Dat heb je met die wijze lullen uit het oosten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een wijze uitspraken hier..
quote:Van achtern kiek iej de koo in 't gat.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat heb je met die wijze lullen uit het oosten.
heerlijk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef Under_Score het volgende:
heb pas het boekje twenste wijsheden gekochtstaan leuke dingen in. heerlijk nuchter
[..]
Oud, maar leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:38 schreef Assiej het volgende:
Twentse vrouwen doen het best bij de Seks Callcenters, omdat ze alles inslikken
#Hermanfinkers....
Als dit een poging tot grappig zijn was, faal je toch welquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Is je moeder lekker ?
Zoja ?
Oud, maar lekker
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet die Sims ook vreemd laten gaan, dan is er een beetje actie in het spel
Daaromquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geen idee...er gebeurd wel iets.
Ze zijn beter dan Tottenham.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:17 schreef Under_Score het volgende:
en, hoe doen onze handbal dames het?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef Under_Score het volgende:
en tottenham is te vergelijken met?
top oss?
gvd, dus toch steeds die kaboutersquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga ff iets kanen. Als het stadion afgebroken is dan hoor ik het wel
Helemaal de pafipo vergeten![]()
[ afbeelding ]
Wasn't me, wat een blunders ...quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:02 schreef omearos het volgende:
[..]
Assie is met haar Sims aan het spelen
Ja, altijd hetzelfde liedjequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:57 schreef Under_Score het volgende:
gvd, dus toch steeds die kabouters
3-3..quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef Assiej het volgende:
Wat is het nu geworden? Ik heb weggezapt..
Ach Sander was lkkr bezig vandaagquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
3-3..
Vond het eigenlijk best een mooie wedstrijd.. alleen jammer van Bossckers blunder
Mwa, Sander heeft in mijn ogen echt maar 1 blunder gemaakt vanavond..quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ach Sander was lkkr bezig vandaagwat een blunderss
Nja hebben ze toch leuk wedstrijdje gehad
En dat was van vrouw verwisselen ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, Sander heeft in mijn ogen echt maar 1 blunder gemaakt vanavond..![]()
Ja, dat wel
dit heeft niks met die omroep te makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:17 schreef Under_Score het volgende:
ik boycot powned sinds hun sint geouwehoer ( voor zover ik dat daarvoor ook al niet deed )
ojah, dat ging ik doen.quote:
oh, ja dat heb je gauw met zo'n debiele naam als p0wned.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit heeft niks met die omroep te maken
Je hebt nog een bult te leren...quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef Under_Score het volgende:
gvd man allemoal sloapn. slapen jullie allemaal bij elkaar ofzo.![]()
tofquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:01 schreef Intelligence het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)-country-chrome.html
Leuk ding
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En omdat Remco gaat bitchen als ik het wel doe, pak ik de LaPo niet
gaan we bitchen?quote:
David got rickrolledquote:
quote:Dag Top 25
7 december 2010
pos titel abs 6+
1 JOURNAAL 20 UUR 1.951.000
2 VOETBAL CL TWENTE-TOTTENHAM 1.652.000
3 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN 1.509.000
4 HALF ACHT NIEUWS 1.359.000
5 OPGELICHT 1.312.000
Patrickquote:Op woensdag 8 december 2010 09:29 schreef Intelligence het volgende:
Gaat weer hard hier ....
Goedemorgen
die was toch richting Denemarken?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe oud is Bas?
http://www.nu.nl/binnenla(...)twagenchauffeur.html
pffff ja enorm vroegquote:Op woensdag 8 december 2010 10:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zo maar is uit bed...wat is t nog vroeg
Henrikequote:
Markoquote:Op woensdag 8 december 2010 10:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zo maar is uit bed...wat is t nog vroeg
3 onderste kastjes staan, vanavond verder, maar kregen gister meer bezoek dan geplandquote:Op woensdag 8 december 2010 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Patrickgelukt met je meubel gisteravond?
Zeker, lekker ICT opdrachten op school aant makenquote:
* ReMcOrE ook, heeft gisteravond een toffe avond gehad bij Twentequote:Op woensdag 8 december 2010 11:27 schreef norich het volgende:
[..]
Zeker, lekker ICT opdrachten op school aant maken
jij ook GTP?
quote:
heb nog geen sleutel, financiering is nog niet definitief, maar blijkbaar heeft Domijn er genoeg vertrouwen in dat ze hem op 'verkocht' hebben gezetquote:
Wat er voorrang heeft: recht op parate executie of huisrecht (dat niemand zijn huis uitgezet mag worden zonder tussenkomst van een rechter)quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
AutoMessage: Justin is vrijdag jarig
yesyes hier ook qmusicquote:Op woensdag 8 december 2010 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
voor de afwisseling van 3FM nu maar eens de Q-top 1000 opstaan
het is hier nu weer begonnen met sneeuwen...
uhuquote:Op woensdag 8 december 2010 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De titel van dat nummer, jeweet
awhquote:Op woensdag 8 december 2010 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
dit liedje herinnert me op één of andere manier altijd aan m'n beide overleden opa's
ga je winnen?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vrijdag is weer de trekking van de staatsloterij![]()
wat voor auto heb je op het oog dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mocht iemand 'm winnen, kan iemand me dan ff geld geven voor een nieuwe auto?
je moet ook ff aan het kostenplaatje denken straksquote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tsja, 't is m'n lesauto en ik vind 'm enorm fijn
ligt aan je budget, vast wel wat moois te vindenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tsja, ik moet gewoon eens denken aan een of ander oud, roestig kutautootje uit 1980
Dat vind ik dan weer een verschrikkelijke plaat...quote:Op woensdag 8 december 2010 13:48 schreef ReMcOrE het volgende:
één van de allermooiste Nederlandstalige platen ooitkippenvel, elke keer weer!!!
Stef Bos - Papa
cultuurbarbaarquote:Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een verschrikkelijke plaat...
is die Civic zo rap dan, of die Q7 zo traag?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Intelligence het volgende:
Werd ik net gebeld voor info over een bepaalde auto, iemand daagde iemand anders uit voor een sprintje, om 1000 eur ....
Uitdager rijdt een Audi Q7 TDI (oude model) met DSG.
Uitgedaagde rijdt een Honda Civic CRX VTEC.
Dat word daaaaaag Q7![]()
Gaan morgen rijden als t goed is ... uitdager is de baas van uitgedaagde
Civic 0,189pk per kg, de Q7 0,104; lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef Intelligence het volgende:
Jep uitgedaagde is mn zwager
Zijn baas (een Bosniër) vind zn Q7 oh zo snel, maar omdat die auto zo zwaar is is dat puur gevoel van koppel.
Op papier doet de Q7 0-100 in 8.5, de Civic in 7.3
Top snelheid is nagenoeg gelijk, dus ik vermoed dat het voordeel op de sprint voor de Civic zal zijn ivm gewicht.
Civic 170pk op iets van 900 kg, Q7 240pk op 2300kg
en je zit nu bij de gemeente, iets met wetten etc. wat klopt er dan niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het kriebelt echt zo erg om te solliciteren bij de politie om hondenbrigadier te worden
en dan om ¤ 1.000, hebben ze beide geld teveel ofzo?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef Intelligence het volgende:
waarschijnlijk gewoon kwartmijl, zwager is wel ervarenWekelijkse training op de zondag haha
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:59 schreef Intelligence het volgende:
Nee, die baas heeft een te groot ego
owquote:Op woensdag 8 december 2010 16:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Remco; dit is echt niet iets wat ik tot m'n 65e wil doen
harde kaas als avondeten lijkt me echt niet lekker.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef Assiej het volgende:
Phoa, net 3 oliebollen op en nu avond eten
harde kaas..
Ditquote:Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef haakon het volgende:
[..]
harde kaas als avondeten lijkt me echt niet lekker.
Neequote:
Op die manier, okequote:Op woensdag 8 december 2010 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee
Wij zijn altijd hartstikke druk, dus konden geen tijd vrij krijgen voor Sinterklaas, dus dan maar na Sinterklaas
Woar?quote:
Wat dooj doar dan ook?quote:
waarom weggebracht dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
morgen de auto weer ophalen!
beurtje + gasklep (vwquote:Op woensdag 8 december 2010 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom weggebracht dan?
en goedenavond allemaal
Davidquote:
ja, daar heb je dat helaas mee...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
beurtje + gasklep (vw) schoon laten maken
Nice, nicequote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]ben net klaar met leren voor vrijdag, nu zo de bank op...
Als je jong belegen kaas hebt is dat in het begin zo'n flubber kaasquote:Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef haakon het volgende:
[..]
harde kaas als avondeten lijkt me echt niet lekker.
Douchen voor die tijd zodat de haren zacht zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe je helemaal glad kan worden na het scheren?
Lijkt me nooit te lukken
Hmmm, dat met dat douchen klinkt wel als een goed ideequote:Op woensdag 8 december 2010 20:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Douchen voor die tijd zodat de haren zacht zijn
Huid strak trekken
Als dat niet wilt
Epileren
goed warm water gebruiken, scherp mesquote:Op woensdag 8 december 2010 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe je helemaal glad kan worden na het scheren?
Lijkt me nooit te lukken
Dat vind ik nou ook!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als je jong belegen kaas hebt is dat in het begin zo'n flubber kaas
dan vind ik juist dat onderste lekker
schil eraf halenen dan harde kaas
met stukje zacht
yam
Ik ga hopelijk ook mijn auto morgen ophalenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
beurtje + gasklep (vw) schoon laten maken
En wil jij hem aan zien toch?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
San, als ik vrijdag een lekker bedrag win bij de staatsloterij dan betaal ik m
Daar houd ik je aan!quote:Op woensdag 8 december 2010 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
San, als ik vrijdag een lekker bedrag win bij de staatsloterij dan betaal ik m
is dat inc. vrouwtje?quote:
Nicolequote:Op donderdag 9 december 2010 07:02 schreef omearos het volgende:
goedemorgen David
ben benieuwd of ik almelo haal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |