Ben maar niet bang dat het bij die 1600 blijftquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:07 schreef Panda72 het volgende:
NS ontvangt 1600 claims van gedupeerde reizigers
Uitgegeven: 7 december 2010 16:25
Laatst gewijzigd: 7 december 2010 16:26
UTRECHT - De NS heeft sinds zaterdag 1600 claims ontvangen van reizigers die niet op tijd hun plaats van bestemming bereikten omdat op die dag het treinverkeer ernstig verstoord was.
© NU.nl/Jeroen DoedelDe claims die de NS tot nu toe ontving zijn voornamelijk ingediend via de website.
Reizigers kunnen ook een papieren formulier invullen en opsturen om het geld terug te krijgen wegens de vertraging. Hoeveel papieren formulieren er inmiddels binnen zijn, is nog onbekend.
Het treinverkeer in de randstad werd zaterdag ernstig ontregeld als gevolg van sneeuwbuien. Vooral rond Utrecht en Amsterdam ging het mis. Reizigers die vertraging opliepen hebben een maand de tijd om hun geld terug te vragen
Goh ze hadden toch een wintertest gedaanwaar ze zo enorm vol van waren
witte chocoladequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje haalt witte chocoladeletter
Ook witte?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb mijn nog halve chocoletter vanmiddag opgegeten
ik heb dit jaar nog geen chocoladeletteratoompje binnengekregenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb mijn nog halve chocoletter vanmiddag opgegeten
WITquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
witte chocolade
daarin matchen we dan weer niet, want puur
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb dit jaar nog geen chocoladeletteratoompje binnengekregen
1: Puurquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WIT
mijn top 3:
Wit
Puur/Melk
Kan niet kiezen tusen de laatste puur en melk, ligt eraan hoe je het eet (als pepernoot of blok chocolade etc)
Chocoladeletters komen niet in atoompjes beste vriendquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb dit jaar nog geen chocoladeletteratoompje binnengekregen
jij hebt lullevedu ik moet deze week ongesteld wordenquote:
Ik word er alleen misselijk van als ik het teveel eetquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
1: Puur
2: Melk (maar dat vind ik eigenlijk al niet meer lekker)
3: witword ik altijd misselijk van
weeeeet ikkkkkkkk, heb er net een proefwerk over gehad, maar je snapte het ideequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chocoladeletters komen niet in atoompjes beste vriend
ik ooooooooook!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik word er alleen misselijk van als ik het teveel eetWordt eerder misselijk van witte chocolade dan andere
Test Test.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
weeeeet ikkkkkkkk, heb er net een proefwerk over gehad, maar je snapte het idee
Allemaal even zwaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Test Test.
Welke chocoletter weegt het meest?
Ik eet ook liever iets 'hartigs' dan al dat zoete spulquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ooooooooook!
maar ik houd in het algemeen niet echt zo van zoetigsmakige versnaperingen
Dacht ik ook hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nietes! de M weegt het zwaarst!
De W dan ook hèquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nietes! de M weegt het zwaarst!
De M volgens jouquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Test Test.
Welke chocoletter weegt het meest?
Dat is dus ECHT niet waarquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
van de I zitten er soms 2 in een pakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |