450 euroquote:
* meld *quote:
Kwestie van je overtollige goud opsturenquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kwestie van je overtollige goud opsturen
Ben nog bezigquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg Tombo....waar blijft ie?
Of kan ik eerst de vaatwassert nog ff inpakken?
goud, helaas heb ik niet, stuur jij t voor me op?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kwestie van je overtollige goud opsturen
Oke, dan pak ik hem eerst ff in....en Neeej Cat, ik stuur em niet naar je opquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ben nog bezigt wordt straks of morgen
dat kan ik niet gebruikenquote:
3x raden wat er voor DVH onder de boom ligt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
Jij hebt wel erg veel baat bij de Aaaah Braaah he Ll?
Ja nee ik kan het wel gebruiken morgenvroeg om 7 uur op die dikke laag ijs die hier nog overal ligtquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan ik niet gebruiken
* Ynske vliegt naar raam
* Ynske kijkt
gelukkig, hier nog niet
hoop dat t morgen ook droog blijft
dat is idd helemaal niet fijn, neequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee ik kan het wel gebruiken morgenvroeg om 7 uur op die dikke laag ijs die hier nog overal ligt![]()
Levensgevaarlijk
En jij denkt dat hij dat koopt voor DVH. Dat zegt hij in de winkel ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
3x raden wat er voor DVH onder de boom ligt.![]()
* fap *
Ieuw, voor wie dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij dat koopt voor DVH. Dat zegt hij in de winkel ja.
Die engel is wel leuk, die kerstman is wat spooky jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef Ynske het volgende:
vanavond even wat voor de kerst voor Isa in elkaar geprutst, meneer kijkt alleen een beetje sneu
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dat in goede aarde valt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
3x raden wat er voor DVH onder de boom ligt.![]()
* fap *
die vagisil aflevering van southparkquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat in goede aarde valt.
"Schat, kijk es wat voor moois ik gekocht heb voor die slappe tieten"
Zouden er serieus mannen zoiets doen met de beste bedoelingen in de wereld?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die vagisil aflevering van southpark
Hoef je iig niet meer op huizenjacht, kun je gewoon naar een simpele woonwagent kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wijze woorden en ja er zijn mannen die onbedoeld zoiets kopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan toch niet onbedoeld zoiets kopenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wijze woorden en ja er zijn mannen die onbedoeld zoiets kopen
Subtielquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoef je iig niet meer op huizenjacht, kun je gewoon naar een simpele woonwagent kijken
Maar als je perky titties sexy vindt is dit het kadootje voor onder de boom.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan toch niet onbedoeld zoiets kopen
Koop dan sexy lingerie
Volgens mij heb jij heul geen slappe tieten hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe maar zoquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als je perky titties sexy vindt is dit het kadootje voor onder de boom.
[..]
Volgens mij heb jij heul geen slappe tieten hoor.![]()
Niet dat ik dat uit eerste hand (haha) weet natuurlijk.
Heb je wel slappe tieten dan?quote:
Oh altijd fijn, verwacht je iets?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:06 schreef Maes het volgende:
Mijn autootje moet morgen voor de keuring
Dat stond al eeuwen geleden opf Gamesquote:
Manboobsquote:
En dan nog wel SLAPPE manboobsquote:
Ieuwquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet![]()
Lekker stevige moobs
Och, mijn schatje is niet zo jong meerquote:
Gooi dat woord niet in google. Dat is geen prettig gezichtquote:
Jij bent gewoon gelukkig met jezelf zoals je bent. Knap hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet![]()
Lekker stevige moobs
Waar?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat stond al eeuwen geleden opf Games
Te laat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Gooi dat woord niet in google. Dat is geen prettig gezicht
Was ik nu maar iets snellerquote:
Het is altijd zo zonde dat gedoe 1x p jr maarja we staan ieg niet vaak langs de weg daardoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Och, mijn schatje is niet zo jong meer
Ik adoreer Jack Nicholson, maar die foto is gewoonquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Das wel Jack Nicholson ja, beetje respect
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Das wel Jack Nickelson ja, beetje respect
Wil je een andere dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik adoreer Jack Nicholson, maar die foto is gewoon
Ik wil een lekkerequote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Maes het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat de huisarts vorige week tegen me zei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jij vindt duidelijk hele andere dingen lekker dan ikquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij vindt duidelijk hele andere dingen lekker dan ik
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]Beter van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
SPOILER: Speciaal voor LlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Ynske het volgende:
Die kan wel zo'n Ahh Bra gebruikenSPOILER: Speciaal voor LlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat lukt je met deze ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat lukt je met deze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ja erg hequote:
Dag hoorquote:
Dagquote:
300 euroquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Wie zou er in die zak zitten eigenlijk?
Papierquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Wie zou er in die zak zitten eigenlijk?
Bewegend papier?quote:
hoiquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Ja, mag ik nog even?
Guttegut, jullie zijn wel hadnekkig
Jullie zijn allemaal prachtig ende heerlijk
Schijt zeg hé! Wijven
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Ja, mag ik nog even?
Schijt zeg hé! Wijven
Hoe laat ben je hier maandag?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Ja, mag ik nog even?
Schijt zeg hé! Wijven
Jij mag altijd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Ja, mag ik nog even?
Schijt zeg hé! Wijven
Als TNT gaat staken denk ik het niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef Ynske het volgende:
komt ie weer... nog 1 dagje om pakketjes op te sturen, zou t net voor t weekend binnenstromen aan pakketjes?
Pakketpost staakt toch niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als TNT gaat staken denk ik het niet.
nee pakketjes die groter zijn als brievenbusopening worden gewoon bezorgd, gelukkigquote:
Als ze door de brievenbus passen zijn t heul geen pakketjes niequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee pakketjes die groter zijn als brievenbusopening worden gewoon bezorgd, gelukkig
Pfew!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee pakketjes die groter zijn als brievenbusopening worden gewoon bezorgd, gelukkig
Huh wat? Nog 1 dag?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef Ynske het volgende:
komt ie weer... nog 1 dagje om pakketjes op te sturen, zou t net voor t weekend binnenstromen aan pakketjes?
ja was toch gezegd? uiterlijk de 10e versturen?quote:
quote:
quote:
quote:
Goed zo meisjes, zo ken ik jullie weerquote:
En vandaag is het... juist.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja was toch gezegd? uiterlijk de 10e versturen?
het is vandaag de 7equote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier stond vanmiddag iemand van selectvracht zo'n kartonnenboekverpakking (zoals bol ze ook wel gebruikt) proberen bij de buren in de bus te stoppen. kwam er gewoon niet doorheenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ze door de brievenbus passen zijn t heul geen pakketjes nie
quote:
Je hebt weer een aanval van liefde he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
Ja, mag ik nog even?
Schijt zeg hé! Wijven
Je kunt gewoon niet wachten tot ik op bezoek kom.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe kom ik er dan bij dat t de 9e is
sowwie, inwendige datumklok is kapot
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed zo meisjes, zo ken ik jullie weer
En ik meen het bloedserieus
Ik heb heul geen aanval van liefdequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Je hebt weer een aanval van liefde he?
Ik ken het![]()
Het overvalt je soms gewoon zomaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG wat fout
Dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Wassup moppie?quote:
Tegen die tijdquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaaaquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet wachten tot ik op bezoek kom.
wijfquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Oh ik wel. Soms.
Dan hou ik ineens heel veel van sommigen
Van mij Greys? Van mij he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Oh ik wel. Soms.
Dan hou ik ineens heel veel van sommigen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb heul geen aanval van liefdeMag je best zeggen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, dát klonk fout!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik meende dat het de 10e binnen moest zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
bewegenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Qwea het volgende:
Jezus Ml en cat! Zoveel afgevallen?
Nog tips?
Ik probeer het al eeuwen hopeloos, maar het begint nu wel de spuitgaten uit te lopen met me IMHO
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik meende dat het de 10e binnen moest zijn
Mja, aan mij heb je dus niks.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:45 schreef Qwea het volgende:
Jezus Ml en cat! Zoveel afgevallen?
Nog tips?
Ik probeer het al eeuwen hopeloos, maar het begint nu wel de spuitgaten uit te lopen met me IMHO
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb heul geen aanval van liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG wat fout
Dus...sommig vrouwelijk schoon is ook gewoon heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
Dale Carnegie
Ik was niet gequotiseerd (is dat een woord?) Maar ik weet dat je van me houdtquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wassup moppie?
Geldt, gold, geldde ook voor jou hoor. Zéker voor jou
Nee! Versturen. Uiterlijk de 10e. Want zo staat het in mijn agenda en dan is het waar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat ga ik dan niet halenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, inmiddels ben ik daar ook achterquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee! Versturen. Uiterlijk de 10e. Want zo staat het in mijn agenda en dan is het waar.
Mijn bovenbuurvrouw is altijd thuis, neemt pakketjes aan en zet dat ook voor je deur terwijl de deur van de centrale hal heel langzaam sluit dus iemand kan zo naar binnenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Selektvrachtbezorger heeft mijn pakketje bij de voordeur gezet, galerijflat. In een stad.
Normaal deed ie een briefje in de brievenbus bij geen gehoor. Maar vandaag niet zei hij.
A-ha! [Sherlock]quote:
Ik ben te doorzichtig (bijna 10 kilo afgevallen) met dit soort dingenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
A-ha! [Sherlock]
Zie je hoe angstvallig ik mij stilhoud over de status van mijn pakketje?![]()
Als ik niet thuis ben neemt mijn buurvrouw het aan. Maar die heeft een welopgevoede dochter die het pakket niet leegvreet, in tegenstelling tot andere buurmensen hier.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurvrouw is altijd thuis, neemt pakketjes aan en zet dat ook voor je deur terwijl de deur van de centrale hal heel langzaam sluit dus iemand kan zo naar binnen
Mijn SeSa gaat voor de zekerheid naar mn ouders
Nu wel. Want ik vind het een prachtig woord!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:48 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik was niet gequotiseerd (is dat een woord?)
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik niet thuis ben neemt mijn buurvrouw het aan. Maar die heeft een welopgevoede dochter die het pakket niet leegvreet, in tegenstelling tot andere buurmensen hier.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik niet thuis ben neemt mijn buurvrouw het aan. Maar die heeft een welopgevoede dochter die het pakket niet leegvreet, in tegenstelling tot andere buurmensen hier.
A-ha! [/Sherlock]quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik moet nog gaan shoppen voor de laatste dingen, doe me een lol
Ahaaaaa (zie je me gaan Cat?)quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik moet nog gaan shoppen voor de laatste dingen, doe me een lol
Ik zie het. Trots op je!quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:48 schreef Maes het volgende:
Ik was niet gequotiseerd (is dat een woord?) Maar ik weet dat je van me houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |