Het ligt er in ieder geval aan door wie, als je hetero bent.quote:
Hoezo als je hetero bent? Alleen als je homo/bi bent mag je door een man gebaft worden als man zijnde?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het ligt er in ieder geval aan door wie, als je hetero bent.
Ja, als zij dat wil en jij vindt dat lekker, ik zeg doen.quote:
Het lijkt me wel dat je dat alleen prettig vind als je homo of bi bent.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo als je hetero bent? Alleen als je homo/bi bent mag je door een man gebaft worden als man zijnde?
Alles mag, maar ik zie ze dat niet doen. Een bi vind ik eigenlijk al twijfelachtig, maar ik zie ze dan ook eerder als homo's die niet echt de keus kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo als je hetero bent? Alleen als je homo/bi bent mag je door een man gebaft worden als man zijnde?
Oh ja, mij ook, maar ik vond het er zo raar bijstaan, dat als je hetero bentquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Het lijkt me wel dat je dat alleen prettig vind als je homo of bi bent.
Waaruit maar weer blijkt dat jij er geen kont verstand van hebtquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles mag, maar ik zie ze dat niet doen. Een bi vind ik eigenlijk al twijfelachtig, maar ik zie ze dan ook eerder als homo's die niet echt de keus kunnen maken.
Omdat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waaruit maar weer blijkt dat jij er geen kont verstand van hebt
Er een enorm verschil is tussen bi en homo zijn?quote:
Het is een kwestie van opvatting. Bij vrouwen vind ik het toch een ander geval, omdat de drempel bij vrouwen veel kleiner is om intiem te zijn met elkaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Er een enorm verschil is tussen bi en homo zijn?
Ik ben bi, niet omdat ik geen keuze kan maken, maar omdat ik beide geslachten aantrekkelijk kan vinden, daarom ben ik geen hetero, daarom ben ik niet homoseksueel.
Een hetero is dan ook geen bi of homo, die voelt die aantrekkingskracht niet, is toch niet raar als hij die aantrekkingskracht dan niet begrijpt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is een kwestie van opvatting. Bij vrouwen vind ik het toch een ander geval, omdat de drempel bij vrouwen veel kleiner is om intiem te zijn met elkaar.
Een hetero-man begrijpt niets van een man die zegt (net zoveel) into vrouwen te zijn (zoals hij dat is) maar ook into mannen kan zijn op de gelijksoortige manier.
Ik geloof wel dat er mannen zijn die het doen met mannen uit een soort van fetisj of misschien wel een vorm van perversiteit. Is niet erg overigens, want er zijn ergere dingen.
Ik hou van seks, maar geloof niet dat dat alternatief is.quote:Op maandag 25 april 2011 17:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit bewijst dat het mij ook geen moer kan schelen wie wat wel of niet doet.
Als ik me dat goed herinner, ben je ook een alternatieve genieter, maar ik was vast in de war met iemand anders, die ook zo'n soort avatar heeft, en die houdt er wel van.
Nee dat is het niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is een kwestie van opvatting.
Ik ben bisexueel en dat hefet niks te maken met geen keuze kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles mag, maar ik zie ze dat niet doen. Een bi vind ik eigenlijk al twijfelachtig, maar ik zie ze dan ook eerder als homo's die niet echt de keus kunnen maken.
"Ja maar jij bent een vrouw, dat is anders"quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben bisexueel en dat hefet niks te maken met geen keuze kunnen maken.
Het is ook niet dat ik seks heb met vrouwen op dit moment aangezien ik in een monogame relatie zit met een man.
Ik voel sexuele aantrekkingskracht naar zowel mannen als vrouwen en ben ook eens verliefd geweest op een vrouw.
Maar ik ben niet compleet lesbiene aangezien ik me ook aangetrokken voel tot mannen.
Oja, jij was het, met ik wie Erodome verwarde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik hou van seks, maar geloof niet dat dat alternatief is.
Tsja, als je in een bepaalde setting niet voldoet aan de norm, ben je natuurlijk snel raar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Een hetero is dan ook geen bi of homo, die voelt die aantrekkingskracht niet, is toch niet raar als hij die aantrekkingskracht dan niet begrijpt?
Wat dat dan met bi mannen te maken heeft is me een raadsel.
Jij bent echt raar weet je dat? Ik dacht dat ik soms raar kon zijn, maar het valt wel mee...
Dat snap ik dat het voorkomt, er zijn zelfs mensen die sex willen/hebben met een dier, en kunnen daar ook verliefd op worden. Het is een stapje verder, maar dat er met het brein van de mens 'verkeerd' kan gaan is eigenlijk niet raar, dus dat is het punt niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
Een bi kan verliefd worden op zowel mannen als vrouwen, een homo of een hetero niet. Daar zit geen mening of wat dan ook in gestopt. Niks niet opvatting, gewoon hetero, of bi, of homo.
Neen, dat is het niet, hetero man vindt vrouwen seksueel aantrekkelijk, 2 vrouwen die seks hebben vindt hij dus ook seksueel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, als je in een bepaalde setting niet voldoet aan de norm, ben je natuurlijk snel raar.
Waarom heteromannen zich dat niet kunnen voorstellen, terwijl ze vaak twee vrouwen niet of minder raar vinden is misschien een indicatie.
Dat geloof ik ook wel, dat je dat zo voelt, alleen ligt het voor mij toch iets anders.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben bisexueel en dat hefet niks te maken met geen keuze kunnen maken.
Het is ook niet dat ik seks heb met vrouwen op dit moment aangezien ik in een monogame relatie zit met een man.
Ik voel sexuele aantrekkingskracht naar zowel mannen als vrouwen en ben ook eens verliefd geweest op een vrouw.
Maar ik ben niet compleet lesbiene aangezien ik me ook aangetrokken voel tot mannen.
Daarom ben jij ook niet bi, ben jij hetero.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, dat je dat zo voelt, alleen ligt het voor mij toch iets anders.
Je zegt het goed, een man vindt een vrouw, zelfs als ze met een andere vrouw iets doet, aantrekkelijk. Dat bedoel ik juist te zeggen dat het bij vrouwen minder raar is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Neen, dat is het niet, hetero man vindt vrouwen seksueel aantrekkelijk, 2 vrouwen die seks hebben vindt hij dus ook seksueel aantrekkelijk.
Daarbij beweert die hetero vaak dat hij lesbo's wel even om zal turnen, daar is dat begrip dan ineens een stuk minder voor, alleen als de kans bestaat dat hij mee kan doen misschien is er begrip(beter gezegd eigen belang).
Als jij geen bisexueel bent zal dat zeker anders liggen, en dat is logisch.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, dat je dat zo voelt, alleen ligt het voor mij toch iets anders.
Maar ik kan vrouwen heel mooi vinden en vind het ook niet raar om ze te zien sexen. Bij mannen heb ik een ander gevoel, terwijl ik sex met een man geweldig vind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook niet bi, ben jij hetero.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |