, maar die ^&$%#* monopolisten van MTV/TMF knippen dat eerste 'toneel'-stuk er zeg maar uit, als ze het hotel binnenkomen.
Op zondag 24 augustus 2003 14:28 schreef Cybart het volgende:
ik heb vanacht de clip aangevraagd
(was er binnen een liedje op, dat was mazzel)
en hij's leuk
The Box
quote:vind het wel leuk als die vrouw zo bellend enzo binnenkomt!
Op zondag 24 augustus 2003 20:15 schreef Apfel het volgende:[..]
Ja inderdaad, maar die ^&$%#* monopolisten van MTV/TMF knippen dat eerste 'toneel'-stuk er zeg maar uit, als ze het hotel binnenkomen.
Die schakelen pas in als die manager de radio aanzet.
En dan krijg je er ook nog eens gare polls-, smsbalken bij.
The Box
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |