ik zag hetquote:
Je vriendin weet niet wat douchen is?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:19 schreef wise het volgende:
geil hoor. Lekker de strontkorsten uit de bilharen happen/likken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:21 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is Eh ?
Beffen is kut-likken, baffen is kont-likken en boffen ismijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:21 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is Eh ?
Beffen is kut-likken, baffen is kont-likken en boffen isDus als jij dit ziet doet het je HE-LE-MAAL niets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef Da.boy het volgende:
[..]
Dus als jij dit ziet doet het je HE-LE-MAAL niets?
[ afbeelding ]
Inderdaad, en de hygiene is 9 van de 10 gevallen gewoon goed.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Niks mis met baffen/rimmen, hoe je het ook wilt noemen, zolang de hygiene maar goed is. Niet dat ik kan proeven of ruiken wat ze gisteren gegeten heeft zeg maar.
Zou mijn piemel er best tussen proppen, maar een vreetbui ... nee dat dan weer niet .quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef Da.boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat doet me wat, maar wat heeft dat met baffen te maken??quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef Da.boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zal maar net die ene keer zijn dat het niet zo isquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:28 schreef Da.boy het volgende:
[..]
Inderdaad, en de hygiene is 9 van de 10 gevallen gewoon goed.
Maar, daarentegen is de eerste keer dat je het doet wel ff spannend...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:28 schreef Da.boy het volgende:
[..]
Inderdaad, en de hygiene is 9 van de 10 gevallen gewoon goed.
helemaal mee eens...quote:Op woensdag 8 december 2010 14:38 schreef Dipkip het volgende:
"Eh!" komt niet eens in de buurt van hoe bah ik dit vind.
Iedere gek zijn gebrek.... dit is de jouwequote:Op woensdag 8 december 2010 15:15 schreef Vieze_Fur het volgende:
Niks geilers dan een lekker wijf die met haar dikke kont op je gezicht gaat zitten en je beveelt je tong diep in haar kontgaatje te douwen.
Oké.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Iedere gek zijn gebrek.... dit is de jouwe
Nee hij hoeft zich er inderdaad niets van aan te trekken. Had jij de indruk van wel dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:42 schreef Kper_Norci het volgende:
Niks van aantrekken Vieze_Fur, facesitting is ok
Ik vond het een persoonlijke aanval op de integriteit van de desbetreffende user.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee hij hoeft zich er inderdaad niets van aan te trekken. Had jij de indruk van wel dan?
En wat als ie er per ongeluk tussendoor glipt?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:21 schreef Sofia90 het volgende:
Dat vind ik echt smerigGewoon op de billen kan wel speels en geil zijn maar daartussen is verboden terrein
Dan zou ik moeite hebben te geloven dat dat echt per ongeluk is.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef Da.boy het volgende:
En wat als ie er per ongeluk tussendoor glipt?
Maar als ie er eenmaal inzit, what then?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan zou ik moeite hebben te geloven dat dat echt per ongeluk is.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:19 schreef wise het volgende:
Dat je het vies vind.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Trouwens TS, wat betekent 'eh'?
Ow, dan heb ik goed gestemd, maar dat is dat echt toeval, want ik dacht dat het iets was van, 'wat is dat'? Aangezien ik op de andere twee niet kon stemmen, heb ik voor éh' gekozen.quote:
he TS!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
fix de poll.
je hebt 2x de resultaten van de 1e poll afgebeeld
Een echte man cq vrouwenliefhebber.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:51 schreef Freddeh het volgende:
Mij lijkt het helemaal niets. Vind het gewoon geen frisse gedachte. Ja, ik ben een ass-man. Ja, ik vind billen hartstikke geil. Maar nee, ik neem haar dan liever achterlangs in het daartoe bestemde gat. Kan ik lekker die achterkant bekijken tijdens het ketsen en blijft het allemaal toch nog een beetje fatsoenlijk.
Vrouwenliefhebber.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een echte man cq vrouwenliefhebber.
Ow wacht even, het komt verkeerd over, ik bedoel een ECHTE man en dus een echte vrouwenliefhebber.quote:
Oh gelukkig, ik las het al verkeerdquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow wacht even, het komt verkeerd over, ik bedoel een ECHTE man en dus een echte vrouwenliefhebber.
Nee man. Een sufkont.quote:Op zondag 12 december 2010 11:34 schreef HLV_Siempre het volgende:
Geil.
Als je dit al vies vindtDe tering hee. In mijn persoonlijke optiek ben je dan echt een sufkut of suflul.
Maar ieder z'n ding.
Het zijn 2 dezelfde pollsquote:Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
fix de poll.
je hebt 2x de resultaten van de 1e poll afgebeeld
Hoor ik m'n vrouwtje anders nooit overquote:Op zondag 12 december 2010 11:40 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Geef het beestje een naam
Maar sex met zo iemand lijkt me zonde van de tijd.
Zal best. Zolang je er hetzelfde instaat merk je er ook weinig van he?quote:Op zondag 12 december 2010 11:46 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Hoor ik m'n vrouwtje anders nooit over
Feit.quote:Op zondag 12 december 2010 12:05 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Zal best. Zolang je er hetzelfde instaat merk je er ook weinig van he?
Hehehe... Ik vind het gewoon niks. Er zijn twee gaten die worden gebruikt als ingang, die derde is gewoon een uitgang voor afvalstoffen van het lichaam.quote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Maar voor mij zou dat dus niks zijn
Uit je pik komt ook plas... Dus wat je zegt is minder logisch dan het lijkt.quote:Op zondag 12 december 2010 13:15 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Hehehe... Ik vind het gewoon niks. Er zijn twee gaten die worden gebruikt als ingang, die derde is gewoon een uitgang voor afvalstoffen van het lichaam.
Ja duh, het moet er ergens uit komen, en de pik is heeft als primaire functie in een vrouw haar vagina steken.quote:Op zondag 12 december 2010 13:19 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Uit je pik komt ook plas... Dus wat je zegt is minder logisch dan het lijkt.
Maar ieder z'n ding
maar goed, in je pisgaatje laat je je niet zo snel neuken hequote:Op zondag 12 december 2010 13:19 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Uit je pik komt ook plas... Dus wat je zegt is minder logisch dan het lijkt.
Maar ieder z'n ding
Ik ga er vanuit dat ie ook wel eens gepijpt wordt.quote:Op zondag 12 december 2010 13:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
maar goed, in je pisgaatje laat je je niet zo snel neuken he
Nog zo'n lichtquote:Op zondag 12 december 2010 13:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja duh, het moet er ergens uit komen, en de pik is heeft als primaire functie in een vrouw haar vagina steken.
Geen probleem mee. Pisgootje is mooi weggewerkt en plas zit in de blaas en niet in de pipi.quote:Op zondag 12 december 2010 13:21 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ie ook wel eens gepijpt wordt.
Zware nacht gehad?
Stront ook niet op de anus en vaker niet dan wel in de endeldarmquote:Op zondag 12 december 2010 13:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen probleem mee. Pisgootje is mooi weggewerkt en plas zit in de blaas en niet in de pipi.
Je kunt mij niets meer uitleggen Sjaak. Ik weet hoe de vork in de steel zit. Jij wilt graag dat het anders is, maar het gaat em niet worden.quote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Nog zo'n licht
Moet ik echt alles lettertje voor lettertje uitkauwen?
Nou nee. Feitelijk heb je het namelijk verkeerdquote:Op zondag 12 december 2010 13:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt mij niets meer uitleggen Sjaak. Ik weet hoe de vork in de steel zit. Jij wilt graag dat het anders is, maar het gaat em niet worden.
Als je dat denkt heb je een raar gevoel voor hygiene. Overigens plas zou je in noodgevallen gewoon kunnen drinken.quote:Op zondag 12 december 2010 13:23 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Stront ook niet op de anus en vaker niet dan wel in de endeldarm
Niks daarvan. Een anus is zo gemaakt dat als er iets tegenaan komt het de drang krijg het eruit te werken omdat het 'denkt' dat het poep is. De endeldarm is de riool van het lichaam.quote:Op zondag 12 december 2010 13:25 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Nou nee. Feitelijk heb je het namelijk verkeerd
Alle respect voor je voorkeuren verder, maar de feiten zijn de feiten.
Wat heeft een feitelijke constatering te maken met gevoel voor hygiene? Begrijp je zelf helemaal wat je zegt?quote:Op zondag 12 december 2010 13:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je dat denkt heb je een raar gevoel voor hygiene. Overigens plas zou je in noodgevallen gewoon kunnen drinken.
Kolder, en ook nauwelijks relevant in relatie tot de handeling waar het in dit topic specifiek over gaat.quote:Op zondag 12 december 2010 13:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks daarvan. Een anus is zo gemaakt dat als er iets tegenaan komt het de drang krijg het eruit te werken omdat het 'denkt' dat het poep is. De endeldarm is de riool van het lichaam.
ah, je bent er zoiemand die hem goed wast na het toilet ?!quote:Op zondag 12 december 2010 13:23 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Stront ook niet op de anus en vaker niet dan wel in de endeldarm
1. Ontlasting zit vol ongezonde bacteriën.quote:Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Wat heeft een feitelijke constatering te maken met gevoel voor hygiene? Begrijp je zelf helemaal wat je zegt?
[..]
Kolder, en ook nauwelijks relevant in relatie tot de handeling waar het in dit topic specifiek over gaat.
die reet moet echt ongelooflijk stinkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:26 schreef Da.boy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |