Hij vraagt ook wat masochisme isquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sadomasochisme draait om pijn, niet om vernedering.
Angst zorgt bij mij voor taalfoutenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zal ik maar doen ja, 'ik wordt'
Masochisme valt onder sadomasochismequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij vraagt ook wat masochisme is
ik ook niet, anders maak ik teveel fouten...quote:
Ik sla het er wel uit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Angst zorgt bij mij voor taalfouten
Jawel.quote:
Vanochtend op het nieuws dat steeds meer mensen zich niet storen aan taalfouten. Ze vinden het niet erg als er in een stuk van 1 A4tje meer dan 4 schrijffouten staanquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook niet, anders maak ik teveel fouten...
Joh, het een combinatie van sadisme en masochismequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Masochisme valt onder sadomasochisme
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanochtend op het nieuws dat steeds meer mensen zich niet storen aan taalfouten. Ze vinden het niet erg als er in een stuk van 1 A4tje meer dan 4 schrijffouten staan
ja, meesteres...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Kom op zeg fouten als ik wordt zijn gewoon iets om je voor te schamen
Een gebrek aan leestekens is iets om je aan te irriteren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Kom op zeg fouten als ik wordt zijn gewoon iets om je voor te schamen
QFTquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een gebrek aan leestekens is iets om je aan te irriteren.
Insinueer dan niet dat jouw info goed is, terwijl ik er ervaring mee heb.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Joh, het een combinatie van sadisme en masochisme
DW is ook goed.quote:
Teveel irriteert ook... tenminste heb ik van horen zeggen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, mag ik DW zeggen?quote:
Dat doe ik ook niet, ik wijs je alleen op het feit dat hij het over masochisme had, niet over sadomasochismequote:Op dinsdag 7 december 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Insinueer dan niet dat jouw info goed is, terwijl ik er ervaring mee heb.
Jij staat op ignore bij mij. Dat haalt een hoop irritatie wegquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |