Spreek lekker voor jezelfquote:Stiekem weten we allemaal dat we niets winnen, maar toch kopen we trouw ieder jaar een oudjaars lot.
ik zou alles geven aan een goed doel..quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Maar de vraag is, wat ga je met het geld doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:16 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nonstop emigreren.
Je moet er maar van houden.
Kiribati ook niet overslaan he, is heel mooi enzo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:17 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Dat brengt me dus op het idee om op wereldreis te gaan dan. En dan gewoon echt geen land overslaan!
Daar over nadenken als je de hoofdprijs wintquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:18 schreef Crimyclown het volgende:
Wel bullshit trouwens dat je nog over het jaar 2010 belasting moet betalen.
ik zou als je leven wat waard is wel een paar landen overslaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:17 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Dat brengt me dus op het idee om op wereldreis te gaan dan. En dan gewoon echt geen land overslaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe groter het bedrag, des te meer je mag betalen. Belastingdienst wint ook een mooie prijs. Maar je hebt gelijk, als je 30 miljoen of iets wint ga je daar niet moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Daar over nadenken als je de hoofdprijs wint
Niet Noord-Korea! Daar wil ik nog wel heenquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik zou als je leven wat waard is wel een paar landen overslaan
wat aardig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Niet Noord-Korea! Daar wil ik nog wel heen
Als jij nou een lijstje voor me maakt welke ik volgens jou moet overslaan en ik win de oudejaarsloterij mag je met me mee
't is belasting vrij toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:21 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hoe groter het bedrag, des te meer je mag betalen. Belastingdienst wint ook een mooie prijs. Maar je hebt gelijk, als je 30 miljoen of iets wint ga je daar niet moeilijk over doen.
Ja ok, kansspelbelasting is toch veel hoger, dus dat scheelt wel misschien een miljoen of watquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:05 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Vrij van kansspelbelasting. Niet van vermogensbelasting.
GAST HET IS NIET COOL OM MENSEN MET TOURETTE TE HATEN JAquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:06 schreef Gforce304 het volgende:
gast je scheld wel vaak..... je hebt jhet vast overjezelf
Ook niet naar Jeruzalem?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat aardig.
Als we t nou andersom doen.. maken we lijstje wanneer je t daadwerkelijk hebt gewonnen![]()
Sowieso Irak, Afghanistan, Israël, paar landen in afrika waar op dat moment dan rellen of oorlogen zijn enz
ik zou met mn eigen leven er niet heen gaan.quote:
Daar zou ik een huis kopen lekker rustigquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:24 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Niet Noord-Korea! Daar wil ik nog wel heen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |