abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89764395
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef huuphuup het volgende:
hihi ik vind zn haartjes zo poepig op die bovenste twee foto's :D O+ net of je er heel lang met je vingers doorheen gekroeld hebt ;)
Ja, dat wou ik ook nog zeggen! :D En wordt 'ie nou rossig?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89764424
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat onderste spijkerbroekje heel mooi qua kleur! En het model ziet er ook goed uit. Staat 'ie ook op de site, Meimeltje? (Misschien wil je even voor me kijken? O-) )

Ik heb zo'n hekel aan winkelen dat ik volgens mij uitsluitend spul online koop. :')
oh ja dat sowieso :Y
maar ik ben dan wel weer een zeur in de winkels waar ik koop enzo :') dat dan weer wel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89764477
quote:
Ik vind dat onderste spijkerbroekje heel mooi qua kleur! En het model ziet er ook goed uit. Staat 'ie ook op de site, Meimeltje? (Misschien wil je even voor me kijken? O-) )
Zal zo voor je kijken, maar weet bijna zeker dat hij er niet meer op staat. In de winkel hebben ze hm niet meer hier. Ik had hm in een kleinere maat en heb toen vlak daarna ook een 74 gehaald omdat hij zo goed bij hm zat. Is alweer een poosje geleden.

Edit: Clau, hij staat helaas niet (meer) op de site. Je mag dit broekje over een maandje wel hebben, maar zal je vast ook niet meer aan hebben dan ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Meimeltje op 10-12-2010 15:16:34 ]
pi_89764527
quote:

[..]

Ja, dat wou ik ook nog zeggen! :D En wordt 'ie nou rossig?
Hihi nee hoor niet rossig, gewoon blond ;) Komt door de foto's denk ik, moet nodig een nieuwe camera.

En niet op zn haartjes letten haha, ik had er vandaag voor het eerst wat gel (zwitsal) ingedaan om te kijken hoe dat stond :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Meimeltje op 10-12-2010 15:14:30 ]
pi_89767128
Dat setje wat oeke laat zien vind ik echt heel mooi. Helemaal mijn smaak.

Het vestje van Dyon weer helemaal niet (mijn smaak) maar ik vind het hem wel mooi staan :) muisgrijs, mooie kleur!

En hoera voor internetshoppen ^O^
Ik haat winkelen en kom dan ook zelden in een (kleding)winkel.
Als AH hier zou bezorgen dan kwam ik ook niet meer in een supermarkt.
pi_89768632
Vanwege lekkage moest Dyon omgekleed worden, dus konden we mooi een andere combi proberen ;)

pi_89768711
Oh nu vind ik het veel mooier staan meimeltje! Wat een verschil!
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:41:33 #233
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89768748
waauuw wat weer mooie kleertjes (en knappe kindjes ;))
Ik vind die outfit voor Ko echt ontzettend leuk!

en Dyon, mooie trui joh!

en ik vind H&M ook wel ok, maar lastig dat ze alleen smorgensvroeg bijvullen... en me thinks: tijd voor een nieuwe collectie!!

en Esprit blijft 1 van mijn favowebwinkels... ik ben niet voor niets platinummember.. (al jaren achtereen haha).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:28:36 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89770531
Evie heeft het DPAMjurkje ook aan; en hij past gewoon best goed

en zo lang issie bij mijn muppie:

O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89770570
Ik wou het net zeggen Meimeltje, dat vest met een knalkleur eronder zou het vast enorm anders doen lijken :Y zo maakt het hem veel minder bleek. Ik vind hem leuk!
Niels heeft dat vest ook

en wat een leuke kleertjes heeft Amelie allemaal gekregen zeg, erg leuk alles!

Senna in Dpam jurkje O+ O+ O+ superleuk

Oh Evie heeft het leuke jurkje ook, staat echt leuk zeg

Ik heb bij de Texelse Hema 2 truitjes geshopt voor Wolf. Jaja een Hema kom je ook nergens anders tegen :')
Ze staan allebei niet online. Een donkergrijs met grijs gestreepte gebreide trui waarbij de mouw-uiteinden blauw zijn en een donkergrijs truitje met een rood kraagje en rood borstzakje.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2010 @ 18:13:37 #236
7074 moussy
kuttekop
pi_89772017
Ik heb geshopt!!

2 longsleeves voor Cas, simpel, streepies, een broek voor Cas, allemaal van de WE :s)
een broek van only, een vest van only en een skinny jeans van replay voor René, ik heb betaald 11,10 :7 Ik had ook nog een hoody van Russel Atletics, maat S, meegenomen voor eigenlijk René, maar die is ingepikt door Cas.

Lang leve een 2dehandswinkeltje hier en een lieve mevrouw die vroeg wat ik zocht en de inkomstzakken open trok zodat ik eerste keus had :D ^O^ *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door moussy op 10-12-2010 18:21:25 ]
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_89773545
Wauw Moussy, dat is nog eens shoppen!

Dat jurkje BJ, wat schattig!
En voor mezelf zweer ik ook bij Esprit, zelfs nu ik zwanger ben.

De trui is niet meer te vinden. Maar...Sonnetje heeft em nog ergens gezien, dus ik duim.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89774049
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:13 schreef moussy het volgende:
Ik heb geshopt!!

2 longsleeves voor Cas, simpel, streepies, een broek voor Cas, allemaal van de WE :s)
een broek van only, een vest van only en een skinny jeans van replay voor René, ik heb betaald 11,10 :7 Ik had ook nog een hoody van Russel Atletics, maat S, meegenomen voor eigenlijk René, maar die is ingepikt door Cas.

Lang leve een 2dehandswinkeltje hier en een lieve mevrouw die vroeg wat ik zocht en de inkomstzakken open trok zodat ik eerste keus had :D ^O^ *O*
Kijk aan! Dat is leuk shoppen ja. Nice van die mevrouw :Y
goeie score *O*

Staat je meisje erg schattig BJ O+ dpam valt wat langer qua jurkjes vind ik, niet per se groter maar vooral langer qua model.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2010 @ 19:21:06 #239
7074 moussy
kuttekop
pi_89774777
de buit *O* beetje fletse foto's door de flits, das wel jammer, want het ziet er allemaal echt keurig uit.

die skinnie hangt al aan dr kont
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_89774834
erg leuk, moussy :Y

en die prijs ^O^ *O*
pi_89775337
Nog even over die Aapies heh..

Ik heb nog steeds geen warme slofjes voor Leah. De babypaws wrapz zijn tot nu toe de enige die ze niet uittrekt maar ze zijn niet altijd warm genoeg.
Ze zit veel in de auto en dan krijgt ze echt koude voeten, ondanks maillot en wrapz.

Blijven die aapies nu wel goed zitten? Heeft iemand ze waarvan hun kind de rest ook uittrekt?

Ik twijfel nu tussen de aapies en de babypaws venus
pi_89776977
Huup, wat leuk, die grijze trui! Waar vind je die?

Lotte heeft dat broekje ook, heb helaas geen foto van hoe ze 'm vaak draagt. H&M had een gestreept truitje in de collectie met drukkertjes op de voorkant en een grijs vestje met korte mouwen en een ceintuur-achtig-ding erom. Staat zo lekker stoer O+
Lotte!
Noah!
pi_89777239
Oeh lily ik wilde die babypaws venus toen ooit :9 vind ze zo mooi O+ maar ze waren een maand of twee terug echt overal uitverkocht. Stom.

Chan heeft nog aapies in de verkoop toch? dacht ik? Of zijn die inmiddels verkocht? Ik heb verder geen ervaring met de winterslofjes, de zomerversie was het enige wat hier behoorlijk bleef zitten.

Linda :W
De trui stond 's morgens nog bij de meisjes 86-128 afdeling, hij is er ook in t roze en wit, ik geloof dat het meisje op het preview-plaatje een roze draagt. Hij staat nu niet meer online, zal wel op zijn.
Dat truitje is leuk! En dat vest had ik voor Amélie in een klein maatje O+ leuk!

Leuke dingen mous :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89777351
Linda :W Hoe'st?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89777564
Lily, ik heb voor Hannah zowel de babypaws Venus als de Aapies. Alle andere slofjes trekt ze uit (ook de soksloffen). De babypaws zijn iets warmer volgens mij, maar ik kan ze bij Hannah alleen over haar blote voetjes aankrijgen. De stof is ook wat kwetsbaarder. De Aapies zijn heel gemakkelijk aan te trekken en die krijgt ze ook niet uit _O_
pi_89777589
:W Goed! En met jullie?

Lily, Lotte heeft die babypaws Venus en ze gaan echt heel makkelijk aan en ze heeft er heerlijke warme voetjes in! Als ze de wraps aangehad heeft, trek ik vaak thuis ook nog even de venus aan, om weer op te warmen O+

Huup, ga ik vd week maar even speuren in de H&M sale. Ik had laatst 2 broekjes en 3 shirtjes voor 10¤ incl verzenden O+
Lotte!
Noah!
pi_89777828
oh hij stond niet in de sale!
De variant voor grote meisjes stond wel in de sale maar de kleinere maat niet :? stom vond ik. Maar ik vond hem dus bij het gewone gedeelte, niet de outlet.

Misschien dat ie inmiddels wel daar staat hoor in de outlet, wie weet, maar dan weet je in elk geval waar je moet zoeken ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89778111
hey Linda :W ik dacht laatst nog aan je

oke, beiden dus goed bevonden! hm...zit ik nog te twijfelen (ik vind ze beiden leuk maar er is wel een prijsverschil)
pi_89778160
Ik zag net in zo'n tijdschrift een kortingscode voor 5% korting op de aapies.. De code is Winter5 op www.baby-schoenen.nl
*poef* nu is het weg
pi_89778469
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:12 schreef huuphuup het volgende:
Chan heeft nog aapies in de verkoop toch? dacht ik? Of zijn die inmiddels verkocht?
oh ja, ik zie het nu

te laat ;( volgens mij heeft BJ ze gekocht. Het was wel maat M terwijl ik volgens de maat op de site maat S moet hebben.
Leah's voeten zijn 10 cm

dankje, kaatjejannie...ik zal de code zeker gebruiken als ik ze bestel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')