Ik weet het, ik heb hem ook al meerdere keren gevraagd om naar TRU te komen, maar dat durft hij nietquote:
5 Uri Gellers voor dit topic.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:46 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb je 76 euro betaald.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt mij al ongewild aan je team toegevoegd, moet ik nog meer doen?
Geen 450,-?quote:
quote:
Verkoop jezelf. Waarom zou ik als opperhoofd stemmen op jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
kom mensen stem niet op deze bedrieger. Ik ben veel beter.
Er zijn al zat mensen die op mij hebben gestemd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Nee hoor, dat zijn leugens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Er zijn al zat mensen die op mij hebben gestemd.
Ik heb vrouwtjes in dienst die voor jou kunnen plezierenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Verkoop jezelf. Waarom zou ik als opperhoofd stemmen op jou?
Waar kan ik stemmen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb vrouwtjes in dienst die voor jou kunnen plezieren
Hoeveel bied je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb vrouwtjes in dienst die voor jou kunnen plezieren
Denk je dat ik dom ben?quote:
Dat weet je toch wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Welke level graspokemon ben je en welke special attacks/defences heb je?
Zij zorgen dat je wat anders keihard krijgt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb ik niets aan, ik wil harde cash.
Nee, anders vroeg ik het niet! Ik hoorde dat je nogal vatbaar was voor vuur!quote:
Daar heb ik jouw meisjes niet voor nodig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zij zorgen dat je wat anders keihard krijgt.
Balen man.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb ik jouw meisjes niet voor nodig.
Ik heb op the_chosen_1 gestemd voor meest irritante user mensen! Doe zoals ik!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt met The_Chosen_1quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb op the_chosen_1 gestemd voor meest irritante user mensen! Doe zoals ik!
The_Chosen_1!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak gemaakt met The_Chosen_1
Hij als irritantste user en ik als dorpsgek.
Hoi, Ik ben TC1 en ik nomineer mijzelf om meest irritante user te winnen. Wil je op mij stemmen JAJAJAJAJA gewoon doen. Dat kan hier overigens. http://verkiezingen.fok.nl/ . tabje Fok!Users en dan puntje 19.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
The_Chosen_1!![]()
Die is nog minder zeldzaam dan een level 7 Zubat!
Ik stem op je als je belooft dat je de volgende keer dat je remlof tegen komt hem de groetjes van mij doetquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, en ik sta twee keer met hem op de foto.
Zal ik zeker doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik stem op je als je belooft dat je de volgende keer dat je remlof tegen komt hem de groetjes van mij doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |