abonnement Unibet Coolblue
pi_89877370
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:57 schreef Exterminator het volgende:
Mag ik ook nog stiekem hopen op een NL show? :@
Dan zal het een solo-show worden en geen Sonisphere.
  FOK!fotograaf maandag 13 december 2010 @ 16:11:35 #27
159915 -Menn0-
MNO
pi_89877762
Beter!
,,/
pi_89891648
De eerste datum voor 2011 is bekend:
quote:
The Sonisphere Festival rumors have been in high gear and you know how we love our European summer vacations, so we're here to confirm that we will indeed be at Knebworth House to kick off the weekend on Friday, July 8, 2011!! Hanging with Anthrax, Megadeth, and Slayer last summer was just too much fun, so here we are doing the Big 4 shenanigans again and this will be the first time that we will all be on the same stage in the U.K.
Stop rockin' the boat.
  maandag 13 december 2010 @ 21:12:46 #29
309694 Unglaublich
Boem is ho, plons is water.
pi_89891866
_O_
Keep the Home Fires Burning,
While your hearts are yearning.
Though your lads are far away,
They dream of home.
pi_89892278
*O*
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_89892453
Met wie kan ik meeliften?
  FOK!fotograaf maandag 13 december 2010 @ 21:37:28 #32
159915 -Menn0-
MNO
pi_89893629
quote:
9s.gif Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
Met wie kan ik meeliften?
,,/
pi_89895834
Bummer.. 175 pond is toch nog best wel duur..
pi_89899268
Waarschijnlijk spelen ze ook in Frankrijk, 10 Juli (Sonisphere) en een Big 4 only concert in Duitsland.
Stop rockin' the boat.
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:45:59 #35
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_89909582
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:02 schreef bassieVL het volgende:
In Wembley heb ik ze in 2007 gezien, zeker een aanrader. Nog nooit zoveel bier gedronken tijdens een concert.
2003 heb ik ze in Wuhlheide gezien. Beiden erg leuke locaties.
stonden ze in wembley solo of was dat met live8. (dat was zeker in 2008)

Zag dit jaar dat Rammstein op de Wuhlweide stonden, sindsdien houd ik die locatie in d gaten.

Wordt dan denk Big4 in DL of Sonisphere in France -
Denk niet dat ze big4 programmeren waar ze vorig jaar ook al stonden op sonishpere
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:47:37 #36
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_89909643
Denk dat soniphere UK wel exlcusief is voor dat eiland?
Doet Sonisphere wel vaker daarzo
pi_89910539
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:45 schreef AgeEll het volgende:

[..]

stonden ze in wembley solo of was dat met live8. (dat was zeker in 2008)

Zag dit jaar dat Rammstein op de Wuhlweide stonden, sindsdien houd ik die locatie in d gaten.

Wordt dan denk Big4 in DL of Sonisphere in France -
Denk niet dat ze big4 programmeren waar ze vorig jaar ook al stonden op sonishpere
Solo, dat was de dag na dat live earth gedoe.

Big 4 Frankrijk inderdaad Sonisphere en Duitsland een Big 4 only show.
Stop rockin' the boat.
pi_89915232
Vliegtickets naar UK zijn geregeld.
Stop rockin' the boat.
pi_89918898
Zijn er nog steeds mensen die naar een Metallica concert willen :o
heb ze in 2006 en 2008 gezien zat nogal een dalende lijn in, wil niet weten hoe dat in 2011 is -O-
pi_89919403
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:12 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Solo, dat was de dag na dat live earth gedoe.

Big 4 Frankrijk inderdaad Sonisphere en Duitsland een Big 4 only show.
Waar in Duitsland?
pi_89920232
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:13 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Waar in Duitsland?
Omg. Hannover heb ik gehoord.
Stop rockin' the boat.
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:06:39 #42
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_89923830
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:00 schreef Phantom_Lord het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die naar een Metallica concert willen :o
heb ze in 2006 en 2008 gezien zat nogal een dalende lijn in, wil niet weten hoe dat in 2011 is -O-
zit juist een stijgende lijn in, begin van dit decenium klonk james nergens naar, dat heeft ie weer stuk beter gekregen.

Hoewel, als ik soms die liveshows terugluister dan komt James er niet altijd even goed vanaf.

Maar een show is echt een feestje hoor, maar als j niet wil, dan niet natuurlijk.

Wordt voor mij Duitsland dan denk, misschien france en heel misschien engeland.
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:07:07 #43
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_89923840
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:34 schreef bassieVL het volgende:
Vliegtickets naar UK zijn geregeld.
j had al een ticket?
pi_89952078
Sonisphere Frankrijk met de Big 4 (in de buurt van Metz), 9 Juli
Stop rockin' the boat.
pi_89957271
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:00 schreef Phantom_Lord het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die naar een Metallica concert willen :o
heb ze in 2006 en 2008 gezien zat nogal een dalende lijn in, wil niet weten hoe dat in 2011 is -O-
Ik heb ze nu een keer of 6 gezien en ondanks al het gebash op ze heb ik nog nooit een slecht concert van ze meegemaakt. Ik hoef ze niet perse nog een keer te zien, maar vind het wel jammer dat Nederland maar 1 Sonisphere heeft gehad en dit was volgens mij verreweg de magerste line up ook. Sonispere was de enige kans op een leuk heavy festival in Nederland, buiten Forta Rock om, maar dat is wel een festival van een bescheidener orde, wat natuurlijk zeer begrijpelijk is.
pi_89958075
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:06 schreef AgeEll het volgende:

[..]

zit juist een stijgende lijn in, begin van dit decenium klonk james nergens naar, dat heeft ie weer stuk beter gekregen.

Hoewel, als ik soms die liveshows terugluister dan komt James er niet altijd even goed vanaf.

Maar een show is echt een feestje hoor, maar als j niet wil, dan niet natuurlijk.

Wordt voor mij Duitsland dan denk, misschien france en heel misschien engeland.
Het is niet alleen James met zn stem die t niet meer helemaal haalt altijd, maar vooral ook als ze One spelen dat Lars zn dubbele bas niet meer beheerst, en dat is nou precies wat het nummer maakt tot wat het is.

en ze staan beetje te veel stil, nog niet zo erg als bij slayer, maar ze hebben betere tijden gekend.

maarja, wie ben ik om te zeggen dat je niet meer naar een metallica concert mag?
als je wil mag je gaan, niets op tegen, ik acht alleen de kans klein dat je mij daar tegen komt ;)

wat mij betreft is het tijd voor de nieuwe metal bands zoals trivium en avenged sevenfold, qua concerten dan, zit zoveel energie in die lui.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:11:53 #47
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_89959566
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:35 schreef Phantom_Lord het volgende:

[..]

Het is niet alleen James met zn stem die t niet meer helemaal haalt altijd, maar vooral ook als ze One spelen dat Lars zn dubbele bas niet meer beheerst, en dat is nou precies wat het nummer maakt tot wat het is.

en ze staan beetje te veel stil, nog niet zo erg als bij slayer, maar ze hebben betere tijden gekend.

maarja, wie ben ik om te zeggen dat je niet meer naar een metallica concert mag?
als je wil mag je gaan, niets op tegen, ik acht alleen de kans klein dat je mij daar tegen komt ;)

wat mij betreft is het tijd voor de nieuwe metal bands zoals trivium en avenged sevenfold, qua concerten dan, zit zoveel energie in die lui.
Ik was naar A7X in de melkweg, paar weken geleden, en ik moet zeggen gekkenhuis. Maar dat kwam in eerste instantie niet door de band. Het publiek ging zo los, dat heb ik zelden meegemaakt. Dat sloeg over op de band. Maar de band heeft zich ook een wat strakke look aangemeten, vooral de gitaristen, weinig lachen of interactie.
Maar dat werd gedurende het concert minder, zanger ging zelfs verhalen over de Rev vertellen. Maar volgens mij kwam dat ook omdat ze zo lang niet in NL waren geweest.
Trivium heb ik te weinig gezien.

over Metallica -
Dat Lars minder speelt krijg ik niet zo mee, ik heb hem nooit vroeger gezien en mij valt het live niet op dat hij ernaast zit ofzo.
Ik vind ze nog wel heel energiek, de oude beelden van Jason zijn idd wat drukker, maar de mannen lopen tegen de 50.
Ken zat bands die alleen maar stil staan, Muse, Lamb of God, Rammstein, Stone Sour (gitaristen). Slayer enz enz.
Energie hoeft natuurlijk niet in de bewegelijkheid te zitten, en soms is het bij Metallica wat TE geregiseerd, maar nogmaals het is zo'n feestje live. Vliegt altijd voorbij en wat ik altijd zeer kan waarderen is de dankbaarheid richting de fans. Dat is ook wel is minder bij andere bands.
pi_89960484
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ik was naar A7X in de melkweg, paar weken geleden, en ik moet zeggen gekkenhuis. Maar dat kwam in eerste instantie niet door de band. Het publiek ging zo los, dat heb ik zelden meegemaakt. Dat sloeg over op de band. Maar de band heeft zich ook een wat strakke look aangemeten, vooral de gitaristen, weinig lachen of interactie.
Maar dat werd gedurende het concert minder, zanger ging zelfs verhalen over de Rev vertellen. Maar volgens mij kwam dat ook omdat ze zo lang niet in NL waren geweest.
Trivium heb ik te weinig gezien.

over Metallica -
Dat Lars minder speelt krijg ik niet zo mee, ik heb hem nooit vroeger gezien en mij valt het live niet op dat hij ernaast zit ofzo.
Ik vind ze nog wel heel energiek, de oude beelden van Jason zijn idd wat drukker, maar de mannen lopen tegen de 50.
Ken zat bands die alleen maar stil staan, Muse, Lamb of God, Rammstein, Stone Sour (gitaristen). Slayer enz enz.
Energie hoeft natuurlijk niet in de bewegelijkheid te zitten, en soms is het bij Metallica wat TE geregiseerd, maar nogmaals het is zo'n feestje live. Vliegt altijd voorbij en wat ik altijd zeer kan waarderen is de dankbaarheid richting de fans. Dat is ook wel is minder bij andere bands.
das waar, maar k vat dat ook beetje op als beetje propaganda. maar idd mag het ook wel eens gezegt worden dat de fans een band uiteindelijk groot maken.
pi_89962964
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:17 schreef Phantom_Lord het volgende:
ik denk 2013 op zn vroegst, maar kan niet lang genoeg duren.
NEEEE!!!!! dan is de wereld al vergaan, of de Blitzkrieg, hoe je het wil noemen :(
  woensdag 15 december 2010 @ 16:56:43 #50
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_89963963
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:36 schreef Phantom_Lord het volgende:

[..]

das waar, maar k vat dat ook beetje op als beetje propaganda. maar idd mag het ook wel eens gezegt worden dat de fans een band uiteindelijk groot maken.
Ik hou er altijd van als er nog even gebogen wordt naar het publiek, dit klinkt vreemder dan het is.
bands die zomaar van het podium aflopen zonder een zwaai die moet ik nooit zo.
ik geloof de jongens wel iig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')