Hij vraagt ook wat masochisme isquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sadomasochisme draait om pijn, niet om vernedering.
Angst zorgt bij mij voor taalfoutenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zal ik maar doen ja, 'ik wordt'
Masochisme valt onder sadomasochismequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij vraagt ook wat masochisme is
ik ook niet, anders maak ik teveel fouten...quote:
Ik sla het er wel uit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Angst zorgt bij mij voor taalfouten
Jawel.quote:
Vanochtend op het nieuws dat steeds meer mensen zich niet storen aan taalfouten. Ze vinden het niet erg als er in een stuk van 1 A4tje meer dan 4 schrijffouten staanquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook niet, anders maak ik teveel fouten...
Joh, het een combinatie van sadisme en masochismequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Masochisme valt onder sadomasochisme
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanochtend op het nieuws dat steeds meer mensen zich niet storen aan taalfouten. Ze vinden het niet erg als er in een stuk van 1 A4tje meer dan 4 schrijffouten staan
ja, meesteres...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Kom op zeg fouten als ik wordt zijn gewoon iets om je voor te schamen
Een gebrek aan leestekens is iets om je aan te irriteren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Kom op zeg fouten als ik wordt zijn gewoon iets om je voor te schamen
QFTquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een gebrek aan leestekens is iets om je aan te irriteren.
Insinueer dan niet dat jouw info goed is, terwijl ik er ervaring mee heb.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Joh, het een combinatie van sadisme en masochisme
DW is ook goed.quote:
Teveel irriteert ook... tenminste heb ik van horen zeggen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, mag ik DW zeggen?quote:
Dat doe ik ook niet, ik wijs je alleen op het feit dat hij het over masochisme had, niet over sadomasochismequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Insinueer dan niet dat jouw info goed is, terwijl ik er ervaring mee heb.
Jij staat op ignore bij mij. Dat haalt een hoop irritatie wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
Haten is verlaten, je weet zelf.quote:
succesquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
En nu ga ik weer op huis aan. Wish me luck![]()
Jij wel.quote:
Masochisme kan je moeilijk zonder sadisme zien he. Ze gaan allebei over pijn, niet over het domineren en vernederen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ik wijs je alleen op het feit dat hij het over masochisme had, niet over sadomasochisme
Oh tof, ik mag weer met kanker gaan schelden dan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij staat op ignore bij mij. Dat haalt een hoop irritatie weg
quote:
quote:
Getver. Hier een foto van mijn hondquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet niet... Mag wel, en daar maakt men gretig gebruik van.
Nou.. Bedankt dan maar he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Getver. Hier een foto van mijn hond
[ afbeelding ]
Koffie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:49 schreef Biffkoffie het volgende:
Mogge!
vandaag wellicht iets actiever dan gisteren.
hoiquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:49 schreef Biffkoffie het volgende:
Mogge!
vandaag wellicht iets actiever dan gisteren.
geen bkquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi
moet ik je nou biff of koffie noemen
of BK?
want? dat lijkt te veel op bh?quote:
Druk aan de koffiequote:
wat hebben kleine beestjes met masochisme te maken?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Druk aan de koffieGister niet op gang kunnen komen. Nieuwe dag nieuwe kansen!
OT: Klein zijn beestjes altijd leuker
topic was al een beetje verschoven zo te zienquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat hebben kleine beestjes met masochisme te maken?
Ik heb geen koffie gehad vandaag en krijg ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Druk aan de koffieGister niet op gang kunnen komen. Nieuwe dag nieuwe kansen!
OT: Klein zijn beestjes altijd leuker
Iemand had aandacht nodig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:00 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
topic was al een beetje verschoven zo te zien![]()
Heb dan ook geen idee wat het ermee te maken heeft.. Nu snap ik het plaatje van de hond nog minder![]()
Zozo.. ffen paar filmpjes.. is het al weer tijd voor lunch
.
tot zo..
ah... weer wat geleerd!quote:
jep...quote:
quote:
quote:
quote:
gewoon duckhunt ja...quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:06 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je hebt een carolina eend in je UI jong.
Staan ze op klappen?quote:
dezequote:Op dinsdag 7 december 2010 12:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon duckhunt ja...
of bedoel je die ene...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:07 schreef Annnet het volgende:
Ik ga Ez even wat fapmateriaal sturen, hij moet zn verstandskies eruit
lijkt toch wel op een woerd?quote:
Gelukkig, ik was even bang dat het een vrouwelijke carolina eend wasquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:08 schreef Annnet het volgende:
[..]
het is een woerd van een carolina eend ja.
Vind je die niet sexy dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was even bang dat het een vrouwelijke carolina eend was
nee, die zijn niet zo kleurrijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was even bang dat het een vrouwelijke carolina eend was
Kleurrijke damesquote:
Ja, maar dat zou niet bij m'n naam passen hierquote:
Kleurrijke vrouwen... tja waar vind je die nog tegenwoordigquote:
haha alsik dat zie moet ik aan abeltje denkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:13 schreef Michhas het volgende:
REVOLUTIA! REVOLUTIA!
VIVA LA MEXICO!
AAAARIBAAAA!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha alsik dat zie moet ik aan abeltje denken
Eigenwaarde is ook belangrijkquote:
Ik ben ook veel waard.quote:
Ik heb het over tdrone. Mezelf vind ik wel triest. Andere mensen vind ik nog triester, die confronteer ik er af en toe mee om mezelf beter te voelen.quote:
Pricelessquote:
En dat vertel je ons omdat..?quote:
biff en BK zijn OK, Koffie wordt ik wakker vanquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi
moet ik je nou biff of koffie noemen
of BK?
wordt ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:49 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
biff en BK zijn OK, Koffie wordt ik wakker van
Ik ben ook verliefd op jouw nieuwe corsetquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben verliefd op mijn nieuwe corset.
Pics!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Omdat pijn!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dat vertel je ons omdat..?
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd op jouw nieuwe corset
Kusje op?quote:
Nee, want je hebt m niet gezien.quote:
picsquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Gaarne! Op mijn buik als het ff kan!quote:
Wellesquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, want je hebt m niet gezien.
Heb ik niet, gisteravond binnen gekregen.quote:
* DevilsWhore geeft een kusje op NBTs buikquote:
Niet.quote:
Vanavond Pavlov?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore geeft een kusje op NBTs buik
[..]
Niet.
Ja is goed, zal ik Remlove ook uitnodigen?quote:
Ik nodig iedereen uit het Arnhem topic wel even uitquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja is goed, zal ik Remlove ook uitnodigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:12 schreef Ploertendoder het volgende:
Hallo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:12 schreef Ploertendoder het volgende:
Hallo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
OKE.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik nodig iedereen uit het Arnhem topic wel even uit
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh, iedereen komt, maar Michhas niet hoorde ik net.
Stfu, Michhas is awesome.quote:
Hihihi, komen.quote:
Spontane meet in Arnhemquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:24 schreef NBT het volgende:
waar gaan jullie heen, waar gaat het over?
Goed zo, Pavlov zuigt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk trouwens niet dat ik Pavlov terug kan vinden.
OKE! Waar moet ik wel heen?quote:
Ik dacht je dat vorig jaar kerst al ging?quote:
Nee paar weekenden terug.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht je dat vorig jaar kerst al ging?
quote:
Timing is everything!quote:
*zucht*quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja ben aan de telefoon met vriend, maar hij hangt niet op.
[voorspelbaar mode]quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
*zucht* ik moet nog een rapportage afhebben vanmiddag
Dank je! Jij ook sterkte,quote:
Ah, nee prima, dank jequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
Oh. Well. In that case.
Laat die droom varen
Dank je! Dat is inderdaad het eerste wat ik ga doen wanneer ik thuis kom!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je! Jij ook sterkte,op je buik, met een warme kruik
Even volhouden, dan is het weer voor ruim 3 week overquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Dank je! Dat is inderdaad het eerste wat ik ga doen wanneer ik thuis kom!
kussmiley op je buik tekenen ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Dank je! Dat is inderdaad het eerste wat ik ga doen wanneer ik thuis kom!
welke letter heb je ? ik heb een s gekregenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:13 schreef DevilsWhore het volgende:
NBT, je mag wel een stukje van mijn chocoladeletter
Oehwwww!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:13 schreef DevilsWhore het volgende:
NBT, je mag wel een stukje van mijn chocoladeletter
Dat kan ook, maar ik ging voor de kruik op mijn buik!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:11 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
kussmiley op je buik tekenen ?
Komt goed!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Even volhouden, dan is het weer voor ruim 3 week over
Ik heb een I. Nee geen L, een i. Maar wel van la place. Fairtrade.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
welke letter heb je ? ik heb een s gekregen
Hij is echt heel lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Oehwwww!!![]()
![]()
[..]
Dat kan ook, maar ik ging voor de kruik op mijn buik!
[..]
Komt goed!!
Stekeltjequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij eens buikpijn hebt, wil je niet door ons gelovebombed worden?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij eens buikpijn hebt, wil je niet door ons gelovebombed worden?
Zo, die heb ik al een tijd niet meer gehoordquote:
Van seks naar slijm, hele verbetering toch?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Van seks naar slijm, hele verbetering toch?
wat is een hipster?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Zo, die heb ik al een tijd niet meer gehoord
Vroeger zeiden ze nog vaak String, maar sinds de Hipster in is, hoor ik die niet meer
Ik ben dan ook van de oude stempelquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Zo, die heb ik al een tijd niet meer gehoord
Vroeger zeiden ze nog vaak String, maar sinds de Hipster in is, hoor ik die niet meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrij populair de Squote:Op dinsdag 7 december 2010 14:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
welke letter heb je ? ik heb een s gekregen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Access Denied... kan ik niet zien hier...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]Die zitten lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Net als je nieuwe corset?quote:
Ik heb corsetten die beter zitten.quote:
[..]Daar zou ik wel eens op willen slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of tegen aan willen kletsen...
*zucht*
ow... beter dan die nieuwe of beter dan een hipster?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb corsetten die beter zitten.
Lijkt mij ook niet... maar ja, heb geen ervaringquote:
Als je goede koopt wel.quote:
inspirerende teksten hoor michhas !quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:43 schreef Michhas het volgende:
Roekoeeee!
'Hey, een duif!'
KABAM!
Duif dood
Ah... wanneer is de begrafenis?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:43 schreef Michhas het volgende:
Roekoeeee!
'Hey, een duif!'
KABAM!
Duif dood
Als hij daarna was doorgevlogen, had je te maken gehad met een reincarnariequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:43 schreef Michhas het volgende:
Roekoeeee!
'Hey, een duif!'
KABAM!
Duif dood
dat je die nog durfde te makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:51 schreef STING het volgende:
[..]
Als hij daarna was doorgevlogen, had je te maken gehad met een reincarnarie
Nu.quote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu.
Het was een mooie duif. Hij zei vaak 'roekoeee', maar soms ook alleen 'rooeeee'.
Koe en doe, doekoe for joe. Roekoe, poep, en roep op de stoep.
Roekoe beste duif, het ga je goed.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu.
Het was een mooie duif. Hij zei vaak 'roekoeee', maar soms ook alleen 'rooeeee'.
Koe en doe, doekoe for joe. Roekoe, poep, en roep op de stoep.
Roekoe beste duif, het ga je goed.
Ik blijf ernaar kijken.quote:
Of pinkpop, of Wacken, of Graspop, of welk festival dan ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Een melige dagquote:
Hoi masturbeerpop van mequote:
Daar moet je niet te lang naar kijken... ik word er een beetje hyper van...quote:
Als ie dat nou een maandje doet, is ie weer op gewicht.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar moet je niet te lang naar kijken... ik word er een beetje hyper van...
Ja, altijd ff checken wat er rondwaart in de topics waar ik ook af en toe actief ben...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi manneneend! Ik zag jou op mijn Fobo![]()
![]()
quote:
Okéquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, altijd ff checken wat er rondwaart in de topics waar ik ook af en toe actief ben...
KCV. En het is wel interessant enzo, maar toch.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]goed bezig!
Wat ben je aan het 'leren'?
klinkt als een goede aanwinst voor GRTDOJW!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OkéJe kan het ook gewoon vragen. Ik ben klein, puberaal, irritant en aandachtsgeil, wil je nog meer weten?
Klein beetje scheikunde... Moet jij ook vazen leren voor KCV? Dat moest KCV van onze schoolquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
KCV. En het is wel interessant enzo, maar toch.
Gelukkig heeft STING vertrouwen in me.
Wat leer jij HT'je?
HT is een schatje hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klinkt als een goede aanwinst voor GRTDOJW!
KCV... hmmm ik had vroeger wel CKV... is dat weer nieuw dan ofzo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
KCV. En het is wel interessant enzo, maar toch.
Gelukkig heeft STING vertrouwen in me.
Wat leer jij HT'je?
Ik ben wel één van de mensen die deze SC tot leven heeft gebracht, toen het vrijwel dood wasquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klinkt als een goede aanwinst voor GRTDOJW!
CKV is verplicht, KCV is voor Grieks en Latijn mensenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
KCV... hmmm ik had vroeger wel CKV... is dat weer nieuw dan ofzo?
Moesten wij vorig jaar, nu is het vooral Rome enzo. Het telt uiteindelijk voor 1/1937298288 mee in je Latijn-cijfer, maar ik wil toch wel een goed cijfer halen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Klein beetje scheikunde... Moet jij ook vazen leren voor KCV? Dat moest KCV van onze schoolMoesten ze 20 verschillende vazen kennen
Snap ik, want dat staat zo mooi op je rapportquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moesten wij vorig jaar, nu is het vooral Rome enzo. Het telt uiteindelijk voor 1/1937298288 mee in je Latijn-cijfer, maar ik wil toch wel een goed cijfer halen.
Ah, ja, ik ben een oud-GRTDOJW ganger... 2008-2009, toen was het ook best druk hier met Moozie, friday13, Debbie, LL, BCC, gf, etc...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben wel één van de mensen die deze SC tot leven heeft gebracht, toen het vrijwel dood was![]()
Samen met Lutte Michhas CC en PD
Het staat niet op mijn rapport.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Snap ik, want dat staat zo mooi op je rapport
Ah, ik was te dom voor Grieks en Latijn, dus vandaar dat ik dat niet had, maar volgens mij was dat er toen ook nog niet...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
CKV is verplicht, KCV is voor Grieks en Latijn mensen
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, ja, ik ben een oud-GRTDOJW ganger... 2008-2009, toen was het ook best druk hier met Moozie, friday13, Debbie, LL, BCC, gf, etc...
Die zijn ook allemaal weg. Niemand uit mijn tijd is hier vaak... af en toe zie ik goldfinger nog wel eens reageren en ladylike, maar niet zo structureel..quote:
Goed bezig HT!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:20 schreef honkeytonk het volgende:
Oeh oeh! En vandaag is mijn scheikunde van een 5.5 naar een 5.8 gegaan![]()
![]()
Ik had een hele lange discussie met de leraar over een vraag, en hij wilde het maar niet goed rekenen, en toen hebben we 2 andere scheikunde docenten erbij gehaald, en die vonden het goed![]()
![]()
Ja, maar nu mag die leraar mij niet meerquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed bezig HT!
Grumpf, als ik nu begin ken ik het over een uurtje wel... Maar het lukt maar niet te beginnen.
en dat is nou het lastigste van alles... heb ik hier ook op het werk...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar nu mag die leraar mij niet meer![]()
![]()
Gewoon beginnen, pc (of iPod) uitzetten en boek open slaan
Ik ook hier thuis, dat kunnen sommige users wel bevestigenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dat is nou het lastigste van alles... heb ik hier ook op het werk...
Goldfinger heeft volgens mij in alle sc's van Fok! wel ooit meegepost. Die kom je echt overal tegenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die zijn ook allemaal weg. Niemand uit mijn tijd is hier vaak... af en toe zie ik goldfinger nog wel eens reageren en ladylike, maar niet zo structureel..
Ja, klopt, maar in KSC (waar ik ook geregeld zit) en GRTDOJW postte hij het meest...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goldfinger heeft volgens mij in alle sc's van Fok! wel ooit meegepost. Die kom je echt overal tegen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:27 schreef Lutte het volgende:
Okay, ik neem nu afscheid van jullie! Ik PM nog wel even door HT.
sterkte met lerenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:27 schreef Lutte het volgende:
Okay, ik neem nu afscheid van jullie! Ik PM nog wel even door HT.
Niet zie niet veel bijzonders?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik check het uit, maar niet zie niet veel bijzonders
Flappiequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doet mij altijd denken aan Youp![]()
Wobbit.quote:
Heeft hij een kut dan? Of is het net een pratende kut?quote:
Jij met natuurlijk, want dat is stoerder toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij drinkt vast alcoholvrij bier![]()
Het is net een pratende kut.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Heeft hij een kut dan? Of is het net een pratende kut?
Amen.quote:
Niet omdat het stoerder is, maar ik drink mijn problemen er mee wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij met natuurlijk, want dat is stoerder toch?
Als ik alchoholvrij bier drink, drink jij shandy.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij drinkt vast alcoholvrij bier![]()
Goed bezig op je 16equote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet omdat het stoerder is, maar ik drink mijn problemen er mee weg
Nee joh. Hij zit nog aan de Olvarit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ik alchoholvrij bier drink, drink jij shandy.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee joh. Hij zit nog aan de Olvarit.
Als je wil drinken kan het gewoon altijd. En tuurlijk drink ik nog niet, ik ben één keer dronken geweest, vaker ook nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:44 schreef Ploertendoder het volgende:
Minimumleeftijd voor alcohol verhogen naar 18... Goed plan. Ik had het liever op 21 jaar gezien. Mja aan de andere kant komen die 16 jarige guppen toch wel aan sterke drank natuurlijk.
Was het leuk?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je wil drinken kan het gewoon altijd. En tuurlijk drink ik nog niet, ik ben één keer dronken geweest, vaker ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |