Ja, dat wou ik ook nog zeggen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef huuphuup het volgende:
hihi ik vind zn haartjes zo poepig op die bovenste twee foto's![]()
net of je er heel lang met je vingers doorheen gekroeld hebt
oh ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat onderste spijkerbroekje heel mooi qua kleur! En het model ziet er ook goed uit. Staat 'ie ook op de site, Meimeltje? (Misschien wil je even voor me kijken?)
Ik heb zo'n hekel aan winkelen dat ik volgens mij uitsluitend spul online koop.
Zal zo voor je kijken, maar weet bijna zeker dat hij er niet meer op staat. In de winkel hebben ze hm niet meer hier. Ik had hm in een kleinere maat en heb toen vlak daarna ook een 74 gehaald omdat hij zo goed bij hm zat. Is alweer een poosje geleden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat onderste spijkerbroekje heel mooi qua kleur! En het model ziet er ook goed uit. Staat 'ie ook op de site, Meimeltje? (Misschien wil je even voor me kijken?)
Hihi nee hoor niet rossig, gewoon blondquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik ook nog zeggen!En wordt 'ie nou rossig?
Kijk aan! Dat is leuk shoppen ja. Nice van die mevrouwquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:13 schreef moussy het volgende:
Ik heb geshopt!!
2 longsleeves voor Cas, simpel, streepies, een broek voor Cas, allemaal van de WE![]()
een broek van only, een vest van only en een skinny jeans van replay voor René, ik heb betaald 11,10Ik had ook nog een hoody van Russel Atletics, maat S, meegenomen voor eigenlijk René, maar die is ingepikt door Cas.
Lang leve een 2dehandswinkeltje hier en een lieve mevrouw die vroeg wat ik zocht en de inkomstzakken open trok zodat ik eerste keus had![]()
![]()
oh ja, ik zie het nuquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:12 schreef huuphuup het volgende:
Chan heeft nog aapies in de verkoop toch? dacht ik? Of zijn die inmiddels verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |