Tel je even mee:quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken verschillende mensen die met oudjaar jarig zijn, lijkt me nog erger. Maar 30 dec lijkt me ook niet handig nee.
Bij mij in de familie zijn er alleen mensen gestorven met Kerst.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Tel je even mee:
ex-schoonbroer met kerst
ex-schoonma met oudjaar
en dan mn ex zelf de dag na nieuwjaar
dus jij bent de daderquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar toch een toffe SC he? Best slim idee van mij om jou hierheen te sturen.
Ik tel 3 keer "ex". Lekker rustig dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Tel je even mee:
ex-schoonbroer met kerst
ex-schoonma met oudjaar
en dan mn ex zelf de dag na nieuwjaar
vond er ook niet veel aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee niet echt
Wel grappig om een keer een topic zo snel vol te blaffen, maar 1 x is wel genoeg]
Ik had gisteren ook absurd postaantal, absoluut een record voor mij
GMTAquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik tel 3 keer "ex". Lekker rustig dus
Inmiddels wel ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik tel 3 keer "ex". Lekker rustig dus
die houdt daar ook niet vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel voor je vrouw?
Het is verdorie alweer bijna tien uur
Neuh niet te vaak inderdaadquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vond er ook niet veel aan![]()
mijn hoogste postaantal ligt daar ruim boven
Jammer, dan geen kerstballen eraan dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die houdt daar ook niet van
Ik heb een keer 4 uur met een vriend aan de telefoon gehangen. Waarbij we niets anders vertelde dan hoe we nu lagen of anders gingen liggen en dat we niet wilden ophangen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga twee borsten groeien, na een vrouwenstudie is het nu wel duidelijk dat ik gewoon eigenlijk een semi-vrouw ben.
Zojuist een uur getelefoneerd.
Meet een geil Oosters accentquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga twee borsten groeien, na een vrouwenstudie die ik gekozen heb ,is het nu wel compleet duidelijk dat ik gewoon eigenlijk een semi-vrouw ben.
dat was toen met het helpen voor het dagrecord te verbrekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neuh niet te vaak inderdaad
En I know
Knuffelquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het is toch raar dat iemand je op maandag nog zo mist dat ze naar je toe komt en vrijdag voelt ze ineens niet genoeg, zegt ze.
Maar goed, ze weet hoe ik er over denk en hoe kut het op sommige momenten (bijvoorbeeld zoals vandaag) ook is. Ik moet verder. Als zij voor haar issue wegloopt moet zij dat weten. Ik weet wat ik waard ben, her loss, not mine.
Sprak hij heel stoer, maar ondertussen![]()
Ik snap niet dat jij boers met geil associeert.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meet een geil Oosters accent![]()
heeeeequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meet een geil Oosters accent![]()
Ik had een vriend waar ik zo nauwelijks mee praatte op de middelbare school, maar waar ik wel dagelijks een uur mee aan de telefoon zatquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga twee borsten groeien, na een vrouwenstudie die ik gekozen heb ,is het nu wel compleet duidelijk dat ik gewoon eigenlijk een semi-vrouw ben.
Net was je nog "intelligentste user".quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |