Mja, kut johquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het eerste min of meer. Maar het is heel raar gegaan en dat maakt het lastig.
OMG, met wat andere flarden die ik heb meegekregen hier, klinkt dat akelig herkenbaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het eerste min of meer. Maar het is heel raar gegaan en dat maakt het lastig.
Knakworstquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die worst is mij wel voorgehouden ja....
absoluutquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, kut joh![]()
Tip: Probeer niet alles te begrijpen. De wereld draait door
Hihi gekke Thijsquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs doet vanuit bed een mooie reactie op het hele verhaal:met geluid
Ik weet het, maar het is toch raar dat iemand je op maandag nog zo mist dat ze naar je toe komt en vrijdag voelt ze ineens niet genoeg, zegt ze.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, kut joh![]()
Tip: Probeer niet alles te begrijpen. De wereld draait door
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs doet vanuit bed een mooie reactie op het hele verhaal:met geluid
Dan heb ik zeker weer echt de verkeerde te pakken he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mannen kunnen niet lang boos blijven. Kost te veel energie![]()
Hebben we hard nodig om beesten te vangen en zoJullie hoeven alleen maar een potje thee te koken
Je hebt een glitterachtergrond in je avatar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker weer echt de verkeerde te pakken he?
Dit exemplaar kan hier volgend jaar nog boos om zijn hoor
Meh, die Duitsers zijn ofwel taai, of er zit te veel vet aanquote:
Neeeeeee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een glitterachtergrond in je avatar.
Dan vertel je dat verwende nest maar dat hij blij mag zijn dat hij iemand heeft die van hem houdt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt liever cocktailworstjes?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Meh, die Duitsers zijn ofwel taai, of er zit te veel vet aan.
Ik niet hoor, dat kan ik echt nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het was een grapjequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeee.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN je dat nou?
Ik ook niet, ik ben een softie. Zeker als een vrouw dan gaat huilen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik niet hoor, dat kan ik echt niet
Nou, ik denk dat dat niet heel erg gaat helpen atmquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan vertel je dat verwende nest maar dat hij blij mag zijn dat hij iemand heeft die van hem houdt.
Jezuskriebel. En dan vraagt ie zich af waarom ie zo' n torenhoge bloeddruk heeft dat ie nabloedtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
GODVERDOMME MIJN KOFFIE TEGEN MIJN BEELDSCHERMquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeee.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN je dat nou?
Zonde van je beeldscherm!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME MIJN KOFFIE TEGEN MIJN BEELDSCHERM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen beseffen niet hoe bijzonder het is om iemand te vinden waar je van houdt en die ook nog eens van jou houdt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat niet heel erg gaat helpen atm
Mja. Dat soort gezeik ken ik, al is het van lang geleden. Je koopt er alleen niks voorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het is toch raar dat iemand je op maandag nog zo mist dat ze naar je toe komt en vrijdag voelt ze ineens niet genoeg, zegt ze.
Maar goed, ze weet hoe ik er over denk en hoe kut het op sommige momenten (bijvoorbeeld zoals vandaag) ook is. Ik moet verder. Als zij voor haar issue wegloopt moet zij dat weten. Ik weet wat ik waard ben, her loss, not mine.
Sprak hij heel stoer, maar ondertussen![]()
Het ligt er aan op wie en vooral wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan echt niet langer als een dag boos zijn
Alleen mijn kutfamilie, dat duurt eeuwig en gaat nooit meer over
Ik wel hoor, daarom sleep ik nu mijn lieffie mee onder de douchequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sommige mensen beseffen niet hoe bijzonder het is om iemand te vinden waar je van houdt en die ook nog eens van jou houdt.
Ach lieverd, kom eens even knuffelen met tante taartjequote:Op dinsdag 7 december 2010 21:00 schreef RealZeus het volgende:
Sommige mensen beseffen niet hoe bijzonder het is om iemand te vinden waar je van houdt en die ook nog eens van jou houdt.
Laat GF het maar niet horen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb inmiddels standaard een dweiltje naast mijn toetsenbord liggen
Langer als een dag lukt me nog wel. Mits iemand het 'echt bont heeft gemaakt. Maar een jaar??? Nee, dat krijg i niet voor elkaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan echt niet langer als een dag boos zijn
Alleen mijn kutfamilie, dat duurt eeuwig en gaat nooit meer over
Nee, ik weet het, maar het was de eerste waarbij het echt wat leek te worden en het is nog niet zo lang geleden dus het moet even slijten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Dat soort gezeik ken ik, al is het van lang geleden. Je koopt er alleen niks voor
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel hoor, daarom sleep ik nu mijn lieffie mee onder de douche![]()
Doei
Enjoy.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel hoor, daarom sleep ik nu mijn lieffie mee onder de douche![]()
Doei
Het is al bijna volgend jaar he, lieverdquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Langer als een dag lukt me nog wel. Mits iemand het 'echt bont heeft gemaakt. Maar een jaar??? Nee, dat krijg i niet voor elkaar.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach lieverd, kom eens even knuffelen met tante taartje
Nee zo zit ik ook niet in elkaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Langer als een dag lukt me nog wel. Mits iemand het 'echt bont heeft gemaakt. Maar een jaar??? Nee, dat krijg i niet voor elkaar.
Zonde van de koffie, dat beeldsscherm droogt wel weer op.quote:
Dat is hier wel nodig. Net als een Dell-toetsenbord met afwateringsgaatjes, zodat degeknoeide drak er onderuit looptquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb inmiddels standaard een dweiltje naast mijn toetsenbord liggen
knuffelen doe ik niet, maar een bemoedigende schouderklop is hier wel op zijn plaatsquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]Sorry, ik mis het gewoon een beetje.
??quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is al bijna volgend jaar he, lieverd
Misschien vonden ze wel precies hetzelfde over jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee zo zit ik ook niet in elkaar.
Alleen mijn familie dat was al klaar, en sinds ze niet het fatsoen hadden om ons te komen condoleren toen hun broer (mijn vader) overleed is het elastiekje definitief gebroken
Dat is dus onmogelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien vonden ze wel precies hetzelfde over jou?
Nadat je de koffie ervan af hebt gelikt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Zonde van de koffie, dat beeldsscherm droogt wel weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |