quote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef Vieze_Fur het volgende:
Niks geilers dan een lekker wijf die met haar dikke kont op je gezicht gaat zitten en je beveelt je tong diep in haar kontgaatje te douwen.
Lijkt het je nou ranzig, Of is het wel okee?quote:Op donderdag 23 december 2010 04:46 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Nou nou. Het lijkt mij ook ronduit ranzig. Anaal neuken, ok. Maar je gaat mij niet vertellen dat het daar blinkend schoon is, hoe goed je je ook wast. En dat is het sowieso niet als je 'm erin steekt. Of was jij je anus ook van binnen uit na iedere poepbeurt?
Maargoed, laat degenen die t wel waarderen er verder lekker van genieten, voor mij hoeft t niet.
Dit dus.quote:Op maandag 18 april 2011 12:56 schreef Pan.da het volgende:
*kick
Gisteren belde mijn vriendin mij op en daarbij vertelde ze dat ik weer behoorlijk 'naughty' was geweest.
Na een avond stappen en drinken geile seks gehad en ja, ik heb haar aarsje gelikt. Geilheid + flink aangeschoten + schoon aarsje = niet nadenken maar met je gezicht tussen haar billen
Of ik het zou doen als ik niet zoveel gedronken had? Ik weet het niet eigenlijk. Het is en blijft natuurlijk niet hygiënisch.
Doe je dat eigenlijk ook bij mannen?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:54 schreef Jurgen1990 het volgende:
zelfs in een aangeschoten bui heb ik nog nooit aan baffen gedaande gedachte is er dan zelfs nog eens niet, dan denk ik liever gewoon aan beffen op dat moment (A)
Huh, hoezo die vraag?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe je dat eigenlijk ook bij mannen?
Hij doet niet aan baffen, dus ik denk het niet, ook beffen niet, kan niet namelijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe je dat eigenlijk ook bij mannen?
Oeps, sorry Jurgen1990, ik heb het verkeerde bericht gequote.quote:Op donderdag 21 april 2011 06:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij doet niet aan baffen, dus ik denk het niet, ook beffen niet, kan niet namelijk.
Ik had het eigenlijk aan jou willen vragen, dus bij deze, doe je het ook bij mannen (baffen)?quote:
Ik zie niet waarom niet. Andere (waaronder mijn vriendin) doet het ook bij mij. Mits schoon kan het gewoon.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oeps, sorry Jurgen1990, ik heb het verkeerde bericht gequote.
[..]
Ik had het eigenlijk aan jou willen vragen, dus bij deze, doe je het ook bij mannen (baffen)?
Het lijkt mij raar om te zien, een man die de anus van een andere man likt.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom niet. Andere (waaronder mijn vriendin) doet het ook bij mij. Mits schoon kan het gewoon.
Jij vindt alles raar als het maar een klein beetje in de buurt komt van homoseksualiteitquote:Op donderdag 21 april 2011 09:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het lijkt mij raar om te zien, een man die de anus van een andere man likt.
Nee hoor, sommige homo's vind ik best wel okay. Dit is objectief gezien wel een beetje too much, als je je dat visualiseert, toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt alles raar als het maar een klein beetje in de buurt komt van homoseksualiteit
Nee, zeker niet objectief.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige homo's vind ik best wel okay. Dit is objectief gezien wel een beetje too much, als je je dat visualiseert, toch?
Ja hoor. Zo objectief als maar kan. Maar wat is jouw objectieve mening erover?quote:
Objectieve mening? *proest*quote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja hoor. Zo objectief als maar kan. Maar wat is jouw objectieve mening erover?
Geef jouw mening, die is dan toch wel objectief?quote:
Een mening is altijd SUBjectief schatquote:Op donderdag 21 april 2011 10:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geef jouw mening, die is dan toch wel objectief?
Juist, wilde ik al zeggen, maar dan ondergraaf ik jouw opmerking over het objectief zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een mening is altijd SUBjectief schat
Objectief is baffen niet smeriger als mannen het doen. Objectief is baffen baffen, verder geen waarde oordeel, dus je ondergraaft niks.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist, wilde ik al zeggen, maar dan ondergraaf ik jouw opmerking over het objectief zijn.
Je kunt hooguit proberen zo objectief mogelijk te zijn.
Nu we het eens zijn, wat is jouw subjectieve/objectieve mening over het baffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |