450 euroquote:
* meld *quote:
Kwestie van je overtollige goud opsturenquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kwestie van je overtollige goud opsturen
Ben nog bezigquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg Tombo....waar blijft ie?
Of kan ik eerst de vaatwassert nog ff inpakken?
goud, helaas heb ik niet, stuur jij t voor me op?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kwestie van je overtollige goud opsturen
Oke, dan pak ik hem eerst ff in....en Neeej Cat, ik stuur em niet naar je opquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ben nog bezigt wordt straks of morgen
dat kan ik niet gebruikenquote:
3x raden wat er voor DVH onder de boom ligt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
Jij hebt wel erg veel baat bij de Aaaah Braaah he Ll?
Ja nee ik kan het wel gebruiken morgenvroeg om 7 uur op die dikke laag ijs die hier nog overal ligtquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan ik niet gebruiken
* Ynske vliegt naar raam
* Ynske kijkt
gelukkig, hier nog niet
hoop dat t morgen ook droog blijft
dat is idd helemaal niet fijn, neequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee ik kan het wel gebruiken morgenvroeg om 7 uur op die dikke laag ijs die hier nog overal ligt![]()
Levensgevaarlijk
En jij denkt dat hij dat koopt voor DVH. Dat zegt hij in de winkel ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
3x raden wat er voor DVH onder de boom ligt.![]()
* fap *
Ieuw, voor wie dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij dat koopt voor DVH. Dat zegt hij in de winkel ja.
Die engel is wel leuk, die kerstman is wat spooky jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef Ynske het volgende:
vanavond even wat voor de kerst voor Isa in elkaar geprutst, meneer kijkt alleen een beetje sneu
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |