Hij vraagt ook wat masochisme isquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sadomasochisme draait om pijn, niet om vernedering.
Angst zorgt bij mij voor taalfoutenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zal ik maar doen ja, 'ik wordt'
Masochisme valt onder sadomasochismequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij vraagt ook wat masochisme is
ik ook niet, anders maak ik teveel fouten...quote:
Ik sla het er wel uit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Angst zorgt bij mij voor taalfouten
Jawel.quote:
Vanochtend op het nieuws dat steeds meer mensen zich niet storen aan taalfouten. Ze vinden het niet erg als er in een stuk van 1 A4tje meer dan 4 schrijffouten staanquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook niet, anders maak ik teveel fouten...
Joh, het een combinatie van sadisme en masochismequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Masochisme valt onder sadomasochisme
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanochtend op het nieuws dat steeds meer mensen zich niet storen aan taalfouten. Ze vinden het niet erg als er in een stuk van 1 A4tje meer dan 4 schrijffouten staan
ja, meesteres...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Kom op zeg fouten als ik wordt zijn gewoon iets om je voor te schamen
Een gebrek aan leestekens is iets om je aan te irriteren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Kom op zeg fouten als ik wordt zijn gewoon iets om je voor te schamen
QFTquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een gebrek aan leestekens is iets om je aan te irriteren.
Insinueer dan niet dat jouw info goed is, terwijl ik er ervaring mee heb.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Joh, het een combinatie van sadisme en masochisme
DW is ook goed.quote:
Teveel irriteert ook... tenminste heb ik van horen zeggen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, mag ik DW zeggen?quote:
Dat doe ik ook niet, ik wijs je alleen op het feit dat hij het over masochisme had, niet over sadomasochismequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Insinueer dan niet dat jouw info goed is, terwijl ik er ervaring mee heb.
Jij staat op ignore bij mij. Dat haalt een hoop irritatie wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
Haten is verlaten, je weet zelf.quote:
succesquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
En nu ga ik weer op huis aan. Wish me luck![]()
Jij wel.quote:
Masochisme kan je moeilijk zonder sadisme zien he. Ze gaan allebei over pijn, niet over het domineren en vernederen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ik wijs je alleen op het feit dat hij het over masochisme had, niet over sadomasochisme
Oh tof, ik mag weer met kanker gaan schelden dan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij staat op ignore bij mij. Dat haalt een hoop irritatie weg
quote:
quote:
Getver. Hier een foto van mijn hondquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet niet... Mag wel, en daar maakt men gretig gebruik van.
Nou.. Bedankt dan maar he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Getver. Hier een foto van mijn hond
[ afbeelding ]
Koffie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:49 schreef Biffkoffie het volgende:
Mogge!
vandaag wellicht iets actiever dan gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |