Kom, gaan we herrie makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herrie met vrouwen. Zo ver ben ik nog nooit geweest
Lief, maar het hoeft niet meer, zo blijktquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
En ja
[..]
Mijn ouders maakten ook nooit ruzie waar ik bij was, ze maakten alleen ruzie met mijDus ruziemaken kan ik als de beste
Cursusje?
Oh dat heb ik ook wel. Maar dat gaat ook vanzelf weer wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn ouders maakten nooit nooit NOOIT ruzie waar ik bij was.
Resultaat: ik kon tot vorig jaar niet ruziemaken. Ik ging huilen of ik liep weg.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het gaat z'n gangetje bij gebrek aan truck.
En hoe is het met cavia-meisje?
Flash, ik weet niet of je de behoefte hebt, maar één tip: hou dat zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herrie met vrouwen. Zo ver ben ik nog nooit geweest
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lief, maar het hoeft niet meer, zo blijkt
Dat lijkt me inderdaad beterquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Flash, ik weet niet of je de behoefte hebt, maar één tip: hou dat zo.
Nee, ik zou niet weten wat. Ik heb boodschappen gedaan en bij mijn ouders gegeten. Dawast.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb je wel iets leuks gedaan dan vandaag?
Met dit caviameisje gaat het z'n gangetje bij gebrek aan cavia'sNee, vandaag was wel een goede dag
Ga nou niet lopen stoken... niet iedereen hoeft de sjaak te zijn van jouw verdrietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Flash, ik weet niet of je de behoefte hebt, maar één tip: hou dat zo.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet weten wat. Ik heb boodschappen gedaan en bij mijn ouders gegeten. Dawast.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga nou niet lopen stoken... niet iedereen hoeft de sjaak te zijn van jouw verdriet
En niet alle vrouwen zijn hetzelfde
In dit dorp?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar er zijn toch zat leuke dingen
![]()
Alle vrouwen zijn hetzelfde in dat het gewoon geen tof idee is om er herrie mee te hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga nou niet lopen stoken... niet iedereen hoeft de sjaak te zijn van jouw verdriet
En niet alle vrouwen zijn hetzelfde
Herrie met vrouwen. En dat ze allemaal hetzelfde zijnquote:
+1quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Herrie met vrouwen. En dat ze allemaal hetzelfde zijn. En dat ze allemaal plezier beleven aan het vertrappen van mannenharten.
REKENING BETALEN!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo. Afwas gedaan, was opgehangen. De rest van de avond met een slaap op de bank. Eindelijk.
Ik denk dat ik ga douchen ALLEEENquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Herrie met vrouwen. En dat ze allemaal hetzelfde zijn. En dat ze allemaal plezier beleven aan het vertrappen van mannenharten.
Je ging bellen tutje! Niet via het forum.quote:
Je kunt thuis toch ook leuke dingen doen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dit dorp?Zomers wel ja, maar nu niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |