Geen intro-tape?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:14 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom zei Lars eigenlijk voor Battery ''Hey Mick, no tape *haha*''? Wat bedoelde ie daarmee
Ik snap dat ie het tegen Big Mick de geluidstechnicus had, maar wat no tape.
Filmpje van meet en greet, oefenen en Helpless staan online trouwens.
Trouwens geinig, op Creeping Death hoor je 30 seconden voordat ze beginnen met de eerste noot iemand schreeuwen ''CREEEPING DEAATHH'' 2 keer, zouden ze naar hem geluisterd hebben of had ie het ergens gezien?
Volgens mij werd het live op TV uitgezonden, die op YouTube is van iemand die zijn TV heeft gefilmd, best crappy kwaliteit.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Geen intro-tape?
Concert van Zweden afgelopen week staat trouwens in zijn geheel op YouTube![]()
Alles in 720pquote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Volgens mij werd het live op TV uitgezonden, die op YouTube is van iemand die zijn TV heeft gefilmd, best crappy kwaliteit.
edit: Ja dus, het werd uitgezonden op SVT1 , de Nederland 1 van Zweden. Zie dat in Nederland nog niet zo snel gebeurenHet is zelfs in high def uitgezonden, hoop dat ik die kan downloaden.
Mja heb hem inmiddels als download, toch wat fijner dan YouTubequote:
Ik heb hem gekochtquote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Heeft een van jullie Gelsenkirchen al via de onofficiele wegen gevonden? Ik kan hem niet vinden
Je hebt PM!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Heeft een van jullie Gelsenkirchen al via de onofficiele wegen gevonden? Ik kan hem niet vinden
Ondanks dat ie vrijwel kaal is drumde ie lekker ja!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:08 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Dank! Wat zit er trouwens in Master of Puppets heeeeerlijk veel dubbele bass!
Zijn allemaal overgeheveld van Google Videoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:51 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Leuk dat op Youtube allemaal 2-uur durende concerten staan
Damn daar zou ik wel heeeeeel graag bij willen zijn!quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:30 schreef Mr.Jorn. het volgende:
http://www.metallica.com/news/jul-27-2011-thirty-years.aspJammer dat het in SF is
Afgezien van die gedubde double bass is het nog steeds een super concert inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:35 schreef Quisho het volgende:
Oh een Metallica topic, leuk. Ik heb net het concert van Nimes bekeken, hij staat helemaal op youtube:
Mensen zich nog ingeschreven,quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:30 schreef Mr.Jorn. het volgende:
http://www.metallica.com/news/jul-27-2011-thirty-years.aspJammer dat het in SF is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |