abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2010 @ 13:17:42 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89673489
En nu koffie c_/
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_89673712
koffie O+

En welkom terug GB!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89673774
Heb je gelijk in Tink! (Stof)zuigen onder het bureau, waarschijnlijk weer niet... :')

Ga vanavond weer proberen een PR met bankdrukken neer te zetten! Dus geen koffie maar een blikje Monster lo-carb :@

Zonet al lekker 2 broodjes met paprika, spinazie, kipfilet met bieslook en zalm gegeten. Daarbij ook nog een stukje forelfilet en een glas melk :9~
Wat kan gezond eten (ahum) soms toch lekker zijn
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 8 december 2010 @ 13:29:07 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89673897
Mijn dag tot nu toe
o. boterham kaas
t. appel en kakifruit
l. boterham kaas, appelstroop, pindakaas
t. 2 dropjes
d. salade en misschien kaasfondue
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 8 december 2010 @ 13:32:17 #230
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89674018
ik zal ook weer eens een lijstje posten, lang geleden zeg!

O: havermout, banaan, lijnzaad
T: wortel (geïnspireerd door Uniek :+)
L: 2x volkorenboterham geroosterd, met hardgekookt ei, beetje halfv mayo en tomaat + koffie met volle melk
T: glas cola light
T: ?
D: salmon pot pie :9
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89674080
Ook mijn ketel is stuk (koude douche vanochtend :{w ), maar wordt vanmiddag nog gerepareerd. ^O^
  woensdag 8 december 2010 @ 13:35:30 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89674133
http://beterspellen.nl/website/index.php

Leuke site dit. Als ik weer ga lesgeven, krijgen leerlingen dit elke dag als huiswerk mee :P.

Zelf doe ik ook niet alles foutloos, gisteren zelfs een d/t-fout gemaakt, omdat ik in een vlaag van verstandsverbijstering dacht dat het hele werkwoord 'briezen' was ipv 'briesen' :|W :') .
Niet meer actief op Fok!
pi_89674142
awh, koude douches zijn erg, vooral als je je al hebt uitgekleed en hij dan niet warm wordt ;(

Lijstje:

O: 2 boterhammen
L: 3 cracottes met osseworst
T: mandarijntjes
D: fajita's

geen trek.. ;(
Ja doei.
  woensdag 8 december 2010 @ 13:41:33 #234
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89674366
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:35 schreef Viking84 het volgende:
http://beterspellen.nl/website/index.php

Leuke site dit. Als ik weer ga lesgeven, krijgen leerlingen dit elke dag als huiswerk mee :P.

Zelf doe ik ook niet alles foutloos, gisteren zelfs een d/t-fout gemaakt, omdat ik in een vlaag van verstandsverbijstering dacht dat het hele werkwoord 'briezen' was ipv 'briesen' :|W :') .
ik had 1 fout }:| ik kan op een of andere manier nooit goed horen op welke lettergreep de klemtoon zit :') en daardoor ga ik dan altijd de mist in met wel of niet een extra e bij het meervoud.. ach ja, gelukkig hebben we altijd nog de spelling checker!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89674374
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
awh, koude douches zijn erg, vooral als je je al hebt uitgekleed en hij dan niet warm wordt ;(
Ja.
En de badkamer was dus ook ijskoud. :'(

Hoe'st met het bloed?
Heb ik ook regelmatig en ik ben er nog niet aan doodgegaan. Vooralsnog.
Kan het zijn dat je een holteontsteking hebt?
Beterschap!
pi_89674407
Geen bloed meer! Wel knallende hoofdpijn, hoesten en algehele misère.. en ik voel me zó schuldig dat ik niet ga werken.. ik werk er maar 5 maanden en ziek worden zat niet in de planning.. :X
Ja doei.
pi_89674593
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Geen bloed meer! Wel knallende hoofdpijn, hoesten en algehele misère.. en ik voel me zó schuldig dat ik niet ga werken.. ik werk er maar 5 maanden en ziek worden zat niet in de planning.. :X
ja dat is klote he...

Ik werkte pas 2 weken bij een nieuwe werkgever toen ik 1 week ziek werd..
terwijl ik in de 5 jaar bij mijn vorige werkgever geen 1x ziek was geweest :')

Je doet er niks aan, dus ga niet je energie verspillen aan je schuldig voelen :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89675009
Beterschapjes Mo!

Ik ben adreswijzigingen aan het doorgeven her en der. Kreeg net een mailtje van de autoverzekering dat ik een nieuwe polis krijg, omdat de premie afhankelijk is van je adres }:| Dus ik checken, jawel hoor, twee euro meer betalen. WTF, ik verhuis van een stad naar een dorp en de auto staat daar voor mijn deur ipv op een parkeerplaats tussen tig andere auto's.

Oké, er ligt een zigeunerkamp 500 meter verderop. Maar dan nog. Vast ook de reden waarom mijn moeder niet wil dat we het laminaat er al neerleggen om te acclimatiseren :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89675043
Overigens is het het enige kamp in de hele gemeenten dat niet voor overlast zorgt :+ maar goed.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89675207
Independer aangeslingerd, de verzekering waar ik mijn vorige auto had verzekerd is nu de goedkoopste 8)7 WTF BBQ. Maar even in de gaten houden, dan switch ik lekker binnenkort.
pi_89675259
Tink, is dat niet wat weinig? Maar 2 boterhammen en wat fruit op de hele morgen+middag?

Verbaasd, diep onder de indruk en enigszins opgewonden... :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:17:47 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89675814
Zo'n strak buikje wil ik ook, maar die dame heeft wel rugvet :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 december 2010 @ 14:22:23 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89676004
Awww O+. Pippa ligt naast mij en als ik 'hey schatje' oid zeg, doet ze d'r nageltjes in en uit O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_89676157
Juist ja.

Dus, ik ben met een motivatiebrief bezig voor York.

En ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven... *whelp*

Wat ik nu heb/wil:

- voorstellen (kort)
- Vermelden dat ik ook de cliché redenen heb om naar het buitenland te gaan
- Vermelden waarom ik persóónlijk naar het buitenland wil gaan
- Vermelden dat ik al op onderzoek uit ben geweest, courses heb uitgezocht die ik wil gaan volgen
- Vermelden dat ik ook mijn master daar wil doen

Lijkst me prima

Maar nu zit ik:

- moet ik ook vermelden dat mijn man mee gaat en ook hij graag die buitenlandervaring (met mij) zou beleven en dus mijn schop onder de reet zal verzorgen?
- dat ik niet van plan ben om 'te gaan feesten' maar gewoon in een leuk dorpje wil gaan wonen en echt me 100% voor de opleiding in wil zetten
- etc.

Ik wil 't origineel en niet te stijf vertellen, want die stijve brieven krijgen ze al genoeg, maar t moet wel duidelijk zijn waarom IK die ene plek moet krijgen :')
Ja doei.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:27:15 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89676230
Because appelmoose.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 8 december 2010 @ 14:28:53 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89676315
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:23 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb mezelf een schop onder de kont gegeven en die vrouw eindelijk gemaild dat ik het bij de eerste afspraak wens te laten. Jammer, maar goed, you can't hurry love, dus het had toch geen zin gehad om door te gaan.

Ze vat het gelukkig goed op *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_89676475
Mo, vermelden dat je een team van online-supporters hebt! ^O^
pi_89676493
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Because appelmoose.
appeleland?
Ja doei.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:36:17 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89676617
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

appeleland?
Wut? :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89676656
moose = eland
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')